HELMIÄISET 2007

ElinaJohanna: sä voisit sit olla mun puolesta raskaana, synnyttää kyl voin ihan ite :) No meil olis viel 3 alkiota pakkasessa niin katellaan miten niitten käy. Mies ei kestä enää kolmatta kertaa hormonihirviöakkaa :( Mua vaan se kolmas saattais vielä haluttaa...Täytyy kattoa tuossa vuodenvaihteessa.

Himputin tyttö heräs yöllä 04 syömään ja ei meinannu enää nukahtaa. Nukahti 05 ja sit heräsi 7 ja ei enää nukahtanu :/ On ottanu iltapäikkärit aika myöhään niin täytyy kuitenkin pikkasen rajoittaa unenmäärää. Muuten menee ihan kivasti. Kasvaa hurjaa vauhtia ja taitaa kohta olla 74cm vaatteet ajankohtaisia kun jotkut 68cm on sellasia makkarankuoria.

Täytyy mennä suihkuun kun parin tunnin päästä on kampaajalle meno.

CG&Erin vajaa 4kk :wave:
 
Mullakin vauvakuumetta pukkaa.... 7 alkiota on pakkasessa, mutta jos niistä tulee vain näitä poikia =) en tiedä käydäänkö pakkasella. Synnyttään mä en halua enään, ainakaan tällä hetkellä, oli toi pojan synnyttäminen sen verran kova urakka, mutta raskaana voisin olla!

Meill poika kääntyi eilen vatsalleen eka kerran, ikää 3 kk ja 5 pvää. Akselinsa ympäri on mennyt jo jonkin aikaa ja mahallaan koettaa kovasti ryömiä. Leluja katselee ja ottaa kiinni, suuhun kaikki menee.

Mutta nyt se tuol kutsuu, taitaa nälkä olla!
Niin 3 kk: n mitat 7 445 g ja 64 cm! Eli kunnon jötikkä on! Ja rintamaidolla mennään

 
Moi!

Mullakin veri vetää tonne Odotuspuolelle :D Mies ei kuitenkaan suostu koko asiasta keskustelemaan, ennenkun meillä kummallakin on vakkari työpaikka. Et täytyy sit vielä odotella.

Meillä poika on nyt nukkunu paremmin, kun tuotiin sellanen pieni tuuletin makkariin. Tai sit vaan en ite herää niin helposti, kun se tuuletin hurisee =)

Illanjatkoja!
 
Heipparallaa!! :wave:

Ensin muutamaan g:n vastaus eli menkkoja ei ole vielä ollut..ihanaa..saavat kyllä ihan rauhassa odotella tuloaan!

Raskaus ja muitakin kiloja löytyy kiitettävästi!Tässä mietin painonvartijoihin menoa piakkoin kun se imettäjien raja on 4kk millon ottavat mukaan!
oikeastaan mulla ei raskausaikana tullut kiloja lainkaan...entiset on jäljellä! :headwall:

Meillä tyty syö aivan tohkeissaan porkkana-perunasosetta ja persikkaakin maisteltu mut luultavasti saa siitä näppyjä iholleen.Muutenkin kuiva iho tytöllä,semmonen länttikuiva :) Olen yrittänyt paastota vähemmällä maitomäärällä jos olisi maitoallergiaa mut en ole huomannut muutoksia.Puklailee myös tosi paljon!

Kiinteiden aloituksen jälkeen tyttö on muuttunut tosi paljon.Edelleen on tosi tulinen tempperamentti mutta nukahtaa ilman tunnin/kahden nukutuksia.Nukkuu ilman vaunujen heiluttamista jopa tunnin putkeen.Yöllä ei ihan jatkuvalla syötöllä ole tissillä!
Ihana kun on vähän helpompaa jo!

Kovasti haalii leluja jo ja pyörii selälleen akselia.edelleen ei viihdy lainkaan mahalleen...?!??! :/ miksikähän..nyt sitten tosi fiksu kysymys..koittakaa ymmärtää mitä ajan takaa :D
Eli missä/miten teidän vaavit pitää käsiään kun ovat masulleen lattialla?Osaavatko jo varata kyynäriin,siis onko kädet sillain eteen suorana ja leikkivätkö jo leluilla masulleen?
Meillä ei neitiliini kovin innokkaasti leikkiin ryhdy ja pitää käsiä aika passiivisesti sillain puoleksi allaan..just,tosi vaikea ulosantaa :LOL:
Vähän huolestuttaa mut pitääneuvolassa kysästä jos ei ala muuttumaan.

Mulla ehkä myös vois olla hiukkasen haikeutta odotuspuolelle.. =) B) :xmas: :eek:

Palailen :wave:
 
Ihanaa, että joku muukin, siis ElinaJohanna ku tarkastin, kuumeilee =) Minä myös :wave: ja tuota kuumeilua on ollut ilmassa maaliskuusta lähtien ja kolmannen vielä haluaisin ja sitten riittää..Tai en kyllä tiedä loppuuko tuo kuumeilu ikinä B) Esikoisen vauva-aika meni iha samalla tavalla en kyl ymmärrä miksen voinu vaan nauttia siitä ajasta täysin rinnoin. Ikävä on sitä odotuksen tunnetta ja en tiiä, itelläni raskaudet ovat olleet niin helppoja et välillä sen raskauden suorastaan unohtaa :heart: Ja se kaikki ihana jännitys ja alun salaisuus, että meillepäs tuleekin vauva :heart: Nyyh, tahtoo :snotty:

Juupa, eilen oli paha päivä :'( Jouduin viemään toisen marsuistamme eläinlääkäriin ja tekemään raskaan päätöksen, mutta marsumme kannalta viimeisen hyvän työn sen hyväksi jotta pikku rassukan kärsimykset loppuvat :'( Nää on aina pahoja paikkoja miulle, eläinrakkaana ihmisenä näitä on sattunut kohdalleni jo monta... Sateenkaarisillalle olen saatellut jo 5 marsua ja 6 gerbiiliä eikä se tuska koskaan siitä helpotu. Nyt meidän vanha marsu-rouvamme elelee häkissään täysin yksin, en voi ottaa sille enää uutta lajitoveria ja nyt sydäntäni painaa raskas huoli että kestääkö se elinkumppaninsa kuoleman niin että pystyy elämään vai sureeko se itsensä hengiltä. :(

Mitäs muuta... Helmi kasvaa ja voi hyvin.. Hampaita pukkaa alas ja yöt ovat muuttuneet rikkonaisiksi, eli nykyään herätään kerran pari yössä ku kaksviikkosesta on nukkunu yöt läpensä. :ashamed: Kurjaa kun toiseen sattuu.. Ei kelpaa tutti eikä ymmärrä niiden purulelujen merkitystä joten nekään eivät kelpaa. Oma nyrkki ja äidin tisut ovat ne parhaimmat lohduttajat, mut ei aina viittis huvituttinakaan olla.. Ja nukahtaminen muutenki on himskatin vaikeeta. Ei meinaa onnistua päivälläkään. Nyt nukkuu onneksi tuolla pihalla ja nyt ku näin sanoin tietty herää.. Toivottavasti ei, koska ei oo nukkunu vasta ku tunnin verran. Miun pitäs siivotakin ku rotinavieraita pukkaa, onneksi ei oo enää ku lattiat pesemättä ja omaa pärstää vois ihan vähän paklata :D Ja just tuli mieleen, et enpä oo ehtiny viel tänään syömäänkään kuin yhden ravitsevan pullan aamukahvilla... Joten eiköhä olis aika syödä ennen ku ilta koittaa ja tyhjään kaikki kaapit...

Nii raskauskiloja on vielä jäljellä 3-4 kg ekaan punnitukseen neuvolassa ja jos pitää oikein raaka itseään kohtaan olla, ni kyl tuohon saapi pistää 3 kiloa lisää et saadaan koko raskausaikana tulleet kilot kasaan... :ashamed: Ja jos vielä pitää oikein rehellinen olla, ni esikoisesta tulleet kilot ovat sitten asia erikseen.. sieltä voikin laittaa sitten rutkasti lisää... :ashamed: :snotty: Silloin olin 8 kiloa kevyempi kuin alkaessani odottamaan Helmiä.. Kovaa vauhtia kyllä pudottelin niitä esikoisesta tulleita kiloja pois ennen tätä odotusta, mut se jäi kesken viime keväänä tai oikeastaan näitä aikoja ku alko ne helteet ja itse asiassa näinä päivinä pari taakse päin tai nyt oli ovulaatio ja sit lähtiki tää Helmin raskaus käyntiin ja kilot alkoivat taas kertyä |O Miks ihmisen pitää olla helposti leviävää ja lihovaa sorttia :snotty: En ala....

Voi jessus mitä vuodatusta ja omaa napaa.... ;) Mistähä olin kirjoittaa... Ai nii Helmistä.. Juu välillä kääntyilee, välillä ei. Alko vähä vajaa 3 kk, mut sit alko kiinnostus kohdistumaan ryömimiseen ja sitä se koittaaki tehdä sitte koko ajan ku on mahallaan lattialla. Ja istumaan on koittanu vängätä parikuukautisesta, mut kohtaha saakin alkaa jo kevyesti tuettuna istuttamaan. Juttelee ihan tajuttomasti tai oha sitäki tehny pitkän aikaa, parisen kuukautta, mut nyt on sellainen kunnon räpätäti ja hymytyttö. :heart: Äitin muru.. Kasvaa kyllä iha tajutonta haipakkaa.. Painoa tulee, pituutta ei niinkään. Ens maanantaina on 4 kk:n neuvola ni kertoilen sitte mittoja. On se 7 kilon raja varmuudella ylitetty siinä vaiheessa =) mut saa nähdä onko pituutta tullu juur yhtään ku viimeeks oli 60,8 cm.. Tuo meidän ihana pikku emäntä :heart: Kova typy se on tarttumaan kaikkeen, hiuksia lähtee miulta päästä kunnon tupot jos saa kiinni.. Mut enpä oo ainoo, nii lähti papaltaki :LOL: tytön lempileikkejä on iskeä kätensä papan hiuspehkoon ja nykiä hiuksia, mut toinen sen sallii ni ei piä valittaa :D Jos ei muuten pappa kaljuunnu ni tolla konstilla ihan varmasti...

Nii minttukissa kyseli niitä käsiä mahallaan ollessa. Välillä varaa kyynärpäihin ja on kohollaan, yleensä siinä alkuvaiheessa jaksaa paremmin. Sit on sillei matalammin koko käsien varassa. Tääkin on sillei jos malttaa, yleensä huitoo niillä käsillään ku koittaa mennä eteenpäin.. Ei vaan muista et jalkojaki pitää välillä siirtää ni sillei sitä pääsee. Kyl se vähä pääsee eteenpäi. Mahallaan tykkää katsella itseään peilistä ja myös äiskän pärstää mikä peilissä ilmeilee ku kykin tytön takana tai vieressä =)

No näillä eväillä mennään taas.. Poistun tuonne kyökin puolelle syöpöttelee, enne ku tulee iha hallitsematon nälkä ja sit luuttuan lattiat ni sit voikin tehdä taas iha mitä vaan.. Eli todennäköisesti syöttää tytön ku herää tuolta kuitenki kohta ylös..Todennäköisesti siinä vaiheessa ku mikro kilahtaa ja miu ruoka on valmis syötäväksi :p

Juu, hei hei... :wave:
 
Heipsan kaikille =)
Minttukissa:meillä poitsu varaa kyynärpäihinsä ja tällä tavalla myös ryömii eteenpäin.Viihtyy vattallaan ja yrittää tunkee kaikkee lähettyvillä olevaa suuhunsa.Taikka etenee sitä kohti.
Minä en haikaile odotuspuolelle.Sen verran jäi traumoja synnytyksestä.Niin ja kyllähän näissä 4 on puuhaa :heart:
Meillä on yöllä yksi syöttöväli pitkä n2-3h ja kaiken kaikkian syö n.3-4 kertaa yön aikana.Soseet on alkanut mennä paremmin.peruna,porkkana,kukkakaali ja päärynä kokeiltuna.
Te jotka annatte jo kinteitä montako ateraa annatte?
Edellistä kun täysimetin 6kk,niin sille tuli annettua nopeempaan tahtiin,mielestäni nyt mennään rauhallisemmalla tahdilla?!
Himohiiri: :hug:
Mukavaa päivää kaikille =)
 
Pitkästä aikaa tulin kurkkiin mitä Helmiäisille kuuluu...

Menkoista ollut puhetta... meikäläisellä toiset meneillään ja ekat kesti n. 3vkoa oli parin viikon paussi ja nää toiset on kestäneet nyt varmaan pari viikkoa, en tahdo pysyä enää mukana...

Joo ja pikkasen on alkanut mieli halajoimaan tonne odotuspuolelle ;) täytyy kyllä malttaa ainakin siihen kun tyttö täyttää vuoden, kun on se sektio tehty...

Pikkuneiti on aivan ihana, naureskelee paljon ja nyt enempi jo ääneenkin... tykkää olla sylissä kun tanssitaan, kihertää ihanasti kun esim. paitaa riisutaan ja kainaloista kutittaa...
Aada on jo yli kuukauden nukkunut yöt hyvin, harvoin herää yöllä syömään... Neiti oppi 2pvää vaille 4kk kääntymään vas. kyljen kautta mahalleen ja ei millään malta olla enää selällään... Mä mietin tota että miten kädet on kun Aada on masullaan, niin ei ne kyllä eteen suorana oo, mut mun mielestä kyllä jonkun verran varaa kyynäriin koska päätä jaksaa pitää hetken aikaa tosi napakasti pystyssä. Täytyypä katsoa tarkemmin käsien asentoa...

Että semmottia, palailen taas joskus :wave:

Neea ja Aada 4kk ja 5pvä
 
heippa kaikille :wave: vauvakuumeesta ollut juttua niin mulla se ainakin on ihan selkeesti päällänsä kun kaupungilla en muuta näekään kuin ihania pallomasuja :heart: :D Tänäänkin niitä oli utkasti liikenteessä, mutta jos nyt hetken viel malttais :whistle:

mahallaan Nuutti ei oiken viihdy ollenkaan ja kädet on kans siellä aika alla kun niin on...kyljelleen pääsee, mutta ympäri ei vielä mennä...sylissä tykkää istua nököttää =)

mä oon nyt parina yönä nukkunut todella huonosti...vasta joskus puoli kolmelta saan unta :/ no joskos ens yönä onnistuis tuo nukahtaminen paremmin...jos ei niin sitte pakko lääkäriin yhteyttä ottaa, ettei pahemmaksi taas iske

mukavaa päivää jokaiselle :wave:
 
Yks vauvakuumeinen täälläkine :wave: :D Nyt on toistaiseksi fiilis, et tulee jos on tullakseen =)
Typyn 4kk neuvola oli tänään, semmoset kuutisen kiloo painoa ja pituutta reilut 60cm. Kovasti ei ollut pituutta tullut, mutta 3kk neuvolaan oli tullut 8cm, joten ei oltu huolissaan.
Typykkä kääntyy ja pyörii kellon ympäri, yrittää eteenpäin, taaksepäin jo pääseekin =)
Soseet alotettiin maanantaina ja nyt menee puoli purkkia kerralla, kaks kertaa päivässä :eek: Neuvolasta vaan sanottiin, et anna mennä vaan niin paljon kuin jaksaa =) Ihanaa kun uppoaa niin helposti.

Musta tulee sit rouva :heart: Perjantaina =) Joten tässä hieman kiireessä kirjottelen..

tolnaato ja typy 4kk
 
Heippuli! :wave:

Tuun pikaseen kirjottelee ku tuo pikkuneiti viihtyy ehkä hetken tossa lattialla.

Tolnaatolle onnittelut siviilisäädyn vaihtumisesta! :flower:

CG Mä alotin Cerazettet heti jälkitarkastuksen jälkeen ja nyt on vasta toiset menkat "päällä". Esikosta mulla ei tullu näiden pillereiden aikana menkkoja ollenkaan. Ihan hyvä näin. Aattelin vasta syksyllä alottaa tavallisten pillereiden napsimisen. Täytyy tää kesäaika nauttia ns. menkattomana. ;)

Nuutilleja Katjuskalle pikaista paranemista! :hug:

Raskauskiloista oli kyselyä....multa ne hävis ekan kahden viikon aikana. Ei niitä tullutkaan ku 9kg. Vielä olis 7kg tiputettavana niin olisin hyvissä mitoissa. En nytkään oo ylipainoinen, mutta haluaisin hoikistua hiukan.

Minttukissa meillä neiti makaa massullaan kyynäriinsä nojaten. Jos näkee mielenkiintoisen tavaran edessään niin yrittää siihen tarttua. Suuhun ei vielä massullaan ollessa tavaroita vie. Välillä kädet viuhtoo kuin olis lentoon lähdössä. :LOL:

Meillä oli 7.6 toisen B-hepatiittipiikin haku ja saatiin samalla väliaika mitat. Neiti oli jo 63cm ja painoi body päällä 6085g. Meillä on 4kk lääk.neuvola 19.6. Jännä nähdä mitkä mitat on sitten...?

Mutta nyt taidan mennä pötköttelee hetkeks kun sain nuo tytöt päikkäreille.
Profiilissa on päivitetty kuva Netasta. Tänään otettu kun neiti peilaili itseään. :D

Se on :wave:

NeJo ja Netta 4pvää vajaa 4kk
 
hui, muutaman päivän olin lukematta ja johan olitte saanut textiä aikaseksi :D

Vauvakuumeilusta: Mä oon varmaan ainoo joka sitä EI pode... :whistle: Suoraan sanottuna, toi raskausaika oli jotain niin kamalaa että nou tänks :/

Muuten kuuluu hyvää, ylihuomenna kahdeksi viikoksi espanjaan :heart:
 
Erinistä on tullu taas pikkuvauva, joka tarttis muutaman tunnin välein ruokaa. Koskaan ei tähän mennessä ole herännyt kun kaksi kertaa yöllä syömään(yleensä kerran) niin nyt parina yönä on alkanu useammin heräämään ja mikä inhottavinta niin ei saa enää unta vaan jää tapittamaan ja juttelemaan :/ Soseita en ole antanut kun muutaman kerran, mut täytyy vissiin alkaa antamaan useammin päivässä. Itellä sit ihan vetämätön olo kun ei ole saanut nukuttua. Mistä lie johtuu vai onko vaan tukevamman ruuan tarvetta?

Kiva kun yöllä satoi ihan kunnolla vettä. Nyt on ihanan raikas, joskin aika kylmä ilma.

Tolnaatolla onkin tänään jännät paikat...onnea vielä kerran :flower:

Nyt aamukaffen kimppuun =)

CG&Erin 4kk(päivää vaille)
 
Klo 11 olis aika verenpaineen mittaukseen ja hakeen uutta satsia ilmasia pillereitä.. :) Saadaan 6kk:n pillerit tääl ilmasiks ja nyt melki 3 ekaa kuukautta jo menny.. Samalla vois käydä punnittaa Viivin jos siel on terkalla aikaa.. hmm...
Tääl oli kauhean viileä aamu.. :eek: ja pilvistä.. :/

Viivi kasvaa hyvin ja on erittäin tyytyväinen.. peruna-porkkanasoseen jälkee kokeiltii peruna-kukkakaalisosetta ja voi että se maistui hyvin.. :) Makeammista soseista ollaa maisteltu jo päärynää,mustikkaa(joka tuli kaaressa ulos),kuningatarsosetta ja ruusunmarjavadelmaa.. hyvin on menneet... Yöt menee edelleen kahdella syömisellä...

aadaselena voi että mä olen kateellinen sulle. :D mä en oo käyny Ruotsia pidemmällä.. :ashamed: :snotty: Pidäppä kiva loma.. :)

Tässä teille hyvän kesän toivotukset meidän Viiviltä.. :) juuri maisteli kuvanotto hetkellä kuningatarsosetta
:heart: http://www.aijaa.com/v.php?i=648427.jpg
 
Saapas nähdä kuka helmiäisistä ekkana saa pikku sisaruksen, kun niin moni tuntuu jo kuumeilevan?!! :D Meille ei ainakaana tule, jos vaan ehkäisy pitää. Nämä kolme riittää tällä hetkellä paremmin kuin hyvin! =)

Ensi vuodelle meillä on häät suunnitteilla. Sen kunniaksi, kun ollaan 10v kimpassa oltu tuon miehen kans. =) Nopsaa se on aika mennyt... :whistle:

Kuukautisista on puhetta ollut. Mä täysimetän ja syön cerazetteja. Muutamia kertoja on tullut todella vähäistä vuotoa. Menkat kai! :eek: :whistle: Nyt ei ole kuulunut mitään mutta aika normaalia noilla pillereillä.

tolnaato onnittelut rouviintumisesta! :flower:

elinajohanna ihana kuva! teidän viivillä on ihanasti hiuksia!

meilläkin viiviltä hiuksia löytyy mutta ei ihan noin paljon!

aadaselena kateeksi käy, kun pääset sinne espanjan lämpöön!rentouttavaa lomaa! B)

t: RÄ ja viivi 3,5kk
 
Heips.
Huh, meinaten yöllä kävi ukkonen kohtis kovaa ja parikertaa rysähti niin lujaa ja lähellä et koko talo tärisi! :eek: Ihmettelen kun ei lapset herännyt. Nyt onkin sitten raikas ja viileä päivä tulossa.
Tolnaatolle paljon onnea!!! :flower:
Elinajohannan Viivillä on ihanan pitkät hiukset. Nehän saa jo kiinni.. Muutenin tosi suloinen tyty. :)
Aadaselenalle hyvää lomaa! (vähän olen kade) Niin ja et ole ainut joka ei pode vauvakuumetta! Mulle riittää nämä kolme vallan mainiosti ja Rasmushan on vielä vauva..
Tosta tulikin mieleeni että meillä oli eilen 4kk nla. Poitsun paino oli tälläkertaa 7730g ja pituutta 64cm.
Sitten.. Minä olen LIHONUT!!!! 4kg tullut painoa parissa kuukaudessa.. :headwall: Siis ihan kamalaa! En keksi mistä noi kilot on yhtäkkiä ilmaantunut.. Voiko pilsut lihottaa tollain? Mulla alkaa nyt viikonlopun aikana oikein teho"laihduttaminen".
Tjaa, kaippa tästä pitää mennä laittaan isommille kerhoeväät valmiiksi nyt vielä kun Jönde nukkuu ja sen saa tehdä rauhassa.
Niin joo Sai kun kyselit että kuinka monta ateriaa syödään, niin meillä ollaan syöty vaan se yksi illalla, mutta kait sitä voisi ruveta antamaan enemmänkin, kun ne yöunet on taas palannut entiselleen!! :kieh:
Mutta nyt se on moro! :wave:
 

Tolnaatolle :flower: :hug: :heart: :flower: !! Eli siis ONNEA OIKEIN PALJON!! :D


Mä voin myöntää ett mul taitaa olla ikuinen vauvakuume, tai ennemminki masuhaikeus. Sellai ihana pallomasu...voi että... :heart: No, jossei tosi isoja ihmeitä tapahu ni meille ei enempää tuu. Ja kyl näis neljäs o kädet iha täynnä hommaa. =)


aadaselenalle hauskaa lomaa!! =)


ElinaJohannan tytöllä on kyl hurjasti hiusta päässä! :heart:


No voihan kökelssön, taas nää mukulat alko riehuun.. :/ Joha ne rauhas oliki vissii 15min.. :whistle: Gotta go but I'll be back! :wave:


Mama73 & Maria a.k.a pikkuneiti pähkinä (4kk++) :D :heart:
 
Tolnaatolle onnittelut :flower:
Kuinkas hääyö meni? ;)
Katjuskalle :hug:
Viime yö meni taas 1h välein syötellessä :/
Tarvinnee juoda kuppi kahvetta,jos tästä piristyis.Tiskitkin taas odottaa.
Mukavaa lauantaita kaikille B)
sai73 ja poitsu 4,5kk :heart:
 
Aurinkoista lauantaita kaikille!

Aadaselenalle huisin hulppeaa lomaa! Vähäks oon kade. :ashamed:
Voi kun pääsiskin jonnekkin lämpimään, mutta ehkä kuiteski vasta talviaikaan. Meillä ei ole reissuja tiedossa vielä moneen vuoteen. Asuntolaina menee kaiken edelle. :kieh:

ElinaJohannan typyllä on ihanan paljon hiuksia. Meitin neiti on suht kalju. Kaipa tuo hius joskus paksuuntuu ja kasvaa...

Omaa ).( Ollaan tyttöjen kanssa mun vanhempien luona "evakossa" ku ukko pitää 30v-synttärit kavereilleen. Saavatpahan rauhassa saunoa ja grillata ja ottaa kaljaa kun ei olla jaloissa pyörimässä. Ja eipä se kaljan kittaaminen ookkaan tytöille mitään hyvää katseltavaa. Tuolle vanhemmalle varsinkaan.

Mutta kaipa tää sepustelu nyt riittää...
Aurinkoista lauantaipäivän jatketta kaikille!

Katjuskalle :hug: Toivottavasti iskias hellittää pian.

se on :wave:

NeJo ja Netta ylihuomenna 4kk :heart:
 
Onnittelut tolnaatolle :flower:

Atte on tänään 4 kk ja sen kunniaksi vaihdoin kuvan profiiliin. Meidän pikku-ukolta on jo melkeen kaikki vauvahiukset lähteny, vaikka syntyessä niitä oli tosi paljon.

T: Zalmiakki ja Atte 4kk
 

Yhteistyössä