Helmikuiset 2019

Onko jo muita plussanneita, joilla LA helmikuussa 2019? :)

HUOM! Kirjottakaan lisäykset ja muutokset listaan PUNAISELLA!

Nimimerkki / ikä / la / mones lapsi

Mukana kirjottelemassa:

1.2
Katie89 / La 1.2. / Seks / 28 / toinen
Matruskaja / La 1.2 / Seks / 31 / kuudes
Miitsu84/ 33/ la 1.2/ TAYS/4
Philangie / 33 / la 1.2.2019 / OYS/ ensimmäinen
mmartzaa/25v./la 1.2./eka lapsi

2.2

aronoele / La 2.2. / OYS / 29 / 3
Melsaelsa / LA 2.2 / KSSHP / 23 / ensimmäinen
Ninn1 / LA 2.2. / HYS / 29 / 3

3.2
Mininen85 / La 3.2.2019 / 32v
SandraB/ 35/ LA 3.2/ Tays/ ensimmäinen
Anniina123 la 3.2. Toinen lapsi

4.2
Ssatususanna / La 4.2 / OYS / 27 / toinen
miisumaasu/4.2.2019/33v/ensimmäinen
syystyttö / 27v. / la 4.2. / HYKS / ensimmäinen
Jopo85/ 33v/ la 4.2./ ensimmäinen
Sigrun/ 34/ 4.2.2019/ toinen

5.2
NaNa84/ La 5.2 / Tays / kolmas
*sindee / la5.2 /31/KYS/esikoinen
Annuu /5.2.2019/TYKS/Toinen

6.2
Matilda./26v./6.2.2019/phks/ensimmäinen
kyan / 30 / la 6.2.2019 / NKL / ensimmäinen
anskk / 6.2 / PHKS / 28 / 2.

7.2
Toukkaliini/la 7.2./22/Epshp/esikoinen
Annie89 / 28 / 7.2. / TYKS / toinen

8.2
Yooms / 27 / LA 8.2. / Tays / ensimmäinen
Huvia/29/LA 8.2./SEKS/ensimmäinen lapsi
Kaisa/ la 8.2 / hus/ 27/ toinen lapsi
Hilutus/27v/8.2.2019/Oys/ toinen lapsi

9.2
Hymynaama95/ 22/ LA 9.2(?) / JS / toinen lapsi
Cescu / 20 / LA 9.2 / TYKS / Ensimmäinen
Paupiu/LA 9.2/27v/OYS/toinen

10.2
Kornarse84 / 33 / LA 10.2. / neljäs
Johna- / 25/LA 10.2 / OYS / ensimmäinen
Malfiina76/10.2/TYKS/3
Rosa1606/29/la 10.2./TYKS/toinen
Avea80 / 37 / La 10.2. / Jorvi / 2. lapsi
Puukiipijä / La 10.2 / TAYS/ 28v /ensimmäinen

11.2
Kolmonen-16/la 11.2/37v/tays/3.lapsi
Asteroidi/22/11.2/2
Haaveilijanaolo/ 24 / 11.2/ LKS / toinen
Iinanen / 36 / 11.2 / ensimmäinen
MaijaY /31/ 11.2/ Toinen

12.2
ballooon/ 33v/ la 12.2./ HUS/ 2.
Jenvy/LA 12.2/Ensimmäinen/26v
Bansku1 / 32 / 12.2. / ensimmäinen

13.2
Minä086 /31/La 13.2./3 lapsi

16.2
Scoc/30/16.2/seks/toinen
Kesän kissa/33 v./16.2./ensimmäinen
Dis8 / La 16.2 / KHSHP / 30 / toinen
tossu-83/ 34v/ la 16.2.2019/ toinen lapsi
Vanilja <3 / 32v. / LA16.2/ ensimmäinen

17.2
Lilia88 / 29 v. / la 17.2 / ?? / Ensimmäinen
Claire Elisabeth / 33 / LA 17.2. / 3. lapsi
Matilda! / LA 17.2.2019 / 25v / ensimmäinen
Ankkurinappi / 35 / 17.2. / KYS / toinen
sushansa / 33 / LA 17.2 / ? / Neljäs

18.2
Kastehelmi_/28v/18.2./hys (hyvinkää)/3. Lapsi
rust / LA 18.2. / 33 v / ensimmäinen lapsi
Tinkkeli / 33 / 18.2.2019 / kolmas
Annui / LA 18.2. / 30 v / ensimmäinen lapsi / Helsinki

19.2
Terppa, 26v, la 19.2.2019, ensimmäinen
Poikien äippä/32/19.2/ neljäs ja viides
Marlen/36/19.2./toinen
norman91 / LA 19.2. / KHKS / 27 / toinen

20.2
Jemppu 123/ 20/ la 20.2/ KPKS/ eka
Riiia / 29 / LA 20.2. / SEKS / Ensimmäinen
MaSu89/28/20.2/TYKS/3

22.2
Leeniliini/22.2./33v./TYKS/3

23.2
Feroum / La 23.2. / Seks / 32 / kolmas

24.2
esmeralda123/22/LA 24.2/OYS/eka
Norppa19 / 31v. / 24.2/ Tays / eka
MarJoLii / 30 / 24.2.2019 / ensimmäinen

25.2
Wannabc / 25 / 25.2.2019 / 1.

26.2
kerttupetteri/23v/26.2./toinen

27.2
- M U T S I K K A - / 27.2.2019 / 40+ / 1.
Sennu mama/40/27.2./1.
johannnaa / LA 27.2 / KSSHP / Ensimmäinen / 24v

Tiukuu/la x.2/32/NKL/kolmas
tiada / LA x.2 / 25v / HUS / eka
 
Viimeksi muokattu:
Ah ihanaa, että joku muukin on yhtä hätäinen :D Onnea @succubus
Itse olen haamulaisen vahvistumista seuraillut jo muutaman päivän joten helmikuistenketju on poltellut mielessä jo pari päivää. Kyllä voi muutama päiväkin tuntua ikuisuudelta tässä asiassa. :love:
 
Kiitos ja samoin suuret onnittelut @Katie89 :)
Odottavan aika on tosiaan pitkä :D

Mun LA on siis 1.2.2019 ja kolmas lapsi tulossa. Lapset 7v ja 5v eli odotusajasta ja vauva-arjesta on jo hetki. Tää on niin ihana, odotettu juttu vaikkakin siis melkoinen ylläri myös :rolleyes::love:
 
Onneksi olkoon @Ninn1 :)

Mulla LA on todennäköisesti heti helmikuun alussa.:love: Esikoinen on vielä alle vuoden ikäinen, ja yksiäkään menkkoja ei ole ehtinyt tulla. Olin kuitenkin tunnistavinani oviksen, joten siitä olen koittanut laskutoimutusta suorittaa ja veikata LA:ta. Yli menee kuitenkin, niin helmikuinen sitäkin suuremmalla syyllä. :ROFLMAO:
Ekassa ultrassa tarkentuu kuitenkin. Varasinkin jo ekan neuvolan ja ultran 21.6. Sinne on niiiin pitkä aika.
 
Heippa, täällä kans yks hätähousu :D Onnea plussaneille, meitähän on täällä jo hyvä joukko! <3

Mullakaan ei oo täyttä varmuutta lasketusta mutta oletan että menee nipinnapin Helmikuun puolelle. Tein jo viimeviikolla ekan testin kun tuli sellainen olo että nyt on jotain. Eka testi oli haalea että luulin viivanpaikaksi mutta tänään testiin piirtyi niin selkeä plussa ettei tästä nyt ole enää epäilystä mikä on homman nimi. Lisäksi sellainen epämääräinen ällöolo velloo kokoajan.

Tämä plussa tuli vähän yllätyksenä, oltiin kyllä puhuttu miehen kanssa että joskus tulevaisuudessa kun on saatu kaikki käytännön asiat kohdilleen niin yritetään yhteistä lasta mutta näköjään tässä kävi nyt näin. Alkujärkytyksen jälkeen mikä tuli tuosta haaleasta viivasta juteltiin ja todettiin että onhan tämä aika iloinen ylläri kuitenkin. Minulla siis on itsellä edellisestä suhteesta viisi lasta (vanhin 11 ja nuorin 3v) ja miehellä ei ole vielä omaa ollenkaan. Ollaan vuoden verran pidetty yhtä mutta asutaan edelleen omissa osotteissa. Pitää varmaan joskus juhannuksen alusviikolla uskaltautua soittamaan neuvolaan ja kysymään pääseekö täällä kuinka ultraan että sais tarkistettua ton lasketun ajan kun epäsäännölliset menkat (oon imettänyt edelleen tota nuorinta).
 
Onnea @Matruskaja

Itse lopetin pillerit jo joulukuun lopussa ja nyt sitten vihdoin tärppäs :love:Vähän jännittää ja tuntuu epätodelliselta ku mitään oireita ei ole. No huomenna ois pitäny menkkojen vasta alkaakin niin ehkä näin aikaisessa vaiheessa ei mitään vielä olekaan. En malttanu odottaa testin tekemistä :DMulla esikoinen on 5,5v ja nuorempi kohta 4v.
 
Onnea paljon <3 kaikki uudet :love:

Mun menkkojen piti siis alkaa tänään mutta jostain kumman syystä ei näkynyt :) Rinnat on kamalan kipeät, muita oireita ei vielä ole. Mutta kun olin lasten kevätjuhlissa silloin tiistaina mekko päällä ja huomasin peilistä sivuprofiilin että miten tuo vatsa noin pömpöttää.... juhlien jälkeen kävin ostaa marketista pregcheckit ja iltapissasta ihan selvä plussa :eek::D

Eli välillä iltaisin tuo pötsi turpoaa normaalia enemmän :LOL:
 
Onnea @Matruskaja :love:

Eilen tuli yllättäen niin ällöttävä olo töissä aamulla. En tiedä olisiko pitänyt halailla pönttöäkin jos olisi antanut sille ololle vallan. Toivottavasti säästyisi tässäkin raskaudessa pahoinvoinnilta ja vaivoilta. Esikoisen odotusaikana olo oli mitä mainioin ja mieli seesteinen. (y) Oikeastaan ainoat merkit testin lisäksi joista nyt aavistelin olevani raskaana oli vilunväristykset näillä helteillä ja lyhyt pinna. :D
 
Täällä kans huonoa oloa ja mahan turpoamista havaittavissa. Saas nähdä kuinka kauan pysyy tämä salaisuus kun normisti oon kohtuu hoikka ja nyt tuossa alamahalla keskellä on sellainen turvotuspöhö että ei varmaa mee pitkää kun alkaa lähipiiri tuijottaa jos tää ei tasaannu :D Oksentaa ei oo vielä tarvinnut huonosta olosta huolimatta vaikka normisti se on ollut menoa heti plussatestin jälkeen. Mut hei, jospa ei tälläkertaa! Mulla örkkääminen on aina jatkunut raskauden loppuun saakka ja alkuraskaudesta oon joskus joutunut osastolle nesteytykseen kun oon oksentanu itteni liian kuivaksi.
 
Pitäisikö tehdä jonkinlainen lista, johon laitetaan nimimerkki, la ja tuleva synnytyssairaala? :) halutessa voisi laittaa myös iän ja monesko lapsi tulossa. Voisin muokkailla tuota aloitusta niin että listä löytyisi siitä aina näppärästi.

Laittakaa tiedot punaisella, niin huomaan lisätä teidät listaan! :)

Katie89 / La 1.2. / Seks / 28 / toinen
 
Hyvä idea! Mä nyt laitan tuon 1.2 vaikka en tiiä vielä että mikä se oikeesti on kun menkat on olleet niin epäsäännölliset. Mut ei se kauas tosta voi mennä :) Kiitos vaivannäöstä ^_^

Matruskaja / La 1.2 / Seks / 31 / kuudes
 
Tänään näytti testi raskaana 1-2viikkoa. La tulee sijoittumaan helmikuun alkuun. Ennestään 10/13 ja 8/15 syntyneet lapset, kolmatta siis odotetaan

Oon ihan äimistyny miten nopeasti sai alkunsa, tärppäsi ekasta kierrosta jolloin yritys aloitettiin. Ekaa tehtiin vuosi, tokaa puoli vuotta ja nyt kolme viikkoa aloituksesta plussatulos!

Outo uusi tilanne edessä kun 2&4v muksut ymmärtää vauvajuttuja eli niillekin pitää jossain vaiheessa kertoa. Ei tiedä uskaltaako miehen tai omien kavereiden kanssa mitään puhua ettei lapset huutele kylillä... Onkin pitkä aika odottaa suu supussa elokuulle
 
Heippa! Minäkin voisin tulla myös mukaan, vaikka olenkin tuolla tammikuisissa jo. Neuvolan mukaan la 2.2. ja omien laskelmien mukaan olisi ollut 29.1. Joten nähtäväksi jää miten käy. Ultran mukaan eivät ala siirtämään laskettua aikaa jos ei ole yli 5pv heittoa. Haalean haamun sain viikko sitten lauantaina.

Eli aronoele / La 2.2. / OYS / 29 / 3.
 
Onnea kaikki uudet odottavat :love:

Mä oon jatkanut testien tekemisiä vähän niinkuin harrastus mielessä, kun niitä nyt sattuu tuolla kaapissa olemaan. :D
Toisekseen mies ei usko, että olen raskaana, ellei säännöllisin väliajoin pääse niiden kahden viivan olemassaolon tarkistamaan. :ROFLMAO:
 
Heippa,

viimein yrityskierrosta 24 tärppäsi, keskenmeno tuoreessa muistissa helmikuulta :cry: tällä kertaa paremmalla onnella!

Torstaina tein haamujen haamun jota en edes noteerannut, eilen illalla tein kuitenkin selkeän plussan. :love::love::love::love: oon niin onnellinen, epäuskonen, paniikissa ja kaikkee.

Mininen85 / La 3.2.2019 / 32v.
 
Onnea uudet helmikuisten odottajat :love:

Meitä alkaa olla jo kivasti.
Onko oireita ilmennyt?

Mulla on rinnat niin arat, että pienikin hipasu on tuskaa. Myös inhaa kipua vatsassa kun aivastaa, muistelen esikoista odottaessa että repäisykipuja tuli vasta myöhään. Tosin nyt kolmas tulossa ja pötsi pullahtaa iltaisin kunnolla esille. Olen todella hoikka joten se todellakin näkyy.
 
Esikoisen odotusaikaan rinnat juurikin olivat hirmuisen kipeät ja arat, ja se oli ensimmäinen merkki mistä tiesin olevani raskaana. Nyt ei rinnoissa tunnu mitään. Pari kertaa on ollut kuvotusta, mutta siinä se. Toki vielä kerkeää aloittaa täyspäiväisen oksentelun kun viikot ovat kuitenkin hyvin maltilliset vielä. :D Nivusissa tuntuu välillä häijyltä, ja sieltä repii ikävästi esim. autosta noustessa. Selvin oire on kuitenkin itkuherkkyys ja pinna on välillä hyvinkin kireällä. @succubus ja joo tuo iltapötsi ja turvotus on ihan omaa luokkaansa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: succubus
Heippa, kiitos @Katie89 listalle laitoista :)

Mulla ei ole muita oireita kun just nuo repäsykivut, niitä on kyllä ollut muulloinkin mutta ehkä nyt vähän enemmän. Tein tänä aamuna digin huvikseni ja se antoi 1-2, käsitääkseni ok lukemat kun menkkoista laskettuna nyt on 4+2.
Tilasin niitä vielä pari lisää, haluun tehä viikon päästä ja sitten vielä seuraavalla viikolla. Kokoajan on hirveä pelko perseessä.. :cry:
Mä haluun kans varmaan tohon faceryhmään jos se on salainen mutta en ihan vielä.
Joko kaikki oli soitellu neuvolaan? milloinhan sitä viittis.. haluttas jo pian nähä onko siellä ketään.
 
  • Tykkää
Reactions: succubus

Yhteistyössä