HELMIÄISET 2007

tiipeli
Moikka!

Vaikkakin kommentoin harmaan helmiäisen juttua valittavasta helmiäisestä, niin minä en ainakaan tarkoittanut, että kenenkään pitäisi poistua pinosta! Toivon vaan, että kaikilla olisi myös hyviä hetkiä elämässä, vaikka tänne kertoo huonoja juttuja... Eikä mua haittaa vaikka kertoo vain huonoja juttuja, kuten jo sanoin, niin hyvä vaan, että on paikka, mihin purkaantua. Eli pysykäähän linjoilla :)

Jahans, tulossa pikaviesti, rutisee siihen malliin Elviksen takamuksissa... 2kk lääkärineuvolassa käytiin tänään. Painoa tullu kuussa kilo (6kg+jotakin) ja pituutta 5cm (61,5). Flunssa parantumaan päin ja pääkin kääntyilee taas molempiin suuntiin.

Sitten hehkutusta nukkumisen saralla: Elvis nukkui viime yönä 9tuntia yhteen putkeen!! Eli illasta aamuun! Olikin valvottanut koko viime viikon, niin tuli tarpeeseen! Paitsi kyllä mä heräsin aamuyöllä, kun tissit oli täynnä maitoa...sattui! Ja pumppu on rikki, niin en voinut käydä lypsämässä :( Tänään oon kerännyt maitoa kerääjiin ja oon jo kahdesti kumartunut niin, että maidot on valunut paitojen läpi ja myös vauvan päälle :headwall:

Minttukissalla ollut hurjankuuloinen kokemus! Kaikkea sitä sattuukin.

Onko teillä kaikilla omakotitalo, kun kaikki on jotain rakentamassa...terassia/leikkimökkiä jne...??? Meillä ei oo ees parveketta :ashamed:

Ihania kuvia tullut profiileihin! :heart: Milanan Ilana näyttää vanhemmalta kuin onkaan :)

Vaipanvaihtoon, heipsan! :wave:

Tiipeli & Elvis, n.2kk

ps. mama73:sta olis tosiaan mukava kuulla... ja muistakin odotuspuolella olleista, joista ei oo vähään aikaan kuulunut. <br><br>
 
Heipsan piiiitkästä aikaa!

Ja tääki pikanen kuitti ett hengis ollaa. Kone prkl otti ja hajos enkä tollo tajunnu ett oisha kirjastos ollu kone mil ois päässy ilmottaan "nettipimennost". No, pöllö mikä pöllö.. :ashamed:

Koitan (taas kerran) päästä teän jutuista jyvälle huomena, ku ei o mitn ylimääräst ohjelmaa (tai ei pitäs olla). Sen verran lukasin pari edellist sivuu ett Minttukissa oli ollu sairaalas pienen kans. Jaxuja!! Me oltii tän herra 5v:n kans aikanaa (ku hää oli 2kk) reilu vko sairaalas RSV:n takii. Karsee tauti jota e kellee sois..

Jep, ja taas pikkuneiti huutelee.. Illanjatkeet Helmiäisille!!

Mama73 & Maria a.k.a pikkuneiti pähkinä (3kk ja rapiat :eek: )
<br><br>
 
Huomenta kaikille!
Kiva kuulla susta mama73 =)
Tiipeli:ei ole omaa pihaa täälläkään(vielä)
Meillä on onneksi tuo kakkaaminen alkanut lisääntyyn onneksi.Nyt on vähän aikaa menty 3 kertaa viikkoo.Itkuisuus vähentynyt selvästi.Tiheesti on rinnalla päivin öin.Poitsu on kyllä =) poika ja kova jutteleen.Kääntymään kovin jo yrittää ja vatsalta seläle onnistuukin hyvin jo.
Jaahas poitsu kyllästyy katteleen mun sukkiani tuossa lattialle.
Mukavaa päivää kaikille B)
P.S olis tosiaan kiva kuulla hiljais eloa pitävistä helmiäisistä
 
moro kaikki hemaisevat helmet :wave:

Täällä kans yks joka käy kyllä säännöllisesti lukemassa mut ei muka kerkee kirjottaa :ashamed:

Tiipeli Mulla kävi imetysaikana just tolleen, että maidonkerääjä oli liiveissä ja sit kumarruin ja hups! vauva räpytteli kauhuissaan et mitä tuolta sataa mun naamalle :LOL: ja sit otti päähän kun kauheet määrät maitoa meni hukkaan :whistle:

Minttukissa: Onneksi ootte voiton puolella ton RS-viruksen kanssa, kokemuksesta muistan että on kammo tauti!

Täällä kaikki ok. Eilen oli lääkäri stä pään muodosta, ja hän ei ollu huolissaan :heart: Sovittiin kontrolli kuukauden päähän. Pepillä siis pää on "toispuoleinen". Ei ollut kovin huolissaan siitä pienestä aukileestakaan, sanoi että jos pää kasvaa normaalisti ni ei tarvii mitään kontrolleja.

Aloteltiin pari päivää sitten maissin maistelu, sillai pikkuhiljaa. Neiti tuntui oikein tykkäävän :eek: Muistan vaan kun esikoiselle alotettiin perunalla ni ilmeet oli kyllä ihan :x :x :x

Tuo neiti on kasvanu ihan mielettömästi! Oon jo joutunu laittamaan kassillisen pieniä vaatteita pois! uskomatonta miten nopsaan on 3 kk menny!

Minkälaisia kesäsuunnitelmia helmiäisillä on?

Me lähdetää reilun kk:n päästä 2 viikoksi reissuun, jee jee jee B) Ja ihana muutenkin kun tulee kesä...

Jaksamisia kaikille yövalvojille ja muillekkin, nyt pitää mennä kun Peppi kutsuu :wave:
 
minttukissa Teillä ollut ärhäkkä tauti. Paranemista pikkuiselle ja voimia vanhemmille! :hug:
mama73 Olipa kiva lueskella sinunkin kuulumisia! :)
aadaselena Hyvä, että Pepillä kaikki ok. :)

Suloisia pikkasia profiileissa!

Viivi on nukkunut pari yötä tosi hyvin. Eilen meni nukkumaan klo.22 ja heräs syömään klo.4. Siitä jatko viel unia puol kahdeksaan. Äiskäkin pikkasen pirteempi, kun saa pitempiä pätkiä nukkua.

Aamulla/aamupäivästä nukkuu pitkät unet (2-3h). Loppupäivän menee pikkutirsoilla. Itkusuus on vähentynyt meilläkin. Viihtyy paremmin lattiallakin ja juttelee kovasti.

T: RÄ ja Viivi 2kk (ja vähän päälle!)
 
Päivitinpä minäkin profiili kuvan! :D

Niin ja aadaselena Meillä ei kummempia suunnitelmia vielä kesäksi ole. Ranuan eläinpuistoon ajattelimme päivän reissun tehdä mutta muuten suunnitelmat auki. Mieskin lomailee kai vasta elokuussa...
 
Tervehdys Helmiäiset!

Heti pitää pyytää anteeksi, mutta olen pudonnut jutuistanne. :ashamed: Olen niin harvoin ollut lukemassa juttujanne.

Joten kerronpa vähän omasta elämästäni.. Isabella on nyt 3kk ja nukkuu yössä 10-12h inahtamattakaan, kikki maistuu hyvin ja onneksi ottaa sitä pullostakin. Just tänään olinkin sitten golffia pelaamassa. Nuotten harrastusten parissa menee aika ja lasten, joten netissä vähemmän kerkiää kirjoitella.

Kaikille hyviä vointeja!
 
anouk Kiva oli lueskella sinunkin kuulumisia! :)

Viivi nukkuu, harvinaista kyllä, nyt pitkiä uniaan. Aamulla nukku vain tunnin unet mutta saatto olla, että olin pistänyt hieman liikaa vaatetta... Oli aika hikinen herätessään. Nyt pistin ohuempaa kampetta päälle.

Viime yön nukkui kans tosi hyvin. Koko illan olikin tississä kiinni, joten sopii nukkuakkin. :D

 
Tervehdys kaikille tasapuolisesti :wave: jaoli kiva lukea kuulumisia niiltä jotka harvemmin kirjoittelee =)

Mulla ollut kans Nuutin kanssa kiirettä täällä ja oon kans aika pihalla kuin lumiukko jutuista :xmas: mutta paranemisia kaikille sairastaville nyt ainakin =)

Nuutti söi eilen illasta aivan mielettömästi...yhellä kertaa meni 230 ml maitoa ja siitä puolitoista tuntia ja taas syötiin :eek: pitänee munalukko jääkaapin oveen hommata kun tää syöppö kasvaa :kieh: :LOL:

Tuossa tuo sylissä taas töröttää, joten ei pidempiä jaarituksia yhdellä kädellä jaksa kirjoitella :wave:
 
Jutta harmaana
Heipulista!
Täälä paistaa aurinko B) ja sataa vettä, komea sateenkaarikin loistaa ikkunasta. Tulee ihan kesäinen olo. :D
Täälä saatiin nyt sitten se eka rokotus tänään.. Ja yllättävä kyllä pikkunen ei inahtanutkaan kun piikki laitettiin!! :) Hyvähän se on, ei tullut itsellekkään niin paha mieli. Nyt kyllä tässä illan mittaan on vähän harmittanut ja minä pönttö unohdin ostaa suppoja :headwall:
Pituus: 61,2
Paino: 6620g
Pää: 40
Täälä seulon tytön pienista vaatteista niitä neutraaleja poitsulle kun sitä puklua tulee edelleen paljon niin ei sitten tartte joka päivä pestä pyykkiä vaatteiden loppumisen pelossa. :)
Muistankohan ihan värin että joku kyseli kesästä vauvan kanssa?? :whistle: Meillä on ainaskin suunnitelmissa käydä siä muumimaailmassa ja ehkä särkässäkin koko perheen voimin, viimenen vaihtoehto tosin on sillä isolla ehkällä, koska mitä noin pieni vauva sielä oikeastaan tekisi??
Takapihasta: Me asutaan rivarissa joten takapihaa on, mutta ei sitä kyllä paljoa ole. Juuri sen verran et siihen mahtuu terassi, hiekkalaatikko, kukkapenkki ja vähän nurtsia. :)
Ööööps.. Hitsi, nyt unohtu mitä muuta piti kirjottaa, mut meen nyt välillä pöyhiin noita vaatteita! :wave:
Jutta ja Jönde
 
iltoja!


Ihanaa kuulla teidän "jotka harvemmin täälä pyöritte" kuulumisia :D

Kyllä tuntuu,et kaikkien vauvelit kasvaa ja huimaa vauhtia...Musta tuntuu,et saa koko ajan olla viemäs pienempiä vaatteita pois,bodeista jää pian hihat lyhkäisiksi...yhyy... :'( aika sais mennä vähän hitaammin,olis raskaus aikana menny tähän tahtiin :LOL:

No kylläpäs monen muksut nukkuu pitkiä pätkiä...Meillä Rasmus tehny paluut yöllä 3 tunnin rytmiin :headwall: ja mä ku jo elättelin toiveita ees hitusen pitemmistä pätkistä.Tosin voi olla,et tää johtuu nyt osin tosta flunssasta...toivossa hyvä elää :D Meillä poitsu viihtyy vallan mainiosti lattialla ja sitteris.tänään nauroin sille,ku heilui sitteris niin paljon,et melkein koko hökötin liikkui... :LOL:

Ihanaa,se olis eka äitienpäiväki tulos...jännää...tein tänään tuoreille mummoille taikataikinaan rasmuksen jalan jäljet ja siihen päivämäärä yms.Huomenna pitäis maalailla ne sit lahja kuntoon.Oli siinäki urakka,koko poitsu ihan taikinas!!! :D mut ihan sulosilta ne kyllä näyttää.Meillä on sunnuntai muuteski juhla päivä isännys täyttää 30 wee!!!lahja pitäis huomenna hommata...tosin ei mitään hajua mitä sitä hommais

no romaanihan tästä taas tuli,ja tais tulla kokonan omaa napaa,ens kerralla tsemppaan!

Rauhallisia öitä!!! :hug:

Nasuliini ja Rasmus :heart:
 
kassu86
No hei! pitkästä aikaa.. :D
en oo tänne asti kerenny viime aikoina.
kai mahdun silti viel mukaan?

meidän tyttö sai noin kuukaus sitten nimekseen Iiris Jenni Matilda.
hyvin on kasvanu,2kk:tis nlassa painoo oli 5300g ja 59cm. pelkällä tissi maidolla kasvaa =)

esikoinenkin on jo oppinu käveleen. :D

ostettiin talokin jo tällä välillä, ollaan vuoden ajan jo katteltukin, sellanen ihana 50-luvun rintamamiestalo mistä ei hommat lopu ikinä, muutetaan tän kuun lopussa.

tää oli tällänen hehkutus viesti anteeks vaan :ashamed:

tuun lukeen teidän juttuja myöhemmin, nyt on pakko mennä nukkuun..

kaikille kaikkea hyvää :heart:

:heart: :llä kassu ja iiris
 
kassu86
niin ja piti viel kysyä rotavirus rokotteesta!
kai te ootte täällä jo kirjoitellutkin siitä, nyt en vaan ehdi lukeen..

eli onko joku ottanu sen ja millaisia haittavaikutuksia on tullu?

:heart: :kassu taas..
 
kassu Oonkin miettinyt, mihin olet hävinnyt! Yhteisön puolella olen tainnut sua huhuilla. :) Kauniin nímen on teidän pikkuinen saanut.
Onnea uudin kodin johdosta!

Viivi oli tuossa hetken hereillä ja nyt ekoilla unilla.

Mä tuos tein kotihommia alta pois. Vois tuoda vesisade loppua, että pääsis kunnolla ulkoileen.

T: RÄ ja Viivi
 
hellurei kaikki!

Kassu mukaan mahtuu, sopu sijaa antaa :) Rotavirus-rokotteesta: me ollaan semmosessa rokotetutkimuksessa jossa Peppi sai sen (onneks, ei tarvinn ite ostaa kun on aika kallis. Oisin sen joka tapauksessa ottanu) Meillä ei tullu mitään oireita siitä rokottesta! Minä työnsin suppoa varmuuden vuoksi neidille mutta ei tullu kyllä mitään oireita.

Nasuliini Ihana idea tuo taikataikinaan jalan- ja käden jälkien painaminen :heart: pitänee itekkin kokeilla joskus.

Tänne ei erikoisempia, neito nukkuu yhä liiankin hyvin yönsä (10-12 h), kyllä vaikuttaa omaan jaksamiseen ihan älyttömästi.

Kauheeta miten toi aika tosiaan menee, Peppi on jo 3kk :eek: kuka se sanoi että miks ei raskausaika voinu mennä näin nopeaan.. NIINPÄ!!

Tänään pitää käydä vähän kurkkimassa euroviisu-juttuja kaupungissa. Hesarissa näkyi että siellä oli Tzekin kojussa semmonen valtava myyrä-hahmoksi pukeutunu... Saattaa ehkä iskeä aika hyvin tohon esikoiseen (5.v) =)

Ainiin, pakko kertoo: Esikko täytti viime su 5 vuotta ja bileet oli kivat. Neiti halus prinsessa-ja-prinssit-teeman. Arvatkaa oliko söpöjä kun siellä viiletti 15 rimpsessaa röyhelömekoissa ja prinssiä miekkoineen kaikkineen :heart: sulosia oli.

Nyt pyykkivuoren kimppuu, see ya all :wave:
 
Heipsan hemaisevat helmiäiset =)
Poitsun 3kk neuvola oli eilen pituutta on 59,5 painoo 5259g pipo oli 41,7cm.Nyt on paino ja pituus nousussa "normaaliin" tahtiin ja pelkällä rintamaidolla.Rokotuksesta nousi lämpö eilen ja oli kärttyinen.
Kassu ja muut hiljais eloa pitäneet kiva kuulla teistäkin ja kirjoitelkaa taas kun kerkiätte.
Kesä suunnitelmia ei pahemmin vielä ole.Kiihdytysajoja todennäköisesti mennään katteleen,niinkuin joka kesä ollaan käyty."pelttorit"molemmille pikkusille tarvinnee hommata sitä varten.
tytön kanssa oltiin tänään silmäpolilla ja magneetti kuvaukseen joutunee.
Hienoa kuulla että osalla yöt menee hyvin!Ite kun saa vaan niistä haaveilla.
Mukavaa päivää kaikille B)
sai ja poitsu 3kk+10päivää :heart:
 
tiipeli
Morjensta!

Kiva kuulla pitkästä aikaa kassusta ja anoukistakin!

Sai: mukava, että poika kasvaa taas :heart:

Onko kenenkään tukalle käynyt mitenkään imetyksen aikana? Mun käkkärätsäkkäräluonnonkihara suoristui viimeksi imetyksen aikana, kihartui taas vähän tuossa raskausaikana ja taas näyttää suoristuvan :( Oon nyt kironnut myös sitä, että menin tekemään sen, mitä raskausaikana ei todellakaan pitäisi tehdä (koska kun raskaus päättyy ja järki palaa päähän, niin katuu kuitenkin) eli leikkuutin tukkaa. En sentään ihan lyhyeksi niinkuin jossain välissä suunnittelin :eek: vaan kerroksittain ja lyhyen otsatukan :headwall: :headwall: Nyt se sit on ylipitkä lyhyt eikä kuitenkaan riittävän pitkä, että ylettyis mihinkään pois silmiltä! Ja kun osa tukkaa on suora ja osa kihara ni jo on näky! :kieh:

Mulla on muuten huomenna eräänlainen esitys opinnäytetyöni tutkimuksesta tutkittaville henkilöille ja oon pihalla ku tamppoonin naru koko työstä... :ashamed: onneksi Elvis tulee mukaan, niin ehkä kaikki kiinnittää huomion siihen eikä huomaa etten mä oikeesti tiiä itekään mitään koko aiheesta :D

Elvis on nukkunut muutaman yön tosi hienosti. Ainiin..ja tutti ei oo ollut enää lainkaan käytössä, se lopetti sen käytön ehkä noin 3vkoa sitten. Nysse leikkii jumppalelulla..tää menis mukaan leikkiin! :wave: <br><br>
 
Teemulla ikää 2kk2vkoa suunnilleen. Yöt nukkuu vieressäni ja tissittelee joku 3-4 kertaa yössä. Iltaisin kyllä nostan sen omaan sänkyynsä nukkumaan ellen itse nukahda ensin. Aamupäivisin nukkuu 3h ja loppupäivänä vielä muutamat unet sängyssä/sylissä/sitterissä/vaunuissa - riippuu mitä on tekeillä. Täysin tissimaidolla. Kova paukuttelemaan ja pierut on tosi pahanhajuisia.

Pinja-isosisko 2v10kk on edelleen ihan lovena pikkuveljeensä. Päivittäin ihailee "voi ku se on niin pieni, minun rakas veli" ym.

Perhekerhossa (srk:n avoin) ollaan käyty kerran viikossa mutta pian alkaa lomakausi. Syksyllä Pinja saa mennäkin jo 3vuotiaiden päiväkerhoon 1*/vko. Muutoin ulkoillaan kotirivariyhtiömme pihalla naapureden tapaan tai käydään kirjastossa. Kesällä pitäisi ainakin sukuloida.

Vkl tehtiin reissu miehen kotopuoleen jonne matkaa tommoset 4h. Lapset nukku osan matkasta, vauva ei yhtään kitissyt koko matkalla. Oli edessä iskän kanssa, minä viihdytin tyttöä takana.

Kuukautiset alkoivat 9 viikkoa synnytyksestä. Esikoisesta 10 viikkoa. . . ärsyä. Syön cerazetteja elokuulle kunnes otan kuparikierukan. Sen mä kokeeksi eka taidan ottaa ku on ilmainen. Jos ei passaa niin hormoni sitte.
 

Heip! Kiva kuulla harvemmin kirjottelevistakin! :) Mäkään en ole muuten selvinny yhteisön puolelle, en pitkään aikaan päässy kirjautumaan ja sitten se jäikin.. :ashamed: Jotenkaan ei ole aikaa tai sitten lapset hermostuvat heti kun minä istahdan koneelle. Pitäisi lähteä ihan reilusti pois kotoa jos haluaisi olla hetken omassa rauhassa.

Sai, hienoa että poika kasvaa normaalisti!

Meilläkin herätään yöllä syömään 3-4h välein, välillä useammin, välillä harvemmin. Olen sikäli onnellisessa asemassa, että mies nukkuu välillä pojun kanssa ja tuo sen vain syömään, että saan nukuttua hyvin ja jaksan. Mies kun on tosi hyvä nukkumaan, minä herään herkemmin enkä saa unenpäästä kiinni. Ihana mies minulla :heart: vaikka tiedän ettei muista äitienpäivää eikä mun synttäreitä ensi viikolla, on vähän hajamielinen tommosissa. En halua mitään vaatia ja yritän olla välittämättä kaikista "äidille sitä ja tätä"-mainoksista. Onkos muilla äitienpäiväsuunnitelmia? :)

Lähdetään vielä ulos, tsemppiä tiipeli huomiseen esitykseen (miten sä sellasen pystyt pitämään, itellä tuntuu ettei edes kokonaista lausetta saa välillä fiksusti muodostettua.. :D )!

Jaksamisia muillekin!
 
Helou kaikki!

Vähä kommentoitia juttuihin:

Tiipeli Meillä on surkeen kokonen takapiha. Hyvä niin, mä ku oon ihan käsi kaikissa puutarhajutuissa. Muutoinki meillä ankee rivari, ku ei oo ees lapsille leikkipaikkaa. Mut jos oma olis, ni mukavahan se olis näpertää kaikkee "pientä" =) Mulla imetys tappo hiukset. Oli tuonne alaselkään tukka, mut nyt joutu leikkaa olkapäille, ku oli niin lirut. No onneks ne kasvaa. Jännä tuo sun tapaus, ett suoristuvat. Mistähän johtuu..Niin ja onnee opinnäytetyön esittelyyn.

aadaselena Mukava ku ehdit piipahtaa kertoo kuulumisia =) Hyvä ett pään suhteen kaikki on ok.
Meillä olis suunnitelmissa kävästä tuossa Laukaan kupeessa olevassa uudessa huvipuistossa, Korkeasaaressa ja Riihimäellä Ankkalinnanäyttelyssä :LOL: . Helsingin lähellä sattuu asumaan kummipariskunta, ett senki puolesta mukava mennä sinne. Ja kesällä pitäis viettää mahd.paljon aikaa vanhempien luona.
Mihis te ootte suuntaamassa 2 viikoks?
Mäki olisin varmaan viihtyny hyvin teijän rinsesssa-juhlissa. Voi ku tuo meijänki pikkunen olis "röyhelö"-tyyppiä.

Anouk Kiva ku pyörähdät ees sillon tällön kertomassa terveisiä :)

Katjuska Siellähän meni iso määrä maitoo kerralla. No se on hyvä, ett ruoka maittaa :D

JuttaTeillähän on ihan mielettömän iso takapiha kuvailun perusteella. Mukava ku pääsee lapset leikkii omanlle takapihalle =)

NasuliiniIhana idea tuo valujuttu. Mahtaa olla mummut onnessaan. Itekki pitäis jotain kehitellä. Olis muutes itellekki ihana muisto tuollanen =)

KassuEihän täältä ketään ulos heitetä ;) Mukava kuulla teijänki perheen kuulumisia.Aivan ihana nimi tuli tytölle =)
Ja onnea uuteen kotiin. Kuulostaa ihanalta.

SaiHyvä ku Poitsun paino-ongelmat on selätetty. Ei tartte ressata =)

SadettaHyvä, ettei oo isosisko mustis. Teillähän mukavia naapureita, ku on muitaki ulkoilemassa. Ei tartte kauas lähtee, ett saa lapset seuraa =)

PiparixHyvä ku on miehestä apua. Meillä kans paljo parempi nukkuja. Ei paljo heräile pikkuinahduksiin. Meillä ei mitää äpv-suunnitelmia. Sen sanoin, ettei aamiaista sänkyyn, ku inhoon jos on muruja sängyssä ;) Mut saas nähä onko iskä jotain pientä kehitelly :heart:


Meillä ei mitään ihmeellistä. Iltaitkut on helpottanu, niinku muiltaki sai lukee. Yöllä herätään kerran syömään(niinku siitä asti, ku korvike jäi pois)ja vieressähän tuo nukkuu. En ees malttais laittaa omaan sänkyyn, mikä ei oo ees mahollista ku nukahtaa tissille. Kovin löytyy luonnetta jo, mut eipä ihme ku kattoo äitiään päivät pitkät ;)

Neea on alkanu viihtyy hirmu hyvin lattialla ihan itekseen, mut usein sitä tulee mentyä juttelee tyttelin kans siihen viereen. Ne hymyt ja juttelut ky on niin ihania :heart: Unta vastaan taistelut on kovia, mut melko helposti sitä rauhotutaan.

Nyt meen, ku kuuluu vaativa jokellus ;)
Ja tekstiki venyy ja venyy.

Niin sellasta viel kyselen, ett
itketäänkö teillä vaunuihin laittaessa?. Meillä huudetaan ku syötävä :whistle:

Mut nyt :wave:

-Minttis ja Neea(2pv. vajaa 3kk)
 
Kassu: :wave: Onnea uuteen kotiin =)

Ja tiipelille kans onnea huomiseen =)

Meillä ois neidin 3kk neuvola maanantaina ja saa sen rokotuksen. Onks kellekkään tullut siitä oireita? Muistelen, et esikko sai kuumeen kaikista rokotuksista, paitsi mpr:stä ei tullut mitään. Pitää vissiin varautua supoilla...

Kiva kuulla hiljaisimmista helmiäisitä =)

tolnaato ja typy pian 3kk.
 
Tänään taas erin nukkunu ihan minimaalisesti. About 3x30min ja hetken sylissä. Miten jaksaa noin pieni? Nyt sit simahti, mut toivottavasti ei vielä yöunille tai sit sais nukkua sinne 2-3een. Erinillä tosiaan ollu niitä tissiraivareita tai mitä lie ja joudun sit pumppaamaan päivisin. Yks ilta kun pumppasin niin olin ihan yllättyä kun toisen tissin jälkeen oli jo 80ml. Sit toinen vielä niin tuli 150ml yhteensä...ai mäkö lehmä :) Mut hyvä, että maitoa tulee.

Kukas se kyseli asumisesta...me asutaan tällasessa keltaisessa omakotitalossa maaseudulla. Rakennettiin 4v sitten miehen vanhempien viereen talo. Ollaan viihdytty todella hyvin. Pihaa on aika paljon ja mä en ole mikään viherpeukalo. Nurtsia vaan... Nyt kyllä alan jotain istuttelemaan ja saadaan vihdoin terassille kalusteetkin hommattua. Lauantaina mennään ostamaan.

Aronilla on joku tulehdus esinahassa :( Tänään aamulla huomasin kun ei halunnu potalle pissalle vaan sanoi, että sattuu. Käytiin lääkärissä niin kuulemma kylpyjä 5-6 kertaa päivässä niin pitäis auttaa. Toivottavasti.

Nyt vaan odottelemaan euroviisujen alkua... =)

CG&Erin 3kk(ihan just)
 
Jutta harmaana
Iltaa..
Meillä pikkujäbäkin sitten tulossa kipeeks.. kait.. Nenä tukossa ja on kamalan kärttynen. Tosin eihän tota kärttyisyyttä voi tietää johtuuko se flunssasta vai siitä eilisestä rokotteesta. :/
Niistä rokotteen oireista: Meillä noille isommille on noussut se kuume selvästi samana päivänä piikin saamisesta, tälle ei, muita oireita oli juuri tuo kränttyily ja normaalia suurempi sylitarve.
Vitsit.. Pää ei meinaa toimia, tarvinnee kait painua pehkuihin.
Niin joo siitä sunnuntaista.. Mä saan kuulemma 2 hienoa korttia, aamupalan ja jonkun yllätyksen. :) Toiveena oli siis se aamupala ja yksi hieno amppelikukkanen ulos.. Saapi nyt nähdä mikä tämä yllätys sitten on, palailen kertomaan.
Mut nyt, öitä! :wave:
 

Yhteistyössä