Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

Moikka!

Pyöreesti voidaan!!!

Rakenneultrassa kaikki hyvin! kaksi tyttöä lupailtiin ja rt molemmat :D

Nyt eilen oli taas ultra ja nyt toinen oli kääntynyt pt ja sanottiin että on poika :D

ELi meille on tulossa yksi poika ja yksi tytöntyllerö lisää :D Jotenkin kiva kun molempia on sama määrä ja kaikki ihanat poitsun vaatteet saa kaivaa uudelleen esille :D

Pelko persiissä viikko kerrallaan. Riskiä ei ole että syntyisivät etukäteen mutta olen vahvasti eri mieltä. Paikat huuta jo nyt hoosiannaa ja työttömänä kotona olen ollut helmikuun jälkeen :/ Mikäs täällä on ollessa, ei vaan ole rahaa ja mieli tekisi sisustaa ja somistaa asuntoa ja remppaa tehdä mut ei pysty ei kykene ja talouspuoli on miinuksilla älomaan asti :)

Neiti ja poitsu ei oikein ymmärrä vauvoista mitään. Mitä enemmän niistä heille kertoo niin sitä kamalampia ovat yöt. Hakeutuvat meidän väliin nukkumaan ja kiljuvat.

Mietein et jos vaan olis hiljaa sihen asti kunnes synnytys on lähempänä. en mä tiedä on sekin jotenki väärin mut kun eivät he ymmärrä vaikka yrittää miten päin selittää =)

Neidin 3v neuvola meni ihan persiilleen, ei suostunut mitään tekemään ja kun suostui niin osasi kuitenki kaikki ihan täydellisesti mutta raivostuttavaa kun ei saa mitään kontaktia lapseen ellen minä keskity johonki ihan muuhun ja neidin on pakko kuunnella neuvolantätiä. Kaiken lisäks meillä oli just se viikko neidillä ja poitsulla joku ihmeen uhmäkausi x miljoona volyymilla että voi kiesus.

Nyt on taas rauha maassa, ja ihanan aurinkoisia päiviä alkanut tulemaan :)

Heh meillä molemmat lapset tykkää laulamisesta mutta neidillä ei ole yhtään rytmiä, jätkä hyräilee nuottia kun ei osaa puhua vielä sujuvasti.. ja neiti laulaa... mun pikku kuoro :D

Lippu korkeella. ja kaikille pikkuhelmiläisille hyvää kevättä :):flower:

Niisku-rouva+ pirpanat 22+6 &neiti-08+jätkä-09
 
Täällä ei näytä kukaan käyneen taas aikoihin, joten kirjoitanpa pari riviä :).

Polkupyörät on kaivettu talven jälkeen esille. Voi sitä riemua :D. Lapset ovat yltä päältä kurassa kun ulkoilemasta palaillaan kotiin. Onneksi on kurahousut, vaikka niiden pukeminen se vasta haastavaa hommaa on. Kumisaappaat ja kireät kurahousujen puntit :p. No, aikansa kutakin. Eiköhän nää vesikelit tästä kohta helpota :).

Aurinkoa kaikille! :)
 
Pilvipouta: täällä kans nautitaan keväästä ja kurakeleistä. Kuluu muksuilla pihallaki paljon paremmin aika ku on taas jotain "tekemistä". Ihana ku suomessa on näin monta vuodenaikaa ja saa taas kaivaa esiin puolivuotta varastossa odottaneet kesälelut ja siirtää sukset + potkurit odottamaan enstalvea.
Huomaa et itekki paljo mieluummin on ulkona ku itellekki sieltä löytyy taas "tekemistä" :D
 
Huomenet!

Nyt on iso olo!!! 31+4 :D Molemmat vauvelit ovat 2kg eli neljä kiloa vauvaa ja niiden vermeet. :D

Tyksissä kävin makailemassa rv 27-29 ennenaikaisen syntymäriskin vuoksi. Nyt olen ollut kotona äitienpäivästä asti.

Eikä oikeastaan mitään tunnu missää. Kovin jo odotellaan vauvojen syntymistä koska oma keho alkaa tappelemaan vastaan. Jatkuvasti tulee uusia kipuja ja vaivoja.

13.6. poistetaan supistuksen estolääkitys silloin viikkoja 34 joten ei enää estellä.


Neiti voi hyvin ja ei ole ollut mitään ongelmia siitepölyn kanssa niinkuin viime ja edellis vuonna. Astma hälle pamahti, mutta lääkkeen kanssa voi erittäin hyvin.

Poika täytti juuri 2 vuotta ja nyt alkaa järkikin menemään pojalle perille. Kauhean määräilevä meidän pikkuherra.

Toivottavasti pääsen muutaman viikon päästä kertoilemaan vauvauutisia teillekkin :D

Mukavaa kevättä kaikille!

Niisku-rouva+ pirpanat 31+4 + neiti -08 + poika -09
 
Täällä mietitty, millon tää uhma menis ohi.. Päiväkodin vaihtokin edessä pojalla, mut toivon et sopetuu hyvin sinne ja sais kavereita.. Harmittaa sinällään, koska nykyisessä pk:ssa saanu jo"kavereita" ja hoitotädit tullu tutuks, mut kai se sopeutuu kun on pakko. Ite kesätöissä kesä- heinäkuun ja jos en pääse ammattikouluun niin vakiduuniin kai pääsen sinne missä kesätöissä olen.. Kaiki kyselee jo että eikö ois aika tehdä toinen lapsi, mutta miks mulla on olo et yksi riittää?
 
Hyvältä kuulostaa Niiskuneiti.. tai kuulosti kuukaus sitten! Tääl menee ihan mukavasti tyttö trion kanssa.. -08 syntyny on touhukas neiti kuivaksi oppi tuossa alkuvuodesta muutenki pitkälle omatoiminen. -09 syntyny on meidän touhukas, jokapaikkaan menossa ja aina äänessä, iloinen veijari, -11 on sairastanu korvia koko pikkuikänsä ja nyt on putket ollu toista kuukautta korvissa (joista toinen on jo irti) mut nyt ensimäistä kertaa korvat on terveet (viimeisimmästä kuurin loppumisesta on 2vk). Kesää ja kesän hulinoita! :D

Tosin ei me kyl enään taaperoita olla, siis me -08
 
Olen siirtänyt meidät leikki-ikäisten puolelle.

Tuli sellainen tunne, että tämä ketju on ns. unohdettu (muutamia viestejä lukuunottamatta). Olemme väärällä osastollakin =).

Joten kaikki "hopihopi" uuteen ketjuun kuulumisia kertomaan :attn:
 

Yhteistyössä