Helmikuiset 2020

Paikkakunta- ja tarvekohtaista on tuo varhaisultran tarjoaminen, yleensä ensimmäinen julkisen tarjoama ultra on nt-ultra silloin 12.-14. viikolla. Esim raskauden kesto ja sijainti pitäis kyllä miun mielestä kaikilta määrittää varhaisultrassa mahd aikaseen.
Terkkari kuuntelee niitä sydänääniä neuvolassa sit jostain 11. vkosta eteenpäin, aikasempaan ei välttämättä saada kuulumaan.
 
Mä kävin yksityisellä ultrassa, vielä eri kaupungissa ku omasta ku oli kaks kertaa halvempi (Ovumialla). Ja onneks kävin, on aivan ihanaa saada nauttia näistä kahdesta varmuudella jo nyt ❤ Tai tietenkään mikään elämässä ei ole varmaa, mut kuitenkin :)

Mä samaan aikaan en yhtään käsitä et kaksoset, ja samalla se tuntuu ihan selvältä - näin tän piti mennäkin. Aaah mä toivoin et saisin vielä kaksi lasta mut ajatus kahdesta raskaudesta toipumisesta ei houkutellut, näköjään luonto hoiti homman kunhan vaan pienet pysyy kyydissä ❤ Jännästi mua ei kyllä ainakaan toistaiseksi pelota :)
 
Eli tuota ryhmää ei siis kukaan ulkopuolinen näe? Eikä tule ehdotuksiin kavereille että kaverisi liittyi tähän ryhmään? :LOL: vaikka mistä sitä tietää, saattaahan sitä siellä ryhmässä vaikka tuttujakin olla. :D
Luulisin, että on salainen ryhmä kun piti olla kaverilistalla, että pääsi lisään ryhmään :) Että ei löydy haulla edes se ryhmä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Smone
Heippa mahtuisinkohan vielä fb-ryhmään? La on helmikuun alussa ja varhaisultrassa käyty 12.6. Haluaisin pieneen fb-ryhmään mukaan, esikoisen ajalta meidän tiivis ryhmä edelleen hengissä ja nähdään toisiamme satunnaisesti
 
Moi kaikille! Mäkin voisin liittyä mukaan keskusteluun. Laskettu aika ilmeisesti 28.02.-20 ja nyt menossa RV 6+1. Alkuraskauden ultraan ollaan menossa parin vkon sisällä. Esikoista odottelen ja olisi mukava jutustella muiden kanssa.
Onko fb-ryhmä jo täynnä ja minkä kokoinen? Se kiinnostaisi, toki ehkä vasta vähän myöhemmin varmemmilla viikoilla.
Tsemppiä kaikille odotukseen!
 
Moikka, ehkäpä minäkin osallistun keskusteluun, kun vihdoin alan uskoa, että jotain elämää tuolla masussa on. Laskettuaika olis 10.2. ja eka neuvola oli jo. Koko alkuraskaus on ollut lähes oireeton, joten epäilykset on ollut korkeella. Muutenkin epätodellinen olo kun tärppäsi niin helposti. Olin varautunut pitkään odotteluun kun ikääkin alkaa jo olla. Eka ultra vasta 29.7., on tässä odottelemista et sais oikeita todisteita :barefoot:
 
Moikka!
Vieläkö mahtuu mukaan?
Voisin mahd liittyä myös fb-ryhmään vai onko se jo täysi?
Täällä vasta 6+1 menkoista laskettuna eli laskettu 29.2. Tiedän kyllä oviksen olleen vähän aiemmin, mutta mennään sillä.

Mulla on ollut jonkun verran kipuja, joten pelko, ettei kaikki ole hyvin, on suuri.
Toisaalta järkyttävä pahoinvointi ja oksentelu on ollu läsnä jo 3vrk putkeen :sick:
Edellisessä kärsin siitä loppuun asti, joten kaikki vinkit olon helpottamiseksi tervetulleita (y)

Varhaisultraa yritin varata, mutta kaikki siedettävän hintaiset ovat täällä heinäkuun kiinni :cry::cry:
 
@Pepper87 Tänne mahtuu aina, fb-ryhmäänkin luulis mahtuvan vaikken itse siellä olekaan.:)

Toivottavasti sun pahoinvointi alkais helpottaa! Millasia kipuja sulla on ollu? Sellaiset menkkamaiset jomottelut ja tuikkimiset/vihlaisut ainakin täysin asiaan kuuluvia.
 
@Danio Mullakin vähäoireisuus ja tällä viikolla neljä päivää kestänyt vaaleanpunainen/ruskea vuoto saanu pelkäämään että näinköhän tuolla mitään onkaan. Pitkään joudut vielä ultraa odottelemaan, tsemppiä siihen! Toivottavasti kaikki olis hyvin.:love:
 
@hanba siis sellaista menkkakipu x10, joka vetää kyllä ihan kaksinkerroin.
Välillä koko alavatsassa, välillä oikealla.
Kipukohtaus kestää 5-10min.
Kaksi lasta ennestään, ei ole vastaavia kipuja ennen ollut.
Neuvolaan soittelin ja odottelen viljelyn tuloksia, että onko vti mahdollisesti.
Jos kivut yltyy, niin sitten pitää mennä päivystykseen.
 
Yksi mahtuu vielä mukaan tähän fb ryhmään :) sovittiin porukassa että ensimmäiset 50hlö otetaan mukaan että pysyy porukka suht pienenä ja tiiviinä kun aika henkilökohtaisia juttuja jaetaan yms.

Mikään ei estä teitä uusia tekemästä uutta ryhmää!
 
@hanba siis sellaista menkkakipu x10, joka vetää kyllä ihan kaksinkerroin.
Välillä koko alavatsassa, välillä oikealla.
Kipukohtaus kestää 5-10min.
Kaksi lasta ennestään, ei ole vastaavia kipuja ennen ollut.
Neuvolaan soittelin ja odottelen viljelyn tuloksia, että onko vti mahdollisesti.
Jos kivut yltyy, niin sitten pitää mennä päivystykseen.
Okei, toivotaan ettei olis mitään vakavaa kuitenkaan.
 
Joko kaikki siirtyivät fbiin..? Toivottavasti ei ettei yksinänsä tartte huudella. Eilen käytiin nlassa ja kurkattiin samalla ultralla tilanne, siellä pomppi sikiö ja sydänäänetkin saatiin dopplerilla kuulumaan. Kaikki hyvin toistaiseksi ja nyt nt-ultraa kohti.
@hanba oliksulla ultra-aikaa, pääsetkö kattomaan mikä on tilanne?
Tänään 10+1 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mimmea ja Päppyrä
Mää pyörin täälläkin vielä :) Facessa myös. Mulla huomenna neuvola ja äitiyspoli ja siellä ultrataan :) Haluisin vielä yhen väliultran parin viikon päähän, mutta saa nähdä joudunko omakustanteisesti meneen... Huomenna rv 8+0 ja nt-ultra on 12+0.
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Joko kaikki siirtyivät fbiin..? Toivottavasti ei ettei yksinänsä tartte huudella. Eilen käytiin nlassa ja kurkattiin samalla ultralla tilanne, siellä pomppi sikiö ja sydänäänetkin saatiin dopplerilla kuulumaan. Kaikki hyvin toistaiseksi ja nyt nt-ultraa kohti.
@hanba oliksulla ultra-aikaa, pääsetkö kattomaan mikä on tilanne?
Tänään 10+1 :)
En ole siirtymässä FB:iin, pidän itteni nyt mieluummin täällä anonyyminä.:) Kurkitaanko teillä aina nlakäyntien yhteydessä ultralla? Hyvä että kaikki hienosti.(y)

Ei mua kukaan ehtiny loppuviikosta töissä ultraamaan, jospa sit tällä viikolla. Yksityiselle en ole menossa. Vuoto onneksi loppunu toistaiseksi (koputan puuta), mutta ei mulla oikein ole nyt fiilistä suuntaan eikä toiseen sen suhteen että onko mahassa elämää vaiko ei. Jää nähtäväksi.
 
  • Tykkää
Reactions: forester

Yhteistyössä