~?~?~Heinäkuun clomilaiset~?~?~

lumikko
kiva kuulla sinustakin Betania! Meinasin juuri kirjoittaa, että mitä sinulle kuuluu.

Itselläni eivät kuukautiset sitten alkaneet viimeisen clomi kierron jälkeen. mentiin jo kp 37. kävin lääkärissä ja sain terot. nyt sitten odotan taas kuukautisia ja sitä, että saan aloittaa kolmannen clomi kierron. elokuuksi varasin ajan lääkärille. halluan, että miehelle tehdään tutkimus ja itse mös mietin mahdollisuutta siirtyä piikkilääkkeisiin. on vaan ollut tosi vaikeeta tää loma aika. ei oikeen oo osannut yhtään nauttia tästä. mutta pidetään edelleen lippu korkealla ja toivotaan paljon plussia tähän pinoon!

:flower: sellaista vielä haluaisin kysyä, että te muut jotka olette syöneet clomeja millä annostuksella ja kuinka monta kiertoa ennekuin on tärpännyt?
 
Lumikko: Ekasta clomi-kierrosta tärppäsi! Annostus oli heti 2 tablettia vuorokaudessa. Aluksi lääkäri puhui mulle, että aloitetaan yhdellä, mutta olikin sitten laittanut reseptin kahdelle. Soitin vielä ja varmistin, mutta sanoi, että voit ottaa kaksi tablettia, katsotaan sitten kontrollissa miten vaikuttaa.

Betania: Kiitos onnitteluista! Tikutin ovista kp 14 alkaen. Kp 15 sain melkein yhtä vahvat viivat ja kp 16 taas haamun. siitä osasin päätellä, että ovis tulisi (jos on tullakseen) kp 16, joten osasin kuunnella tuntemuksiani. Oli mulla sellaista painontunnetta ja pieniä viiltelyitä vasemmalla puolella, oikealla ei mitään, mutta jos en olis tajunnu, että ovis voisi olla käsillä, en olisi niitä varmaan suuremmin noteerannu. Aikaisemmin en ole ovista bongaillut kipujen perusteella.

Paljon plussasäteitä kaikille teille, yritän vetää teitä tuonne odottajiin :heart:

T:Onnellinen79 rv 5+0
 
multa löydettiin tänään kysta munasarjan sisältä ja sen vieressä onkuulemme joku toinen pienempi,en muista nimeä,latinaks lekuri sanoi sen,kaks osanen nimi se oli...ja se vuotaa verta se kysta.
tosi kipeä se on ja en saanu saikkua,huomenna ois töihin mentävä.ja limakalvo on kuulema paksu,eli täti taitas tulla.kokemuksia kellään??saan kuulema jatkaa clomeja,samalla annostuksella.on kuulemma vaan yksi munasolu irronnut eli olen ainakin ovuloinut.huono olo on nyt illasta alkanu,en ihmettelis jos oksentaisin.
olisin tosi kiitollinen,jos joku "konkari"laittais jotain kommenttia jne. tästä asiasta.
:heart:
 
lumikko
mulle tuli ihan outo tunne yhtäkkiä. aloin miettiä noita mun menkkoja kun jäivät pois, siis kp oli 37 ja käytössä pelkät clomit. tein tuona päivänä testin ja sitten kävin lääkärissä ja sain terot. niitä olen nyt syönyt sen 10 päivää ja menkkoja odottelen. tuli sellainen olo, että mitäpä jos olenkin raskaana. tein testin clearbluen digitaalisella testillä. voisko menkat olla noin paljon jo myöhässä eikä se näkyis testissä. pitäisi ehkä olla miettimättä liikokoja, sitä jo kuvittelee vaikka mitä.
 
Pietu :hug: hmmph...

Miranda onnea petipuuhiin :)

).( Tänään kp 13 ja käyty ultrassa. Lääkäri ei läytänyt vasemmalta puolelta mitään, mutta oikealla on kaksi follikkelia toinen n.20mm ja toinen vähän pienempi. Johtava puhkeaa kuulemma parin päivän sisällä :p

 
Maikkikselle pahoittelut surullisista uutisista ja lohtuhali :hug: Tähän ei ole varmasti olemassa oikeita sanoja, mutta haluan sinun tietävän, että otan osaa suruusi.

Annille:

Tuntuuko sulla miltään munasarjojen kohdalla, kun sulla oli noin hyvät munasolut kehittymässä? Millä annostuksella olet syönyt clomeja?

Minä täällä kasvattelen munasoluja (ei ole kontrolliultraa), tänään kp13.
:D
 
Maikkis :hug:

Betania, tää on nyt mun toinen kierto clomeilla ja yhden oon päivässä syönyt. Tossa ultrassa kävin ihan oman mielenrauhan takia, ei niitä mulle olla määrätty. Kannatti käydä, nyt ainakin tiedän, että clomit toimii mulla =) Loppukierto onkin taas sit yhtä piinaa. Jos ei pelkästään näillä clomeilla tärppää saattaapi tuossa ukossakin olla vikaa :/ Häntä kun ei vielä olla tutkittu. Mutta se sit syksyn tullessa jos tarve vaatii. Nyt ollaaan positiivisella mielellä :)
 
Niin piti vielä lisätä, ettei mitään erikoisempaa tunnu. Maha on turvonnut ja jos välillä vähän nipistelee (aika kivuliaastikin) niin se on oikeestaan tuolla vasemmalla puolla jossa niitä munarakkuloita ei ollut :/ Siksipä ihmettelinkin, että oikealla niitä oikeita rakkuloita oli... Mutta siis nyt näin, ehkä ensi kierrossa toisinpäin... :whistle:
 
tänään kp 26 ja aivan on menkka kipeä maha.jee,jee...vkon sisällä pitäs alkaa,ennenkuin myöhässä.vaan enpä usko.taas on samat oireet,kuin viimeks ennen tätiä,paleltaa himona ja väsyttää ja rinnan päitä nipistää.
 
RouvaHuldaHuoleton
Päevää taloon pitkästä aikaa.

Mulla on ollut nettiinpääsyongelmia ja siksi olen ollut hiljakseen.

Söin nyt kolmannen kiertoni clomeja, 4tbl/päivä. Ei ole oikein ollut mitään sivuvaikutuksia lääkkeistä eikä tuntemuksia mihinkään suuntaan muutenkaan. Tänään piti olla kontrolliultra mutta on pitkä tarina miksi sitä ei saatu otettua, en jaksa nyt kertoa sitä tässä. Mutta lopputulos on siis se, että minulla ei ole tietoa onko ne neljäkään clomia auttaneet mitään. Todennäköisesti ei. Mutta soittelen varmaan lääkäriin huomenna, katsotaan sitten mitä tehhään.

Mieli on lapsiasiaa ajatellen maassa, muuten on elämä oikeastaan aika mukavaa. Unissani nykyään synnytetään kovasti, mutta johtuu vaan siitä että paras ystäväni on poksahtamaisillaan tuolla rapakon takana, ja minä suren etten pääse nyyttiä näkemään kuin kuvissa.

Paljon plussaonnea kaikille! :flower:
 
Täällä täti pentele kurvas kylään taas :'( Nyt menossa kp3 ja alotin tälle kierrolle clomifenit annostuksella 1tabletti/päivässä ja syön tuonne kp10 asti joillon on seuranta ultra. Mulla kun se ovulaatio saatiin kyllä kummallakin clomikierrolla aikaan, mutta mun piti vaan syödä normaalia pitempi kuuri. Viime kierrossa bongasin jopa kaks ovulaatiota ja silti ei tärpänny :'( Ja nyt tässä oon huomannu, et saan ihan mahottomia itku kohtauksia aina välillä :'(
 
lumikko
nyt menossa kolmas clomi kierto. tänään toinen tabletti. katsotaan onko näillä nyt tässä kierrossa jotain tehoa. oletteko muut ottaneet alkoholia clomien aikaan? mä otin eilen muutaman siiderin ja mulla on aivan tajuton olo! saman huomasin viime kierrossa, otin pari siideriä ja silti mulla oli sellainen olo kuin olisin vetänyt oikeen kaatokännit. olen päättänyt että yritän elää normaalia elämää siihen asti kunnes tärppi tulee. vaikka alkuun yritinkin olla ottamatta kierron tiettyinä päivinä. mutta sehän lisää vain stressiä.
 
Morjes teille!!

Oon vähän lueskellut nyt tätät teidän pinoa, kun itse sain viikko sitten clomi-reseptin. Ja ens kierrosta olisi tarkotus alottaa niiden käyttö. Mutta kun oon monilta palstoilta lukenut kokemuksia, niin tuntuu että menee enemmän negatiivisen puolelle :ashamed: Onhan toki niitä onnituneitakin, mutta mutta... Koitan vain nyt miettiä eri kanteilta asioita... Tähän mennessä ei ole tärpännyt, ja munarakkulat oli pieniä viime ultrauksessa... Lisäksi on endo esteenä :/ Tällä kai nyt yritän kysyä teiltä, että kannattaako alottaa clomit???

-Vihannes-
 

Yhteistyössä