Heinäkuun hellevauvat 2017

Heippa kaikille, ehkäpä minäkin tänne kirjoittelen pikkuhiljaa

Ollaan tässä aika jännän äärellä, ensimmäistä odotetaan ja viikkoja on 4+4, plussattu tällä viikolla ja yritystä takana puolisen vuotta.

Usko alkoi jo loppua vaikka sitä sanottiin että vasta vuoden yrittämisestä pitäisi huolestua, ei sen nyt kuvitellut olevan itsellään näin vaikeaa

Meille "Möykky" on siis erittäin odotettu tulokas ja nettilaskurit kertoivat että odotettu saapumispäivä olisi 19.7.2017.

Emme ole kertoneet vielä kellekään, kun on näin alussa, ehkä ensimmäisen neuvolan jälkeen kerromme kun tiedetään onko siellä masussa edes ketään

Ihanaa odotusaikaa kaikille ♥

19.7.2017/ Kuurankukka85 / 31 / LS / 1 /
 
Voisin varovaisesti liittyä seuraan. Plussasin viime keskiviikkona. Nyt kai rv5, niin on sekavat kierrot että vaikea laskea tarkkaa aikaa.

Siirtyykö kaikki faceen? Eikö face ilmoittele sivupalkissa että "tuttavasi kuuluu tällaiseen ryhmään heinäkuun hellevauvat"? En haluaisi että kaikki facessa näkee :oops:
 
Onpas tullut paljon uusia heinävauvojen odottajia, onnea kaikille! Tosiaan keskustelua on täällä aika vähänlaisesti, mutta kyselen silti jos joku täälläkin haluaisi kirjoitella jotain, että millaisia vointeja teillä on? Oireita? Itsellä on tosi huono olo lähes koko päivän. Ihan pieniä hetkiä päivässä, että voisin normaalisti. Syömistä ei tee mieli oikein mitään, mut pakko yrittää syödä että olo olisi jotenkin siedettävä. Nestettä juon paljon. Töissä on aika kelju olla huonon olon takia..
 
No mua jotenkin häiritsee kun ei ole kauheasti mitään vointeja että onko kaikki hyvin :unsure: Rinnat on sellaset jännät, jotenkin painavat muttei juurikaan arat. Vatsaa nippailee joskus. Päätä on särkenyt jonain päivinä. Pissattaa vähän enemmän. Jotenki toivois että oireita tulis lisää.
 
NuttyKitty, sulla on vielä niin vähän viikkoja, ettei varmaan sen takia ihmeemmin oireita vielä oo. Mullakin tää pahoinvointi nosti päätään viikolla 5-6 ja siitä menny asteittain kehnommaks olo. Mut kuten sanottua, en valita jos vaan vauvan tästä syliin saakka saan :love:
 
Olen kans ihmetellyt oireiden vähyyttä, iltaisin alavatsaan koskee aika kovin mikä vähän mietityttää, ja silloin tällöin tulee huonoa oloa aaltoina, lauantaina autoa ajaessa piti melkeen pysähtyä oksentamaan kun tuli ykskaks niin hirmu huono olo...
Toistaiseksi ainakin siis erittäin hyvä olla, ja vaikka pahenisi niin en valita ♥
Itse ainakin voisin pysyä tällä palstalla facen sijaan, en kuota niin paljon salauksiin etteikö joku tuttu ennen aikojaan näkisi/kuulisi juorua :ROFLMAO:
 
Sitten jos se FB ryhmä on jollain muulla nimellä kuin tämä niin ok :)

Tää on niin hassua kun esikoisesta sitä vaan luotti että jos ei ole pahoja kipuja tai vuotoja niin kaikki on hyvin. Nyt taas en luota ennen kuin itse näen. Koko ajan on sellanen huoli jos kaikki ei olekaan hyvin. En tykkää kun jouduin aloittamaan antibioottikuurin, se ei auta tätä huolta yhtään. Varsin varhaisraskauden ultran juuri, vasta 2 viikon päästä! Mitenhän tää aika menis...
 
Voisin varovaisesti liittyä seuraan. Plussasin viime keskiviikkona. Nyt kai rv5, niin on sekavat kierrot että vaikea laskea tarkkaa aikaa.

Siirtyykö kaikki faceen? Eikö face ilmoittele sivupalkissa että "tuttavasi kuuluu tällaiseen ryhmään heinäkuun hellevauvat"? En haluaisi että kaikki facessa näkee :oops:
Facen ryhmä on salainen, eli kukaan ei nää mistään että siihen kuuluu, ei myöskään mistään sivupalkeista meitä on siellä nyt jo noin 40.
 
  • Tykkää
Reactions: NuttyKitty
Mulla kanssa vain vähän oireita. Vatsa tuntuu pinkeämmältä ja välillä aristaa. Muuten hyvä olo. Yhtenä päivänä pissatti enemmän, mutta eipä enää. Samalta siis kuulostaa kun monella täällä :)

Voisin illalla laittaa viestiä jollekin, että pääsen ryhmään.
 
Eep
Moikka! Laitoinkin jo viestiä faceryhmästä mutta laitetaan nyt vielä tiedot tänne :love:

19.7/Eep/24/P-KKS/1 ❤❤

Ei juuri oireita muuta kun menkkamaisia oloja vatsalla mutta ei menkkoja, eilen plussasin ja tänään oli viiva vahvistunut :) välillä on sen verran "huono olo" että röyhtäyttää ja on sellanen pakottava tunne mutta vielä ei muuta. Tosin saa tulla jos on tullakseen, kunhan kaikki menis hyvin ❤ varhaisultra varattu 30.11 ja neuvola 12.12, jännää!
 
Hei!! Minä mielelläni myös liittyisin Facebook ryhmään!! ☺ Meillä lapsi saanut alkunsa inseminaatiolla, jota ennen yritystä takana 2,5 vuotta. Ikääkin kun on yli 30 niin nyt on niin onnellisen epäuskoiset fiilikset olleet viimeisen viikon ajan. Viikko sitten siis plussasin. Laskettu aika olisi näillä näkymin niinkin osuvasti, kuin 17.7.2017. Ultraan saisikin mennä jo kahden viikon päästä niin tulee varmistus, että kaikki on varmasti hyvin.

17.7.2017/Memmuuu/32/SEKS/ensimmäinen lapsi
 
Onnea uusille plussanneille :) Ja tietenkin kaikille muillekin heinäkuisille :)

Mullakin on viikkoja vasta niin vähän ettei mitään oireita vielä. Ihanaa :D Kun jos raskaus etenee hyvin niin joskus rv7 alkaakin sitten pahoinvointi ja oksentelu mitä saa sitten kestääkin synnytykseen asti. Toisaalta odotan niitä jo niin tuntuis konkreettisemmalta tämä raskaus ja olisi jotenkin varmempi olo. Ehkä :D

saraheinä 4+4
 
Täällä olis rv 6 alkamassa. Facebook ryhmään voisin kanssa liittyä. Pahoinvointi alkoi viikko sitten, ja nyt onkin jo ilmestynyt todella useita vaivoja. Pahimpana varmasti kahvin paha maku ja sen juomattomuudesta johtuva päänsärky :D

17.7/Sinitar/29/Hys/1
 
Hei, saanko liittyä joukkoon. Plussasin tänään. Viikkoja vissiin tasan 5+ pitää vielä tarkistaa la ja viikot. Pitää varmaan lähiaikoina varata neuvolaa ja varhaisultraaki. Mihin viikoille varhaisultra kantsii varata? Mites liikunnan kans oli? Millon ei saa enää tehdä vatsalihaksia? Mulla ei vielä mitään oireita, enkä ollenkaan uskonut et ees raskaana oisin.

@tinzu83 minäkin olisin halukas faceryhmään :)
 
Huomenta kaikille! Olen seurannut tätä keskustelua plussaamisesta asti, mutta pöötin liittyä joukkoon vasta varhaisultran jälkeen mikäli kaikki on ok. Nyt tuntuu vaan taas kolmen tunnin yöunien jälkeen siltä, että ei jaksa jos ei saa vertaistukea.

Meillä tilanne kun on se, että takana on luomuplussa vuosien yrittämisen jälkeen, joka sitten meni kesken. Lapsettomuushoidot tuloksettomina käyty km jälkeen ja nyt sitten 6 vuotta hoitojen päättymisen jälkeen luomuplussa.

Keskenmenon pelossa en osaa rauhoittua ja nukuttua tulee semmoinen 3-4 tuntia yössään, silti töissä painan pitkää päivää ja tupakka jäi heti pois. Pää tuntuu leviävän täysin siitäkin huolimatta tai juuri siitä johtuen, että tämän suurempaa onnea en voisi kuvitella. Keskenmeno pelottaa silläkin, että jos nyt ei kestä pieni mukana niin siinä vaiheessa tulee minulle kierrukka ihan tämän oman pään vuoksi. Valituksesta huolimatta olen siis erittäin onnellinen :). Oireita ei ole minkäänlaisia, ei edes niitö arkoja rintoja. Ole ei ole todellinen. Kun taas viimeksi tiesin jo ennen testiä olevani raskaana.

Olin päättänyt tulla fbhen vasta varhaisultran jälkeen mikäli kaikki on ok, mutta nyt laitoin pyyntöä ryhmään pääsystä menemään, kosna vertaistuki olisi enemmän kuin tervetullutta.

17.7./27/NoBlood/KYS/1.
 

Yhteistyössä