***HELMET 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
mutta älkää ihmeessä muut stressatko jos ei vielä käännytä. Esikoinen meillä kääntyi selältä mahalleen vasta yli puolivuotiaana B) mutta käveli omin avuin jo vähän yli 10-kuisena. Vauvat päättävät oman tahtinsa. =)
Näinpä :D
Meilläkin kakkospoika ryömi jo eteenpäin tän ikäsenä mitä likka nyt on ja likka vasta kääntyilee....liikkumisesta mitään tietoo :p Siis sellasesta tietoisesta liikkumisesta =)
 
meillä ei edes yritetä kääntyä, tarttuu leluihin, mutta ei pidä...mutta en stressaa...kuitenkin huomaan muuta kehitystä. Kolme viikkoa jokelteli yhdellä ja samalla äänellä ja yhtäkkiä tänään oli taas ihan uudet jutut! Ihana kuunnella. Kehittyy omaa tahtia. Mutta onpa kiva kuunnella anopin puheita miten "kalle sitä ja kalle tätä" tuon ikäisenä (eli miehen veljen poika, joka osas lentää jo 1 kk ikäisenä ;) )
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
helmiminttu: :hug: Voin kuvitella, että muakin risois!
joo, välillä kyllä pahasti. Ennustin miehelleni jo ennen ensimmäistä vierailua keskustelun etenevän tyyliin "kallekin aina...kalle tykkäs tästä...näin me aina kallen kans..." Vierailun jälkeen mieheni kysyi, että mistä ihmeestä tiesin sanasta sanaan!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Jahvetilla lunssa vai? :( Mä luulin, että on tulossa, kun yhtenä aamuna vähän kurkussa rohis. Eipä onneks tullutkaan. *koputtaa puuta*
Kun ei tää oikeen lunssaltakaan vaikuta :/ Vähän epäilisin, et tekiskö siitepölyt tänä vuonna tällästä kiusaa :whistle: Normaalisti mulla vuotaa nenä ja silmät koko toukokuun :whistle: Nyt ei oo sellasta ollu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Täälläpä on muuten hiljaista tänään. :/
Muilla on elämä :whistle: :LOL:
Niin, oon kuullu, että jotkut ihan nukkuu tähän aikaan. ;)
Onko se jotaan syömistä :p :wave:
Siitä puheenollen käy tekee yhen yöpalaleivän ja koitan iekesti mennä maate, mun pää räjästää tähän yskimiseen :snotty: Ja aamulla pitää ennen 7 alkaa laitta poikia totareitten hakuun...joten öitä :wave:
 
kääntymisestä..ei meillä kalle vielä käänny, kyljelleen itsensä kyllä saa mutta ei siitä eteenpäin,eikä minua haittaa todellakaan, sitä liikettä kyllä riittää kunhan sen oppii.

hitto, mulla alko tänään nokka vuotamaan ja kurkku hiukka karhea, huomenna on meikäläisen eka vapaa ilta niin ompa yllätys että nyt alkaa tautia pukata, en yleensä syö mitään särkylääkkeitä ku annan taudin jyllätä rauhassa, mutta huomenna pitää varmaan ottaa niin jaksaa illan ja yön olla liikkeellä. jospa ukko antais mun sitte sunnuntaina nukkua pitkään, ku en oo vielä yhtenäkään aamuna saanu nukkua niin pitkään ku haluaisin, kateellisena oon vaan muiden tekstejä lukenu siitä ku mies syöttäny vauvan ja leikkiny että äiti saa nukkua :ashamed:

mut nyt pitää lähteä ottamaan unta palloon..
 
Huomenia, illan virkku ja näköjään aamun virkkuikin täällä taas :wave: , meirän neiti sit taas otti ja heräs klo 6.30 |O , ei vaan ihan hyvä, ollaan lähössä helzinkiin niin eipähän tarvi herätellä..
Oikein ihanaa lauantaita B)
 
Huomenta :wave: Ihana päivä taas tulossa, pitää kohta suunnata ulos nauttimaan auringosta.

Oisko jollain poikavauvojen äitit mitään vinkkiä mistä löytäs pojalle lakkia? Minusta tuntuu, että tytöille on vaikka minkälaisia, mutta pojalle ei löydy mitään :/ Pitää jatkaa etsimistä.

Tänään mun tyttö sitten päätti kahdeksannen luokan ja jännäilen tässä millanen todistus tulee :D
Syksyllä hänellä alkaa viimeinen vuosi peruskoulua ja samaan aikaan toiseksi vanhin lapsistamme aloittaa esikoulun, jännää :p
 
Huomenta täältäkin :wave: !Ihana päivä tulossa!

Meillä ei ole vielä käännytty, kyljellään viihtyy tosi hyvin, mutta ei vielä pyörähdä.Nyt on niin
kivaa, kun jatkuvasti näkee hurjaa kehitystä kaikin tavoin :heart: .

Olin eilen hot stone kiviterapia hieronnassa.Aikas mukava puoltoistatuntinen.Paikat olikin
ihan jumissa.Näinkin sitten tuttuja, ja tuli puheeksi, ettei mielellään hierontaa kannattaisi
ottaa, koska kuona-aineet lähtee liikenteeseen ja sitä kautta äidinmaitoon.Vaikuttaa siis
imetykseen.Onko näin?Ajattelin, ettei se nyt ihan kokonaan niin ole.Saishan tässä sitten
kokoajan jotakin varoa..!
 
kevytmelankolia no esmes kalastajanhattujahan on melkeen joka nurkalla :wave: Ja mie oon nittä tykänny patistaa kesällä pojille päähän =) Ja on siis ollu ihan pienenäki erilaisia naruilla kiinnittttäviä versioita =)
Sillo ku oli poikavauva, ni tuntu ettei pojille oo MITÄÄN, tytöille kaikkia ihanuuksia...nyt kun on tyttö, niin tuntuu taas päinvastaselle :kieh: :kieh:
 
Meillä pojat tuli jo todistuksenhakureissulta ja nyt alko LOMA mullaki, kun ei oo enää pakollisia aamuherätyksiä seiskalta :D
Välimalli oli parantanu todistusta, matematiikat erittäinhyviä ja kaikki muut hyviä :D Esikko...hmm...no tietää kenen lukupään on periny :p :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä