Heinäkuun hellevauvat 2017

Heips, mä kävin tänään nt-ultrassa. Kovin vilkas pieni tyyppi potki ja nyrkkeili menemään masussa. Niskaturvotusta oli alle milli eli hyvin vähän. Sen kunniaksi olenkin sit tänään voinu oikein ekstra huonosti, henkisesti onnen kukkuloilla mutta fyysisestä tosi kehno olo, oksu kurkussa menty päivä vaikka luulis olojen helpottavan tässä vaiheessa. Huomenna menkkojen mukaan 12+0 mutta tänään ultrassa tyyppi vastas 12+1. Mennään silti tuolla menkkojen mukaan lasketulla..
 
Täällä menossa rv 8+3. Oloja on palellus ja välillä meinaa oksettava olo olla. Tiistaina olisi eka neuvola.
Tuntuu ihan hassulle ( edelleen) että olen raskaana kun ei käytännössä mitään oireita ole. Hieman on viime päivinä mietityttäny että voiko kaikki olla hyvin ja mun sisällä elävä alkio/sikiö. Neuvolassakaan kun ei vielä sydänääbiä kuunnella ( muistaakseni) niin pitkä on aika odottaa nt-ultraa tammikuulle.. jospa tämä tästä..
 
Torstaina vihdoin nähdään ekaa kertaa meidän pikkuinen. NT-ultra silloin siis. Tänään poksuu 12+0. Toivottavasti ultrassa kaikki kohdallaan. Jännittää kyllä kovasti.

En tiedä uskaltaako edes näkyviin kirjoittaa, että olo ollut nyt vähän parempi pari päivää. Ruoka maistunut joten kuten ja vaan lievähköä etomista, ei oo tarvinnut oksentaa torstain jälkeen. Esikoisesta pahoinvointi loppui juurikin ekan kolmanneksen päättyessä, toisesta pahoinvointia kyllä riitti puoliväliin. Olisi kyllä mahtava yllätys jos nyt saisi yökkäilyn lopettaa jo vähän aiemmin.

Mitäs muille kuuluu?
 
Heippa! Täällä toista lastaan odottava Vantaalta (la 1.8/31/2/JS) La ois 26.7. Alunperin piti olla 1.8, mutta se muuttuikin ekassa neuvolassa. Onko teillä jo jotain fb-ryhmää ja pääseekö siihen vielä mukaan?
 
Meitä olisi pk-seudun Fb-ryhmään nyt yhteensä viisi kiinnostunutta. En ole vielä ryhmää perustanut, joten laittakaapa yksäriä jos kiinnostaa tulla mukaan niin laitan pystyyn jos saadaan tarpeeksi porukkaa :)
Mulla on tänään viimeinen pävä kotiäitinä (tällä erää). Maanantaina töihin. Jännittää kyllä kosvati palata näin pitkän ajan jälkeen ja varsinkin kun uusi on jo masussa.

Oliko täällä moni vielä kotona esikoisesta?
Heippa!

Olisin kiinnostunut tuosta pk-seudun ryhmästä! La ois 26.7, kyseessä toinen lapsi ja asuinpaikka on Vantaa.
 
:love: Laskettu aika Heinäkuussa 2017
Oon ihan unohtanu tänne ilmottaa.. meidän pikkunen ei jaksanu kasvaa ja kesken siis meni joulukuussaMinut voi siis listoilta tiputtaa..
Tiedot muodossa: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys

Tiedot punaisella värillä korostettuna, niin listan päivittäjä huomaa ne helpommin. Tekstin väriä saa muutettua pisaran kuvasta painamalla.
 
Täällä pelokas, mutta onnellinen ensiodottaja!

24.7./pempppu/22(23v tammikuun 28.)/KYS/1

Eka testi tehtiin 13.11. ja positiivistahan se näytti, eli ihan täydellinen "isäinpäivälahja"♥. Meillä nappasi tää raskaus ihan ensi yrityksestä, toivon mukaan kaikki vain menee hyvin! Viimeisimmät menkat ollu 7.10 ja kierto aika säännöllinen, 31-38päivää. Viimeisimmät kierrot olleet tätä pitempää, eli 36-38 päivää. Ovulaatio sattui 21.-27.11. jollekin välille, en enää tarkkaa päivää muista. :) Itse käyttänyt puhelimeen ladattua kuukautiskalenteria oviksen yms seurantaan!

Käytiin miehekkeen kanssa 30.12. ensimmäisessä ultrassa, oli siis arvioituja viikkoja 12 (tai no, neuvolassa laskivat että olisi rv12), mutta siellä selvisikin et sikiön koko vastaa rv10+4. Ensin se vähän näin ensiodottajaa säikäytti, mutta sitten omien laskujen mukaan täysin oikein ja sille ajankohdalle oli ovulaatiokin sattunut puhelimen kuukautiskalenterin mukaan. En siis oikein ymmärrä, että miten ne olivat sitten neuvolassa laskeneet ne niin, et viikkoja ois 12. LA muuttuikin sitten 14.7 -> 24.7. Kovat aamujumpat möttiäisellä oli masussa menossa ja paljon sieltä meille vilkutteli! Miehekkeelläkin tuli ihan tippa linssiin kun näki möttiäisen ensimmäisen kerran!:) Seuraava ultra meille tulikin sitten perjantain 13.1, pelolla ja kauhulla siis odottaen.:cry: nt ultra silloin siis kyseessä! Viikkoja tällä hetkellä menossa rv11+4.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä olis nyt 11+6 ja ekaa ultraa saadaan vieläkin odottaa viikko :eek::eek:

Ei tässä millään meinaa jaksaa uskoa olevansa raskaana kun mitään ei ole nähnyt tai kuullut. Oireita on tosin edelleen, nyt uutuutena jatkuva pissahätä.
 
Meitä olisi pk-seudun Fb-ryhmään nyt yhteensä viisi kiinnostunutta. En ole vielä ryhmää perustanut, joten laittakaapa yksäriä jos kiinnostaa tulla mukaan niin laitan pystyyn jos saadaan tarpeeksi porukkaa :)
Mulla on tänään viimeinen pävä kotiäitinä (tällä erää). Maanantaina töihin. Jännittää kyllä kosvati palata näin pitkän ajan jälkeen ja varsinkin kun uusi on jo masussa.

Oliko täällä moni vielä kotona esikoisesta?

Hei! Haluaisin liittyä heinäkuun hellevauvat 2017 ryhmään tms. LA 20.7. Mahtuuko vielä mukaan? En ole pk-seudulta, vaan Savosta.
 
17.7 / 17kaksoset / 23 / E-KKS / 1

Moikka. päätin itsekkin uskaltautua kirjoittelemaan tänne.
Elikkä kaksoset tulossa jo pari kuukautta sitä tietoa tässä sulateltu ja nyt vasta rupeaa todelta tuntumaan :)
Face ryhmään olis mukava päästä mukaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jensku1978

Yhteistyössä