Helmikuiset 2020

Hei!

Eikö helmikuisille ole vielä ketjua vai eikö vaan osunut silmään?

Plussasin muutama päivä sitten, laskettu osuu johonkin kuun alkupuolelle. Onko täällä vielä muita helmikuista odottavia?

Pompulam 4+jotain
 
Heippa! Täällä yksi tänään plussannut ja la menee puolen kuun maille. Eli ihan tosi alussa vasta ollaan, 3+5 näyttää ny laskuri. :rolleyes: jos tämä matkassa pysyy niin fb ryhmä myös kiinnostaa!
 
Jee, muitakin on löytänyt tänne. Mä varasin reilu viikon päähän ultran, sitten näkee missä mennään. Mulla takana 2 keskenmenoa, niin hiukan pelottaa onko tuolla mahassa mitään mutta kovasti toivon niin :love:
 
Heippa!
Minä myös tänne tulen, epätodellinen olo!
Täällä kuumeisesti odotellaan loppu kuun ultraa. Pakko saada tietää asuuko tuolla ketään :LOL:
Onko teillä mimmoisia oireita?
Mulla ei juurikaan mitään, ehkä vessahätä useammin (n)
@MöhkisPöhkis mulla la myös jompikumpi noista :LOL:
(y)
 
Mäkin ajattelin loppu kuulle varata ultran.
Millä viikoilla te ootte kun teidän ultra on? :)
Täällä oireina ollu lievää kuvotusta ja yökkäilyä, rinnat ihan älyttömän kipeet ja vähä hermo piukeella kun väsyttää :X3:
 
Mä ajattelin varata heinäkuun alkuun ultran, kanssa haluan tietää onko siellä elämää vai kuinka käy. Raskaustestin ostin vielä uuden koska en vaan meinaa uskoa että se pysyy plussana (n):LOL: Raskausviikot olisi kanssa kiva tietää, nyt on eri vaihtoehtoa saanut näillä laskureilla ja sovelluksilla :poop: eli rv 3-5 mennään (n)
 
@Amore- meillä myös mies halusi että tehdään uusi testi vielä (n):LOL: sunnuntaina testaan lisää jossei menkat yllärinä ala..
Mulla on tissit tosi kipeet ja tänään on kuvottanut, voi olla helteenkin syytä. Myös alavatsaa juilii välillä yllättävän kovaakin, ihan niinkun menkat alkaisi koska tahansa.
Minulle tää on ensimmäinen ja miehelle toinen lapsi :) Mitens teillä?
 
@Huldaliini tämä olisi meille kolmas ja viimeinen lapsi. Siinä syy miksi koitan ottaa tästä ajasta KAIKEN irti! Haikeaa nyt jo :LOL:
Oi sinulla kaikkia vahvoja oireita! Mulla ei ole tuota mahan vihlontaa yhtään!
Tai joo on mulla yksi oire, närästys! (Ei olisi tarvinnut tulla tässä vaiheessa jo) :confused::LOL:
 
@Amore- toivottavasti tästä tulee helppo raskaus jotta pääset kunnolla nauttimaan siitä! :)
Itseä stressaa tajuttomasti että mulla alkaa heinäkuussa uus työ, sain vihdoinkin mun unelmien työpaikan ja heti tuun raskaaks :oops: Yritettiin vielä et pidetää taukoo kesä lapsi hommista just ton työn takia, nii en tienny ovuloivani kp 20 :oops::LOL:
 
Mulla ultran aikaan 6+2, en tiedä onko liian vähän mut mennään nyt katsomaan :love:

@Huldaliini täällä toinen lapsi, esikoinen on 3/15 syntynyt :rolleyes:

Tänään tehty vielä digi joka näytti raskaana 1-2 ja ovis oli tasan 2 vko sitten. Menkat pitäs alkaa vasta maanantaina. Mutta toivon mukaan ne ei ala :)
 
  • Tykkää
Reactions: Huldaliini
@Amore- kiitoksia! Joo vähän arvasin että tää on tätä mun tuuria, sain kaiken mitä halusin.. kerralla :oops::D Ainoastaan pelottaa et miten uus työnantaja suhtautuu tähän uutiseen, et heittääkö koeaikana pihalle :unsure: Toki en sellaseen firmaan haluais jäädäkkään sitten, mutta eipä se työttömyyskään raskaana naurattais. Pelottaa myös pirusti että jos raskaus onkin yhtä oksentamista ja sairastelua niin eipä siitä kauhean hyvä kuva mieleen varmasti jää kellekkään.
 
Mä tein tänään Clear Bluen digitestin, siinä tuli raskaana 2-3, eli niillä viikoilla mennään mitä oma ajatus tilanteesta oli, 4+jotain, 4+3, on tapahtumien ja plussaamisten ajankohdan mukaan varmaan aika lähellä totuutta. Jännä nähdä silloin 25. päivä.
 
@Amore- kiitoksia! Joo vähän arvasin että tää on tätä mun tuuria, sain kaiken mitä halusin.. kerralla :oops::D Ainoastaan pelottaa et miten uus työnantaja suhtautuu tähän uutiseen, et heittääkö koeaikana pihalle :unsure: Toki en sellaseen firmaan haluais jäädäkkään sitten, mutta eipä se työttömyyskään raskaana naurattais. Pelottaa myös pirusti että jos raskaus onkin yhtä oksentamista ja sairastelua niin eipä siitä kauhean hyvä kuva mieleen varmasti jää kellekkään.
Päivä kerrallaan ja positiivisella mielellä, sillä pääsee pitkälle. Tilanteen mukaan :)
 
Täällä plussattu eilen (haamu toissapäivänä) ja tuntuu että oireita on tullut tosi paljon ihan parissa päivässä (todella kipeät rinnat, pahoinvoiva olo, väsymys). Varhaisultran meinaan varata juhannuksen jälk. viikolle. Milloin meinaatte neuvolaan soitella? Minuakin kiinnostaisi pieni salattu fb ryhmä. Onnea kaikille plussasta ja huldaliinille työstä. Toivotaan että kaikki sujuu hyvin ja pienet pysyy kyydissä mukana :love:
 
Täällä plussattu eilen (haamu toissapäivänä) ja tuntuu että oireita on tullut tosi paljon ihan parissa päivässä (todella kipeät rinnat, pahoinvoiva olo, väsymys). Varhaisultran meinaan varata juhannuksen jälk. viikolle. Milloin meinaatte neuvolaan soitella? Minuakin kiinnostaisi pieni salattu fb ryhmä. Onnea kaikille plussasta ja huldaliinille työstä. Toivotaan että kaikki sujuu hyvin ja pienet pysyy kyydissä mukana :love:
Paljon onnea plussasta :love: kiitoksia :)
Itse mietin että ensi viikolla voisin neuvolaan soitella.
Itse tein tänään toisen testin, plussa tuli samantein kun tyyliin pissa osui testiin :LOL: kai se on vaan uskottava että raskaana ollaan :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: mursutin

Yhteistyössä