~Heinäkuiset 2020~

Mulla oli aamulla nt-ultra ja siellä kaikki hyvin. :love: Sikiö vastas 11+3 ja niskaturvotus oli 0,8 mm. Kävin jättämässä seerumiverikokeet ja veriryhmäkokeet käynnin jälkeen labraan. Kaikki näytti oikein hyvältä, iso helpotus oli kyllä vaikka viimeks näin töissä maanantaina että mahassa oli eloa. :love: Laskettu aika 8.7.2020.

Mini + Sirpa 11+2.
 
Mulla oli aamulla nt-ultra ja siellä kaikki hyvin. :love: Sikiö vastas 11+3 ja niskaturvotus oli 0,8 mm. Kävin jättämässä seerumiverikokeet ja veriryhmäkokeet käynnin jälkeen labraan. Kaikki näytti oikein hyvältä, iso helpotus oli kyllä vaikka viimeks näin töissä maanantaina että mahassa oli eloa. :love: Laskettu aika 8.7.2020.

Mini + Sirpa 11+2.
Ultrassa näkyi tyhjä sikiöpussi.. tuulimunasta lääkäri puhui jos oikein kuulin.. :cry:
Pahoittelut ja tsemppiä :unsure::cry: pahimmat uutiset nyt ennen joulua... Pitääkö tehdä tyhjennys vai lähteekö itsestään se sikiöpussi?
 
Täällä myös ultra ohi, niskaturvotus 0,8mm ja viikot vastasi 11+4. Laskettu siirtyy nyt sit 5.7. Mut en lähde sitä itse muuttamaan koska vaan 2 päivän heitto.
Nyt sit odotellaankin ystävänpäivää että pääsee kuulemaan sukupuolen
Oli se vaan jännää taas, vaikka jo viides kerta
 
Pahoittelut ja tsemppiä :unsure::cry: pahimmat uutiset nyt ennen joulua... Pitääkö tehdä tyhjennys vai lähteekö itsestään se sikiöpussi?
Sain lähetteen tyhjennykseen. Tänään kuitenkin tuli todella kovia alavatsakipuja ja vuoto yltyi. Päivystykseen soitettiin ja sinne käskettiin lähteä. Juuri ennen lähtöä piti mennä vielä vessaan ja siellä tuli noin nyrkin kokoinen verinen klöntti ulos (sori suorapuheisuuteni) mentiin silti päivystykseen ja gynekologi tutki ja totesi että suurin osa tullut pois. Sain kaksi lääkettä ja lähdin kotiin. Nyt vain pieniä alavatsakipuja enää. Silti harmittaa ja surettaa että kävi näin.
 
Sain lähetteen tyhjennykseen. Tänään kuitenkin tuli todella kovia alavatsakipuja ja vuoto yltyi. Päivystykseen soitettiin ja sinne käskettiin lähteä. Juuri ennen lähtöä piti mennä vielä vessaan ja siellä tuli noin nyrkin kokoinen verinen klöntti ulos (sori suorapuheisuuteni) mentiin silti päivystykseen ja gynekologi tutki ja totesi että suurin osa tullut pois. Sain kaksi lääkettä ja lähdin kotiin. Nyt vain pieniä alavatsakipuja enää. Silti harmittaa ja surettaa että kävi näin.
Voi ei, oon niin pahoillani sun puolesta :cry: nää on niin syvältä ja epäreiluja, miksei vois vaan kaikilla onnistua :cry:
Voimia sinne kovasti teille <3
Mähän kans olin täällä heinäkuisissa jonkun aikaa kunnes ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno. Nyt lääkkeellisestä tyhjennyksestä 2 viikkoo. Oon nyt saanut 3 testiin negan joten ilmeisesti pitäs olla kaikki ok ja kohtu tyhjentynyt, mut testaan nyt viä pari kertaa eri testeillä... kyllähän tää masentaa kun ei ookaan vauvaa masussa joulua viettämässä. :(
 
Sain lähetteen tyhjennykseen. Tänään kuitenkin tuli todella kovia alavatsakipuja ja vuoto yltyi. Päivystykseen soitettiin ja sinne käskettiin lähteä. Juuri ennen lähtöä piti mennä vielä vessaan ja siellä tuli noin nyrkin kokoinen verinen klöntti ulos (sori suorapuheisuuteni) mentiin silti päivystykseen ja gynekologi tutki ja totesi että suurin osa tullut pois. Sain kaksi lääkettä ja lähdin kotiin. Nyt vain pieniä alavatsakipuja enää. Silti harmittaa ja surettaa että kävi näin.
Voi kun ikävää! :cry: Voimia ja kaikesta huolimatta rauhallista joulua. <3
 
Sain lähetteen tyhjennykseen. Tänään kuitenkin tuli todella kovia alavatsakipuja ja vuoto yltyi. Päivystykseen soitettiin ja sinne käskettiin lähteä. Juuri ennen lähtöä piti mennä vielä vessaan ja siellä tuli noin nyrkin kokoinen verinen klöntti ulos (sori suorapuheisuuteni) mentiin silti päivystykseen ja gynekologi tutki ja totesi että suurin osa tullut pois. Sain kaksi lääkettä ja lähdin kotiin. Nyt vain pieniä alavatsakipuja enää. Silti harmittaa ja surettaa että kävi näin.
Voi ei :cry: Oon tosi pahoillani! Mulla todettiin syyskuussa kans tuulimuna ja se oli kyllä kamala kokemus. Mulla tuo tyhjennys kesti yli kuukauden päivät, joten sinällään hyvä, jos sinulla on noinkin äkkiä käynyt! Minulla tuo ”klöntti” tuli tosiaan ulos vasta kuukauden kuluttua lääkkeiden otosta. Itseäni vähän helpotti se ajatus, että siellä vatsassa ei ketään koskaan ollut vaikka siltikin surin sitä menetettyä ajatusta lapsesta. Nyt olen kuitenkin uudelleen raskaana (yhdet menkat tuli välissä heti tyhjennysvuodon jälkeen) ja kaikki ainakin toistaiseksi hyvin ultrassa. Eli toivoa on! Tsemppiä tulevaan :love:
 
Kävin eilen kontrolliultrassa ja hyviä uutisia tuli. :love: Viime viikon keskiviikkona sikiö tosiaan vastasi viikkoja 6+1, mutta nyt oli ihan oikeissa mitoissa 8+1. Mittausvirhe siis vain, mutta kyllä pelästytti ja masensi!
 
Huhhuh, melkein pääsee joulun viettoon. Viimeinen työpäivä ennen pyhiä, toki sitte perjantaina on myös töitä. :cautious: Voin kertoo ettei hirveesti nappais...

Kerrottiin raskaudesta meidän molempien vanhemmille ja siskoille torstaina nt-ultran jälkeen ja kaikki oli aivan innoissaan. :) Mietin että sanookohan joku tyyliin että "ai taas" tai jotain muuta mutta ei onneks.:ROFLMAO: Meillä alkaa olla jouluvalmistelut jo valmiina, vietetään aattoa appivanhempien luona joten ei tarvi oikeastaan tehdä itse mitään. :D

Mini+Sirpa 11+6:love:
 
Täälläki vika duunipäivä tänään, meh! Sit saa onneksi levätä muutaman päivän :) Laitoin pikkuruisen newborn bodyn pakettiin ja annetaan se anopille lahjaksi. Siinä samassa saa sitten miehen veli ja hänen vaimo tietää :D täytyy ottaa salaa videota kun se avaa sen xD Kuulen jo miten kiljuu varmaan 5 minsaa putkeen xD
 
Hei!
Vieläkö tänne mahtuu mukaan? Selailin näitä ryhmiä jo lokakuun lopulla, kun plussasin mutta silloin näitä ei montaa vielä ollut. Syksy olikin sitten niin kiireinen, ettei ennen tätä päivää tullut kuin ajatuksissa palattua näille sivuille.
Joka tapauksessa odotan toista lastani, la 2.7. eli nyt on 13+1. Meillä oli tänään nt-ultra, jossa kaikki oli niin kuin pitääkin. Seuraavaksi on sitten vuorossa molempien perheille kertominen
 
Faceryhmästä! Ryhmähän täyttyi tässä joku aika sitten, oltiin äänestetty että 60 otetaan. Keskenmenojen takia valitettavasti ryhmä on pienentynyt joten päätettiin ottaa vielä muutamia mukaan! Eli yksäriä mulle tai @Summer2. Omat tiedot miten löytää facessa eli nimi ja tuntomerkit.
 
Moikka! Nyt mäkin uskaltaudun kirjotteleen tänne.:barefoot:

meillä oli NT-ultra 23.12 ja siellä kun mitattiin niin niskaturvotus oli 0,6mm. Verikokeiden tuloksia odotellaan vielä, koska joulu:whistle:
sikiö vastasi tuolloin 11+1:) ja kaikki näytti olevan kondiksessa. :love: Laskettu aika osuis 12.7:love:

mulla esikoinen tiedossa ja kovasti hän on toivottu. Kauhulla vaan odotan että miten tää raskaus vaikuttaa selkään ja rintoihin kun on luonnostaankin D/E kupit ja nyt turpoo, niin selkä aivan romuna joka yön jälkeen jo nyt:LOL: äiti osti mulle eilen ”poikaystävä”-tyynyn niin se kyllä tuki ja helpotti heti nukkumista.

sanoin kyl miehelle että joka kerta ku käyn yöllä kusella niin herätän sen että sekin joutuu kärsimään:D:p:LOL:

meidän joulu menikin vauva-uutisia kertoessa, joko muut ootte läheisille kertoneet? Ja mites joulu sujui?:love:
 
Meillä joulu meni rauhallisesti ja mukavasti, nyt taas töissä tänään ja huomenna. Työmotivaatiota ei kyllä ole yhtään... :unsure: Meillä on vähän ilmapiirin kans ongelmia töissä ja siks ei oikein kiinnostakaan. Mietin tässä koko ajan että tuskin meen äitiysloman jälkeen enää takas. Saa nähdä!

Mini ja Sirpa 12+6:love:
 

Yhteistyössä