***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

Onnittelut kullannupuista Martsu, pihlamaria, marjutti ja ontherocks!:flower::heart:

Meitä muita ei voikkaan sitten kuin vain tsemppailla! Skorppionilla kyllä varmaan tylsin tapaus kun olet joutunut sielä sairaalassa odottelemaan! Kun ajattelee että kotona pää hajoaa, niin kyllä varmasti on kovempaa olla vieraassa ympäristössä hermoilemassa!

Tosiaan elovauvat ovat sitten meille lopuille tulossa, mutta mikäs siinä! Me ei olla oikeestaan viitsitty edes kokeilla mitään poppakonsteja pojun ulos saamiseksi! Eilen kävin ihan vaan hermoja lepuuttaakseni kunnon kävelyllä (6km). Naureskelin jo lenkin aikana, että on se kumma kun kävelykään ei tunnu millään lailla pahalta vaikka reppua on edessä vaikka muille jakaa! Ja eipä se mitään aikaiseksi saanutkaan! Mutta muuten kyllä tuli tosi hyvä mieli! Koko eilinen päivä ennen lenkkiä oli jotenkin turhauttava, kiukuttelin siis ihan koko päivän! Tänään on taas onneksi ollut mieli paljon parempi!

Eilen poika potki mahassa ihan tauotta koko päivän! Illalla sänkyyn mennessä otti sellaiset spurtit, että mulle tuli jo sellainen olo että onko sillä kaikki kunnossa, kun niin raivosi! Ja koko päivän potkimisen seurauksena mulla oli nukkumaan mennessä sellainen olo että kohta oksennan jos ei hän pian lopeta! Missä on meidän kullannupun RAUHOITTUMINEN ennen synnytystä?????

Mä oikeesti jo niin odotan, että mitä se supistus sitten oikeen on, kun en ole mielestäni yhtään supistusta vielä kokenut! Ja edelleenkin alapää on lähes rutikuiva, ei siis mitään limoja missään...

Tuosta käynnistelystä.. meilläpäin ei vissiin hirveen helposti käynnistellä, että vaikka perjantaiksi olisi tarkoitus varata se yliaikaiskontrolli niin en usko että silloin vielä ollaan vauvanhakureissulle pääsemässä! Pidän siis katseeni edelleen 42+ viikossa! Ja eihän siihenkään ole enää kuin viikko!
Pian ne on nyytit jo meilläkin sylissä! Muutama päivä enää kun jaksettais!!!

Tiinu ja Jäppinen 40+6
 
Iltaa!
Meille syntyi aivan ihana tyttö 31.7. :heart: Painoa 3260 g ja pituus ihanuudella 50 cm. Viikkoja oli siis 40+4. Tänään kotiuduttiin sairaalasta ja voimme molemmat hyvin! Siskot ovat aivan rakastuneita pikkusiskoon ja me vanhemmat tietysti myös ihan myytyjä. Neiti on itse rauhallisuus. :heart: Myöhemmin lisää, nyt vaan jaksamista niille, joilla oma kulta vielä mahassa!
Neamma ja tyttönen 1 vrk:heart:
 
Paljon onnea prinsessasta Neamma! Sinä sait kuin saitkin vielä sen heinävauvan! :heart::flower:

Mä pistän vähän viimeisiä neuvolaterkkuja!
Pissi puhdas
Alapaineet ihan hieman koholla RR oli 119/89, mut ei mitenkään huolestuttavasti
Turvotus on hieman laskenut, mutta painoa oli tullut +800g/vko! On tullut vähän herkuteltua pahaa mieltä pois :popcorn:
SF 36,5 eli oli laskenut 0,5 cm, jee! Vauvan pää alhaalla, ei heilu enää kovin...

Positiivista oli se, että sain YAkontrolliajan jo torstaille (41+2), koska niitä ei tehdä meidän sairaalassa perjantaisin! Ihana päästä jo ylihuomenna kuulemaan mikä on tilanne masussa ja kohdunsuulla...

Mä aion kyllä pistää sellaiset ruokabileet pystyyn heti synnytyksen jälkeen, et ei mitään rajaa! Syön silliä ja muita kaloja sekä juustoja oikeen olan takaa! Mä aoinkin täyttää nää viimeset odotuspäivät kuolaamalla täydellisiä reseptejä, joita voin sit tehdä sairaalasta kotiuduttuani! :p
Ja sit jossain vaiheessa kun/(jos) imetys on kunnolla lähtenyt käyntiin palaan terveelliseen ruokavalioon..., mut sitä en aio vielä stressata, ekaks aion nautiskella!

Jaksuja kaikille masujen kanssa lyllertäville!

Tiinu ja Jäppinen 41+0 POKS
 
Meille syntyi tyttövauva 27.7. unikeonpäivänä (rv 41+0), mitoiltaan 52 cm ja 3830g. Synnytyssalissa ei onneksi kauan tarvinut olla, vaikka mikään syöksysynnytys ei ollutkaan :) vain reilu neljä tuntia synnärille menosta tyttönen syntyi. Ponnistusvaiheeseen saakka synnytys oli helppo, liiankin (intratekaalipuudutuksen jälkeen)... ponnistusvaihetta en osannut pelätä esikoisen vain 10 min. ponnistuksen jälkeen. Mutta se oli tämän kohdalla hirveä kokemus. Puudutukset oli jo tässä kohtaa loppuneet. Kesto oli 41min. Pitkältä tuntui aika tuskissa.

Tämä päätti syntyä avosuutarjonnassa ja vielä vähän pää vinossa (+reilu koko). Voimat alkoi loppua, lopulta tarvittiin vetäisy imukupilla saamaan vauva ulos. Se oli kova paikka itselle, ettei saanutkaan vauvaa itse ulos. Mutta onneksi lapsi ei joutunut kärsimään tästä, päähän jäi vain pieni jälki, eikä se aristanut. Äiti sen sijaan on kovin kipeä :(

Mutta pääpalkinto jälleen tässäkin tapauksessa korvaa tuskan.

Jaksamista kaikille, kasassa oleville ja vauva-arkeen totutteleville.
Ja onnea kaikille vauvansaaneille :)
 
Poikaduosta tuli poikatrio. Kolmas pikku-ukkomme syntyi 29.7 klo 18.52. Painoa miehekkäät 4190g, pituus huimat 54cm ja paljon mustaa tukkaa!

Näin saimme siis lähettää viestin sukulaisille perjantai-iltana. Mehän lähdettiin perjantaina käynnistykseen, mutta siihen ei paljon tarvittu, kun omat supistukset oli alkaneet myös aamuyöllä. Kirjoittelen illemmalla synnytyskertomusta tarkemmin. Eilen kotiuduttiin, vauva on kuin unelma!!!

Tsemppiä kaikille loppumetreille, ei mene kauaa kun teilläkin on nyytti kainalossa!

Minttu-82 ja "Ilmari" 4vrk :heart:
 
Oiihhh, onnea vauvoista! :heart::flower:

Tiinu, meillä on kyllä ihan sukulaissielu tuolla mahassa. Monoa tulee ja kaveri yrittää vissiin mönkiä ite pihalle kun ei supistuksiakaan avuksi ole tullut... :)

Kuulostaa ehkä hullulta, mutta jotenkin alkaa into laantua. Joka ikinen päivä joudun toteamaan, että ei taaskaan mitään. Kaikki odottaa uutisia kieli pitkällä, enkä voi asialle yhtään mitään. Mielialat on alkaneet heitellä ja itseskelen jojot nenästä roikkuen itsesäälissä kieriskellen. Ei kiva.
Mitä pitemmälle mennään, sitä lähempänä käynnistäminen on. Muiden kokemuksista päätelleen lääkkeillä käynnistämiseen voidaan tuhrata montakin päivää ja unetonta yötä, eikä tämä vaihtoehto kuulosta ollenkaan houkuttelevalta.

Blaaaah, olipas negatiivinen vuodatus, sorry. Kai tää taas tästä. Voikaa te muutkin tuskastuneet ja turhautuneet hyvin! Huishuis! :wave:

MR 40+6
 
Onnea suuresti Aarrearkku ja Minttu! :heart::flower:

MR siis joo kyllä heittelee munkin tunteet ihan härän pyllyä! Välillä olen kauhee into päällä, että kyllä se kohta tulee ja ei mene enää kauaan.... Mutta sitten seuraavassa hetkessä olen ihan epätoivon partaalla ja turhautuminen vie voiton. Silloin tuntuu siltä, että olen jo valmiiksi huono äiti kun en jaksais toista enää odotella! Kai sekin kuuluu tähän henkiseen valmistautumiseen.

Tiinu ja Jäppinen 41+0
 
tiinu meillä myös tyttö mylläsi mahassa niin et pahaa teki, ei rauhottunut ennen synnytystä! ja tuo turhautuminen ja sit taas innolla odottelu on tuttua, mulla heitteli tunteet ihan samanlailla :)
kyl se teijänki mussukka ihan pian sieltä tulee!! :heart:

synnytyksestä sen verran, et voi olla hyvinkin erilainen kokemus kahdelta lapselta. esikosta oli kokonaisen päivän pieniä suppareita, hiljalleen voimistu ja synnärilläkin saatiin odotella hyvä tovi, spinaalin sain ja ponnistus oli lähes kivuton! eppari ja siihen tikit tuli.

tästä toisesta ekasta supparista sattu tosissaan, yritin muka nukkua mut itkun kans kieriskelin sängyssä ja nousin ylös kun tajusin kipeiden suppareiden tulevan tiuhaan!
säikähdin oikeen kun tajusin et väli on 2 min.

automatkan sain jännittää et miten pääsen autosta sairaalaan, niin sattu! siellä aika pian spinaali ja tunnin sain levähtää :)

sen vaikutus pahimmoilleen lopahti ennen ponnistusta ja se olikin sit ihan erinlainen kun esikosta :/
hitto et pelotti ja sattu mut sinnillä 15 minuutissa ponnistin tytön maailmaan :) ei repeemiä eikä siis tikkejä.
 
^ onnea kovasti sinne!! :flower: Synnytys lähti sitten ilmeisesti itsekseen käyntiin?

Täällä takana vähän kivuliaampi yö, muttei kuitenkaan sellaisia supistuksia, etteikö olisi pystynyt nukkumaankin aina muutaman tunnin pätkissä. Taas siis uusi päivä odottelua edessä..

Eilisellä neuvolakäynnillä kaikki edelleen ok. SF-mitta viimein laskenut, joten kai se vauva on alaspäin tullut, vaikkei itsestä siltä näytä / tunnu. Painoa viikossa +1,4 kg eli loppukiriä senkin suhteen. :whistle: Paineet 130/90, mutta pissa puhdas, joten ei kai aihetta huoleen. Perjantaille sain vielä uuden neuvola-ajan ja ensi viikolle sitten ya-kontrolliajan. Näitä etappeja tässä odotellessa.. Edelleen kovasti toivon, että itsekseen lähtisi syntymään. Jostain syystä käynnistäminen hirvittää. Noh, katsellaan mitä tapahtuu..

Lupus 40+5
 
Onnea kaikille vauvautuneille! Mä niiiiiin haluan jo sen vauvan!!!
Käynnistystä yritettiin 3 päivää sytotec-lääkkeellä, pieniä supistuksia ja menkkamaista kipua tuli, mutta siihen se jäi. Kohdunsuu edelleen täysin kiinni, vaikka limatulppaa tullut jo sunnuntaista asti. Ja niin kauan, kun kohdunsuu on kiinni ei voida kokeilla muita konsteja kuten tippaa tai kalvojen puhkaisua tai sitä pallokatetria. Lääkäri halusi pitää pari välipäivää ja rauhoittaa tilanteen, joten pääsin kotilomalle, kun paineetkin "vaan" 160/99 eilen, jos ois ollu yli sadan alapaine, niin oisin huilannut osastolla. Ihanaa kuitenkin päästä käymään kotona! Torstaina klo 12.30 äitipolin kautta takas, jos paikat yhtään alakerrassa valmiimmat, niin EHKÄ ruvetaan suunnittelee kalvojen puhkaisua, mikäli synnytyssaleissa on paikkoja, muuten torstaina passitetaan taas kotiin ja sit varmaan maanantaina vasta takas, silloin rv 41+6. AHDISTAA! Verenpaineet tosiaan noinkin paljon koholla ja päätä särkee, ylävatsaa puristaa eli raskausmyrkytys on päällä. Muuten varmaan ois jo lähdetty sektioon, mutta kun mulla tuli ekasta sektiosta veritulppa ja nyt menee se verenohennuslääkitys, niin se on viimeinen hätäkeino, jota lähdetään edes miettimään. Ainut lohtu tässä odottelussa on, että vauvalla tuntuu olevan sydänäänien mukaan kaikki loistavasti ja tosiaan mullakin vetää vielä sellaista ravia päivittäin mahassa, ettei puhettakaan mistään rauhoittumisesta!

Samasta huoneesta lähti kaksi äitiä muutaman tunnin sytotec-kuurin jälkeen saliin, arvatkaa tuntuiko katkeralta katella vierestä, kun itelle ei tullut mitään oireita lääkkeestä ja vieressä tosiaan päästiin tositoimiin muutama tunti lääkkeen saannista ja sit tultiin vauvan kanssa takas. Yöt väänsin sängyssä itkua, että mikä mussa on vikana, kun lääkkeet ei tehoa ja vauvaa ei vaan kuulu sitten millään, kamalaa olla hormonihöyryissä siellä vauvojen keskellä! :'(

No nyt tosiaan huomiseen asti kotona, JOSPA huomenna ois joku ihme tapahtunut ja pääsisin sinne kalvojen puhkaisuun.

Tsemppiä myös muille, Mma Ramotswe, Lupus ja Tiinu ainakin yhtenä kappaleena vielä?

skorpioni ja masu-nasu 41+1
 
Viimeksi muokattu:
Suuret onnitelut Lohikäärme Justukselle! :flower::heart:

Skorpioni kasassa ollaan edelleen! Sulla on kyllä tosi ikävä tilanne, kun on toi raskausmyrkytyskin vielä päällä! Ei voi muuta kun sympatiaa yrittää lähettää näin palstan kautta!

Päivä alkoi tänään itku vollotuksella ja epätoivolla! Alkoi pelottamaan vauvan koko ja se kuinka paljon hän vielä ehtii kasvaa! Samalla tuli pelko siitä, että menee vielä oikeesti yliaikaiseksi ja sit tulee jo niitä muitakin riskejä mukaan kuvioihin! Mullekkin tullut jo sellainen olo, että mitä mussa on vikana kun ei mitään tunnu missään ja tosiaan niitä limojakaan ei ole näkynyt! Oon jo miettinyt, että kun en tätä lasta masuuni saanut omin keinoin niin en saa sitä varmaan uloskaan! Huomenna on jo onneksi se yakontrolli niin saa ainakin jotain informaatiota alakerran ja masuasukin tilanteesta! Yritän taas pikkuhiljaa rauhoittua ja saada niitä positiivisiakin asioita päähäni! Ja niinkuin skorpioni jo mainitsitkin vauvan liikkeistä päätellen hänellä on kyllä ihan hyvät oltavat tuola masussa!

No kyllä se meidänkin aika vielä koittaa!

Tiinu ja Jäppinen 41+1
 
Moro!

Onnea taas uusista vauvoista :flower::flower:. Ja tsempitystä meille möhiksille! Jaksaa, jaksaa... (ei jaksa) :)

TAYSissa käyty ja todellakin käyty; 40 minuuttia ja olin jo pihalla. Kaikki on niin pirun hyvin, että mikäs jäbän kölliessä. Ei vaan, en valita. Varsinkin kun lueskelin Skorpionin kokemuksia, niin ei kuulosta herkulta tuokaan vaihtoehto. Relaile nyt kotona ja hemmottele itseesi, ties vaikka... :)

Niin siis polilla... Kanava hävinnyt lähes kokonaan, kohdun suu auki ensin sormella ja pikku pyöräytyksen jälkeen 2,5 cm. Pää on "ihan tossa", virtaukset ja sykkeet hyvät. Ja ootteko koskaan kuullu tällästä: "pitkillä hoikilla naisilla on oletusarvona tilava lantio". Mulla oli kuulemma hulppeet tilat... Hehheee... :D Uuden ajan sain maanantaille, jolloin taas seurataan tilannetta... Nyt vähän tiputtelee verta, taidan alkaa imuroimaan.

Huishuis! MR 41+0 poks
 
Viimeksi muokattu:
ONNEA taas vauvan hakeneille minultakin! :flower:

Ja vielä ihan muutamalle kärvistelijälle tsempityksiä, sinnikkäästi ootte jaksanu! (vaikka pakkohan se on joo jos ei kuulu eikä näy!) Synnytystuulia ja suppareita! :hug:


Meillä vauvantuoksuinen arki rullaa vielä aika sutjakkaasti, päivät lentää!
Esikoinen 2v3kk on suhtautunut vauvaan ihanasti, meille vanhemmille onkin sitten vastarannan kiiski joka asiassa. Kaikki mikä ennen sujui ilman mitään on nyt kauhean taistelun takana.
Mutta päivä kerrallaan.
Vauva on leppoisa luonne, mahaa selkeästi välillä kipristää mutta ei valita.
Itellä päivät vaihtelee, väsyttää, ei väsytä jne. Joskus jaksaa enemmän joskus ei mitään muuta kuin perus lastenhoidot.
Mutta ihana vauva, kannatti kärsiä kesähelteitä! :heart:

Voimia odottajille ja vauvaperheille! :heart:

Jasmin ja poika 10pv
 
Huomenta (te muutamat, harvat ja valitut)!

Tämä mamma lähtee kohtapuoli yakontrolliin! Kyllä vähän jännittää vaikka melko varma olen että lähettävät minut vielä kotiin!

Eilen illalla ei meinannut tulla uni selkäsäryn vuoksi mutta eipä se mihinkään johtanut! Aamulla selkä oli taas kunnossa enkä vieläkään kokenut supistusta!

Jaksakaa hyvin masujen kanssa ja myös te joilla masuasukki on jo jättänyt yksiönsä!

Tiinu ja Jäppinen 41+2
 
  • Tykkää
Reactions: Mma Ramotswe
Hoi Tiinu, taisit jäädä sinne. Missäs kaikki muutkin oikein on? Eiiiihhh, jäinkö mä nyt yksin tänne? :)

Kaikki mahdolliset vuodot, supparin poikaset, kirstykset jne. ovat täydellisesti kadonneet, joten turhassa toivossa elin eilisen tutkimuksen jälkeen... Nice. Näillä oloilla vedän kevysti vielä viikon. Tuun sitten merkkaan pinon valmiiksi... :D

Tuitui!

MR 41+1
 
Joo, en tosiaan sitten ehtinyt sinne yliaikaskontrolliin, se olisi tiistaina ollut...
Maanantaita vasten yöllä siinä puoli yhden aikaan heräsin kivuliaaseen supistukseen ja valtavaan pissahätään. Vessassa sitten totesin että homma taitaa nyt olla niin että ennen aamua lähdetään sairaalaan. Kivut oli alusta saakka niin kovia että puoli kahden aikaan soitin vanhemmilleni ja he olivat täällä vähän ennen puolta kolmea ja me sitten samantien lähdettiin sairaalaan. Siinä vaiheessa kun päästiin sairaalaan kolmen aikaan olin jo 6-7cm auki.
Kalvot puhkaistiin salissa ja sain kohdunkaulanpuudutteen, joka hetken auttoi ja sitten kipu yltyi ja paineen tunne senkun kasvoi ja olinkin jo kokonaan auki. Kätilö antoi luvan ponnistaa kunnolla, ja sitten totesi perään että nyt ei saa yhtään ponnistaa että pää on ihan just tulossa ja hänen pitää saada nämä hanskat käteen ja samalla kätilö pyysi iskää soittamaan hälytyskelloa lisäväen saamiseksi huoneeseen. Poika syntyi muutamalla ponnistuksella, 4min ponnistusvaiheen kesto näkyi olevan paperissa. Eli kaikenkaikkiaan kaikki meni tosi nopeasti ja vaikka poika olikin isokokoinen sain vain muutaman tikin ja vointi on ollut hyvä, ihan kuin ei olisi edes synnyttänyt. 2vrk oltiin sairaalassa, pojalla seurattiin se aika sokereita jotka onneksi pysyikin hyvin.
Eli synnyksen kerto 5h30min.

Nyt sitten opetallaan arkea vauvan ja tuo 1v5kk esikoisen kanssa. Vauva on rauhallinen, ei turhia ilmoittele itsestään.

Lohikäärme Justus ja pikkuveli 3päivää
 
Tosiaan Tiinu, joko jäit sille reissulle? :wave:

Mä olen edelleen kotona, kävin äitipolilla kontrollissa, mutta koska kaikki oli suht ok (pissa vaan yhdellä plussalla, paineet 144/90, turvotukset vähenemään päin) ja vauva voi mainiosti, niin kotiin passitettiin, maanantaina takas ja sit viimeistään kokeillaan kalvojen puhkaisua. Lääkäri kyl toivotteli kovasti supistuksia matkaan ja toivoi, että viikonlopun aikana lähtee tulee, itellä melkein kaikki toivo kyl jo menny luonnolliseen synnytyksen käynnistymiseen...

skorpioni ja masu-nasu 41+2
 
Viimeksi muokattu:
Tiinu taisi tosiaan jäädä sille reissulle.. Vauvauutisia odotellessa!!

Itse täällä edelleen odottelen vailla isompia tuntemuksia mistään... Tylsää alkaa olemaan! Kävin tänään viimeisen kerran neuvolassa. Vauva on hyvin laskeutunut ja kiinnittynyt, mutta eipä se välttämättä mitään merkkaa. Ensi keskiviikkona on ya-käynti ja terkkari meinasi, etteivät sieltä enää kotiin laita tulemaan. Itse en tosin toivo käynnistystä, mikäli sille ei lääketieteellistä perustelua ole, joten katsellaan miten käy. Toivottavasti tässä viikonlopun tai alkuviikon aikana jotain tapahtuisi ihan ittekseen.

Mma Ramotswe ja skorpioni (ja muutkin, jos teitä vielä on!): paljon jaksamista! Ehkä mekin kaikki viimestään ensi viikolla jo maltetaan jättää tämä ketju.. :D Saas nähdä kuka on se viimeinen villahousu!

Lupus 41+0
 
Huomenta viimeset odottajat :wave:
Vieläkö teitä monta täällä on?
Mä käyn kyllä jka päivä lukemassa mutta menaa ikinä jaksaa kirjottaa mitään..

Onnea uusille vauvatuneille :flower: :heart:

Täällä arki on jatkunut ja mennyt iidan isän kannalta niinkuin odotinkin.
Eli hävisi näkyvistä.
No,en ole minäkään enää sitten jaksanut pyyttää tyttöään katsomaan.
Jos ei pyytämättä halua tulla tuota 30m matkaa,niin eiköhän se ole itten selvä asia se.
23pv on isyyden selvitys mihin meen yksin.
Toivottavasti ei tuu liian hankalia kysymyksiä,ihan kaikkeen en haluaisi edes vastata :(
Maistraatin nimipaperit tulivat postissa eilen ja täyttelin ne illalla ja sitten tänään pudotan ne laatikkoon.
Kohta iidalla onkin jo oma kelakortti :)

Neuvolassa ei olla käyty vieläkään :O
Siis kukaan ei ole soittanut meille aikaa,ja yllättäin,paikallinen terkka on kiinni 14pv asti,eli iida menee sit ekaan neuvolaan jo kuukauden ikäsenä...
Alkuviikosta pitää hakee vitamiinitipat neidille....

Hän on edelleen ihan yli kiltti.
Jaksaa olla jo paljon hereillä ja jokeltelun alkuakin on jo,kovasti yrittää saada ääntä kurkusta ja ihmettelee sitä kun onnistuu :D

Koittakaahan jaksaa nämä loppumetrit vielä,mammat :heart:

Nenna ja Iida 3vk ja 1pv
 
Viimeksi muokattu:
Jokohan kaikki muut on meidän pinossa saaneet pienokaisen? Täällä edelleen ODOTELLAAN, ei yhtä ainoota supistusta vaan ole tullut, vaikka viikonloppuna pesin mattoja, kitkin kukkapenkin, tasasin pihatien sorastusta lapiolla ja rautaharavalla, siivosin auton sisältä ja eilen käytiin vielä koko päivän reissu Ideaparkissa!! Ja marjapuskissa kyykin myös, kun yhdeltä tutulta kätilöltä sain vinkin, että sillä saa vauvaa laskeutumaan ja kohdunsuuta auki painovoiman avulla. Ja ei siis mitään! Vauva onneksi liikkuu tosi hyvin, monoa tulee kovasti ja möngerrys on käynnissä niin että vatsaan oikein sattuu. Huomenaamulla taas äitipolille, kokeillaan jollain lailla taas käynnistää ettei tarviis alkaa leikkaamaan...

skorpioni ja sitkeä masu-nasu 41+5!!!
 
Huomenta!

Onnea ressu81:lle vauvasta!

Täällä myös odotus jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... Eikä mitään viitteitä siitä, että se koskaan loppuisikaan :headwall: Täälläkin vauva liikkuu hyvin ja melskaa etenkin iltaisin kipeästi, joten kai se edelleen viihtyy ja voi hyvin yksiössään, mikä tietenkin tärkeintä. Keskiviikkona katsotaan ryhdytäänkö käynnistelemään vai odotellaanko jouluun asti. Piiiiiitkiä on päivät..

Lupus 41+3
 
Skorpion mullahan sama homma oli että 5 päivää käynnisteltii niillä, ja sitte niitä laitettiin jo suoraan värkkiinkin ja ei mitään tehonnut, mutta sitten alko tosiaa nousta tulehdusarvot että meni sektio hommiksi!! Mutta olin mä sen 5 päivää niin kipeäkin yötäpäivää että en tiedä olisinko edes jaksanu enää edes ponnistaa ja kun tuo selkä sano työsopimuksen irti samaan aikaan niin aika tuskaa olis ollu!!! Toivotaan nyt että sulla alkaa pian jo tapahtua!!
 
42+0... hoh hoijaa!! :headwall: Eihän tää nyt näin pitänyt mennä! Esikoinen tosiaan syntyi sektiolla rv 30+3 ja tätä toista kun aloin oottaa, niin sanoin kaikille, että nyt haluaisin kokea myös sen täysiaikaisen raskauden, mutta en mä tarkoittanut YLIAIKAISTA!! Anu mulle annettiin viime viikolla eka sytotec suun kautta ja loput kolme päivää alakautta, arvaa vaan onko pikkasen ronkittu olo, kun aina sit "varmuuden vuoksi" tehtiin myös alatutkimus ennen tabletin laittoa! Eilen jäin äitipolin kontrollista osastolle ja taas sama homma, eka tabu suun kautta ja sit taas värkkiin 4 tunnin välein, ai että mä tykkään!! Tänään vielä kokeillaan pelkillä sytoteceillä, kätilö meinas aamulla, että kanavaa ei ois enää juuri mitään jäljellä ja kohdun sisäsuukin jo kahdelle sormelle auki, eli on siellä jotain sentään tapahtunut, vaikka yhtä ainoota supistusta en ole tuntenut ja käyrälle ei piirry mitään. Verenpaineet on taas loistavat, aamulla 122/72! |O Vauva liikkuu ja sykkeet hyvät, saas nähdä miten kauan tässä oikein menee, mä olen jo niiiiiin monta kertaa pettynyt, ettei tänäänkään mitään, että en edes odota, että tänään ainakaan tapahtuu yhtikäs mitään...

Onkohan täällä enää ketään muuta odottajaa jäljellä...?

skorpioni ja masu-nasu 42+0 POKS POKS POKS
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä