***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mitäs jos pyhittäisit jonkun kaapin (yläkaapin tms.) noille vaatteille? Löytyiskö sellainen? Jos kerran olette ajatelleet että sisarusta jossain vaiheessa suunnittelette. Tai sängynalle kannelliseen pyörälliseen muovilaatikkoon... :xmas:
Suunnitelmissa on raivata lastenhuoneen yläkaapit noille vaatteille, mutta silti kaikki ei mahdu :/ Sängynaluslaatikoita meillä on, mutta niihin en oikein kehtais laittaa :whistle: Kissat kun rrrrrakastaa niitä! Jos kansi jää huonosti paikalleen tai imurin kanssa huiskiessa aukeaa (meiän laatikoissa on sellaset "klipsilukot" ) niin kissat on kärppänä siellä möyrimässä :kieh: Nyt niissä laatikoissa on kissoja ei-niin-kiinnostavia juttuja, kuten Halloween-koristeita. Jotain tekstiilejä kun laittaa sinne niin noi haistaa sen kilometrien päästä :headwall:

Liinamari Mie tilsin kanamössön tiukasti jääpalarasiaan niin eivät murene niin helposti :wave: Murenee ne silti aika paljon :/
 
Mä ooo ihan poikki.

Kävin vaihtaan barbababan mustaks ja vahingossa ostelin itsellekin....
Ja pitäs jaksaa lähteä kohta miehen kans syömään :| Paitsi on ihanaa lähteä pitkästä aikaa kahdestaan pois kotoa!

Keskustasta tullessa pysähdyttiin leikkipuistoon keinumaan ja voi ihme sitä ilon määrää pojalla :D Ja sillä on tullu päivän aikana kaks hammasta läpi! Iso poika. Nyt se ei tunnu enää yhtään vauvalta...nyyh
 
Liinamari, en tiedä oliko mulla nestettä enemmän vai mitä, mutta soseutettu kana oli kuin lihapullataikinaa, saatoin pyöritellä sen palloiksi, ja nämä pysyy hyvin kasassa. Pakastin pallot tarjottimella ja jäiset sit laitoin pakastusrasiaan. Kokeile seuraavaa satsia enemmän nesteen kanssa?
 
Vaatteista Mulla on varastossa laatikossa joitain vaatteita mutta suurimmaks osaks mä oon antanu mun veljen vauvalle lainaan. Pojilla on 4 kk ikäeroa. Sanoin suoraan että sillä ehdolla saa meiltä vanhoja että saan ne sitten kans takasin. Joten siellä ne on nyt sen aikaa ennen kuin me niitä tarvitaa ;) :D

Ne kaikkein rakkaimmat mm. pojan kotiintulovaatteet ja joitain muuta on laatikossa ja niistä en tiedä tuleeko niitä kukaan enää edes käyttämään.

Aloin tosin miettimään että kannattaako mun enää antaa näitä isompia vaatteita ollenkaan lainaan koska niissä sitten voi olla jo kulumia tai porkkanatahroja tai muuta.. hmmm.. pitääki miettiä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Vaatteista
Aloin tosin miettimään että kannattaako mun enää antaa näitä isompia vaatteita ollenkaan lainaan koska niissä sitten voi olla jo kulumia tai porkkanatahroja tai muuta.. hmmm.. pitääki miettiä :xmas:
Tätä meki mietittiin, mut sit tultiin siihen tulokseen et kotivaatteina nuo "kierrätys" vaatteet hyviä, ku suotta sotkemaan uusia vaatteita taas porkkanaan jne. tietty sit jos on isompia kulumia niin suosiolla menemään!
Tietty sekin että nuita pikku vaatteita käytetään niin vähän aikaa, et kerkeävät vain vähän kulua..ja tietty kulutus isommilla vaatteilla muutenki eriluokkaa!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
pitäiskö aloittaa uus ketju? Mulla ainakin pätkii koko ajan. Äskön tässä oli mun sieti ja sen alla uus, mutta kun päivitin, se hävis Ja aina kun kirjoitan ja lähetän, menee valkoiseksi. TYLSÄÄÄ!!!
Vois olla ihan hyvä...ku tosiaan TÖKKII tök tök tök
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Hello :wave: pikainen kysely...mites te pakastatte kanan.Keitin eilen soseita varten kanaa ja sauvalla hienonsin ja pakkaseen.Nyt kun aattelin siirtää ne kuutiot jääpalarasiasta pakastusrasiaan ne vaan murenee,liian kuivaa kamaa siis ? Että mä olen näissä urpo |O
--mulla kävi ihan sama ekalla kerralla kanssa eli liian kuivaks jöi, sen version sit sain lusikalla kovertaa jääpalarasiasta :wave:
 

Yhteistyössä