~Heinäkuiset 2020~

En oo kertonut vielä töissä. :unsure: En edes oo kertonut mun kavereille! Miehen ja mun perheet ja meidän lapset kyllä tietää. En tiedä, on vaan niin helppoa olla kertomatta. :D Saa olla aivan rauhassa kyselyiltä ja muilta kommenteilta. Kai se pitää pikkuhiljaa ruveta lähimmille ystäville kertomaan ettei ne kuule esim. mun äidin kautta...

Tänään 14+0 :love: Hui kuinka viikot menee äkkiä! Ens kuussa jo rakenneultra. :rolleyes:
 
Ei oo tullu vielä kerrottua töissä. Eikä oikeastaan olla kerrottu juuri kellekään. Tänää vkoja 14+0 ja rakenneultra olis helmikuussa. Tänään neuvolassa käydessä jyskytti pieni sydän vimmatusti. :love: vaikkakin hakemisen takana sykkeet oli,tuumas neuvolatäti, että on sen verran vikkelä kaveri, että aina anturin alta karkuun pyörähtää. :love::D

Ainoat kelle ollaan kerrottu on puolison äiti ja puolison sisarukset, sekä omat lapset, että miehen paras kaveri(joka arvasi tilanteen, kun vapaaehtoisesti kuskiksi aloin ja saunasiideriä en illan istujaisissa juonut. :D
)
En kyllä osaa sanoa, milloin töissä kerron, toki eihän tässä kiire ole paljastaa. Mutta tuo kasvava kumpu saattaa kyllä närppiä mut ennen aikojaan. :LOL:

Mites teillä muilla olo on? Joko pahoinvoinnit yms alkaa helpottaa? :sick:
Itellä etoo vielä päivittäin, mutta pikkusen lievemmin kun aiemmin. Ruokahalu alkaa palaileen pikkuhiljaa. :) tuntuu vaa siltä, ettei juurikaan ole ruokia mitä tekisi mieli syödä. o_O
 
Heippa, täällä yksi matti Myöhänen heinäkusiin. Olin tuolla elokuisissa mutta tänään oli eka neuvola ja siellä uhrattiin, viikkoja piti olla 9+4 mutta oli vähintään 12+4 Ja varmasti enemmänkin. Huomenna soitan polille ja yritän nyt saada kiireellä ajan nt-ultraan ja siellä on paremmat laitteet ja osaavat ultraajat ni saadaan vielä varmuus viikkoihin. Facebook-ryhmään ilmeisesti pääsee vielä? Laitan viestiä (y)
 
Heippa, täällä yksi matti Myöhänen heinäkusiin. Olin tuolla elokuisissa mutta tänään oli eka neuvola ja siellä uhrattiin, viikkoja piti olla 9+4 mutta oli vähintään 12+4 Ja varmasti enemmänkin. Huomenna soitan polille ja yritän nyt saada kiireellä ajan nt-ultraan ja siellä on paremmat laitteet ja osaavat ultraajat ni saadaan vielä varmuus viikkoihin. Facebook-ryhmään ilmeisesti pääsee vielä? Laitan viestiä (y)
Tervetuloa mukaan! :) Eihän tässä mitään myöhäistä vielä ole, heinäkuuhun on vielä pitkä aika. :ROFLMAO: ja hyvä ettei neuvolassa sentään uhrattu mitään... :D ja mulle tai @Summer2 voi laittaa yv:tä faceryhmään liittymisestä.
 
@Pistaasikäpy mulla on aivan sama ettei millään meinaa keksiä mitä tekisi mieli syödä ja ne mitä keksii niin on sitten siellä ei sallittujen listalla.

Me ollaan kerrottu vanhemmille ja sellasille kavereille ketä tuossa uuden vuoden tienoilla näki. Ja töissä oon myös kertonut vaan esimiehelle ja kollegalle, koska työtilanne vähän sellainen että koin helpommaksi kertoa nyt jo etten aloita sellasta mitä en ehdi viedä loppuun. Mut lähinnä ollaan pikkuhiljaa kerrottu jos on ollut sellanen tilanne mihin asian on voinut luontevasti sanoa.
 
Täälläpäs on hiljaista. (n)
Joko te kaikki ootte siirtyneet faceen keskustelemaan? :whistle:
Millä fiiliksillä mammat on? Joulut ja uudet vuodet on juhlittu ja uus vuosi aloitettu uusin kujein. :D
Täällä mennään tunteiden eri skaalalla päivästä toiseen, välillä masentaa ja ahdistaa ja välillä on oikein hyvä ja positiivinen olo. :) Nyt ollut viikon saikulla töistä ja omalla tavalla "hirvittää" mennä töihin takas, ku tuo massu alkaa olee sitä kokoluokkaa, että on jo vaikia piilotella sitä:LOL::whistle:(n)
Pitänyt vaihtaa työkamppeitaki jo numeroa isompaan, ettei niin helposti paista massu läpi. :barefoot::D
Miettinyt tässä sopivaa ajankohtaa milloin kertoa töissä, vaan tuntuu, ettei sitä oikeen ole:notworthy:

Onko mammoilla paljo paino noussut tässä alkuraskaudessa? Itselle oli lääkärineuvolakäynnillä vkolla 15 tullut lisää 100go_O:D oletin kyllä painon nousseen enemmän. :barefoot:
 
Moi kaikille ja kovasti onnea odotukseen! Mä odotin ekaan ultraan ennen kuin osasin edes kuvitella, että kyydissä tosiaan on joku. Eka raskaus ja ylipäätään ensikosketus mahdollisuuteen perhe-elämästä. Tällaisestakaan vertaistukimahiksesta en olisi tiennyt ilman ystävää, jolla on reilu puolivuotias. Mielelläni siis liittyisin facebook-ryhmään, jos sinne vielä mahtuu! Teen parhaani yv:n kanssa @Mini-n-n :D

Listaan voi lisätä tiedoilla TJ182/31v/esikoinen/20.7.
 
Hei, täällä myös nyt nt-ultran jälkeen uskaltaudun kyselemään mahtuisiko vielä FB ryhmään?
Hei kaikille. Olen 27v Kuopiosta ja kahden pojan äiti. Kolmannen lapsen la 14.7. Vieläkö pääsisi facebook ryhmään mukaan?
Heips, tää pienempi ryhmä meillä on täynnä mutta ainahan voi perustaa uuden, lisäksi Facebookissa on tosi paljon heinäkuisten ryhmiä mihin voi liittyä ns. vapaammin :)
 

Yhteistyössä