~ Heinämassut 08 ~

Moi!

Mulla LA 4.7., eli tällä hetkellä rv 20+1! Juu, nopeasti täälläki aika kulunu, yhtäkkiä ei housut enää menny päälle ja ajattelin että pitäiskö vähän alkaa valmistella tuota esikoisen syntymääki? :D
 
Mun pitäis varmaan keksiä jostain asunto... No ei, oon mä jo hakemukset laittanu pyörimään, mutta mitään ei oo tullu vielä! Tuo nykyinen 17,5 neliön yksiö ei sovi koonsa eikä huonokuntoisuutensa takia pitkäks ajaks sekä mulle että mun tyllerölle.

Samalla tässä tänään varmistui sellasiakin asioita ketä kummeiksi pyydän ja miten tuo asumisjärjestely loppuen lopuksi menee. Niin, ja sain siskolta semmosen "äitiyspakkauksen" mitä se oli väsänny heidän vanhasta laatikosta ja kaikesta liikenevästä tavarasta jottei mun tartte sitä Kelan pakkausta hakea, otan vaa rahat jotka voi mennä sitte vaikkapa hoitopöydän hankitaan tms. Oli tosi ihana lahja, paljon uusiakin vaatteita oli ostanu meille!
 
On se kyllä tosi ystävällistä kun joku viitsii tuollalailla auttaa. :) Itsellekkin on tullut jo vaikka mitä lahjaksi ja muutenkin ystävällisyyden osoituksena. Mulla olis muutto edessä ihan tässä kahden viikon sisässä, avaimet saan uuteen asuntoon jo ensi viikolla. Sitten pääsee sitä kotia vähän enemmän laittelemaan ja tietenkin myöhemmin vielä laittamaan se niin että pikkuinen on sinne lämpimästi tervetullut ja kaikki on valmista. :)

Toivottavasti saat sen asunnon lähiaikoina. Eiköhän sieltä asuntotoimistosta rupee pikku hiljaa sinulle ilmoittamaan jotain, jos ei niin suosittelen soittoa sinne. Mä en olis varmaan vieläkään saanut asuntoa ellen olis soittanut jne. :) :heart: Hyvin se menee!
 
Heh, nyt me keksittiin siskon ja sen perheen kanssa muuttaa kaikki yhteen! Kolme aikuista ja kolme lasta jahka tämä mun matonen syntyy.

Ihanaa olla raskaana :) pieniä potkuja ja muljahteluja parempaa viihdettä on vaikea keksiä! Hyvin liikunallinen tyttö sieltä on tulossa. Vatsa alkanu jo näkymään jonkun verran, tosin luultavasti sitä ei ihan kaikki tunnista odottavaks massuks, monet varmaan vaa luulee mua vähän pyöreämmäks!

Mitä sulle ja masulle kuuluu, babypink? Ollaan vissiin ainoat täällä olevat alle 20v. Heinälapsia odottavat! Mistä päin se sun asunto löyty? PK-seudulta mahdollisesti?
 
Mulle ja masulle kuuluu erittäin hyvää. Liikkeet tuntuu jo reilusti ja rakenne ultrassakin tuli käytyä. Sukupuolta ei voinut varmaksi sanoa mutta se ei mitään haittaakkaan. Pääasia on että kaikki oli ja on kunnossa. :) Omaa asennettaan se kyllä näytti oikein kunnolla, taitaa tulla isänsä luonteeseen. heh.

Täältä Lahdestahan se asunto löytyi ja tänää kävin hakemassa sinne avaimetkin.. Pikku hiljaa tässä edetää.

Ai tuollaiseen yhteisasumis ratkaisuun päädyitte, mikäs siinä. Mukavaahan se varmasti on ja apu on ainakin lähellä jos tarvii. Ei siihen kauaa mene enää kun se todellinen vauvamasu tulee esiin, vaikka se jo pömpöttääkin huomattavasti.. :heart:
 
Täälläkin heinämasu mutta ei ihan esikoista odotella.
Lahdesta myös ollaan, esikoinen on saatu alle 2kymppisenä, joten siksi tätä palstaa välillä vilkaisen.
babypink sulla on sama laskettu aika kuin mulla, ehkä törmätään PHKS.sa sitten kesällä :D
 

Yhteistyössä