Helmikuiset 2020

Salainen ryhmä tarkoittaa juur sitä että vain sen jäsenet löytää sen ryhmän ja näkee jäsenet. Muut ei löydä sitä haulla :)
Mä en oo niin perehtynyt noihin et kuinka salaisina fb ryhmät on :LOL: tiiän vaan et on jotai ryhmii mitkä on salaisia niin ettei keskusteluita näe, mut en tiedä että näkyykö sit ketkä siinä ryhmässä on osallisena (n):LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Timpurah
Mä voisin myös vähän myöhemmin tulla fb ryhmään.
Onko salainen ryhmä sellainen, jota ei ehdoteta kavereilleni tai näytä kenellekään että siinä olen?
En haluaisi, että kukaan saisi vielä tietää raskaudestani, ennenkuin ollaan ns varmoilla viikoilla :cautious:
 
Mä voisin myös vähän myöhemmin tulla fb ryhmään.
Onko salainen ryhmä sellainen, jota ei ehdoteta kavereilleni tai näytä kenellekään että siinä olen?
En haluaisi, että kukaan saisi vielä tietää raskaudestani, ennenkuin ollaan ns varmoilla viikoilla :cautious:
Juu, se on täysin salainen. Vaan jäsenet löytää sen ja näkee ketä siel on
 
  • Tykkää
Reactions: Amore-
Mulla on ajatuksena salata raskaus mahdollisimman pitkään. Viime raskaudessa tosin aika monet ihmiset arvasivat/huomasivat jo ennen vkon 12 NT-ultraa vaikka olisin halunnut vielä pitää salaisuutena :LOL:.
Sama täällä, ehkä jotenkin haluaa suojella itseään, kun ei kerro kaikille heti alkuun.
Kuitenkin voi tapahtua vaikka mitä, enkä itse haluaisi tai edes jaksaisi vastata muiden kysymyksiin jos pahin tapahtuisi.
 
Moikka. Ajattelin nyt viimein kirjoittaa tänne kun itse plussasin monen vuoden lapsettomuuden jälkeen Perjantaina. Huomenna saan kuulla mitä verikoe tulokset näyttää mutta clearbluen testi ainakin näytti heti plussan ja halpatesti heti kaksi yhtä vahvaa viivaa ja menkat olisi tänään jo 9 päivää myöhässä.

On se vaan hämmentävää kun itse olen kärsinyt kahdessa parisuhteessa lapsettomuudesta, exäni kanssa yritettiin kolme vuotta ja nykyisen mieheni kanssa kaksi vuotta ja loppupeleissä yksi huurunenä (pakastealkio) nappasi kiinni ja tässä ollaan. Jotenkin on niin epäuskoinen olo, tulee jopa ahdistus kohtauksia siitä miten tästä selvitään. Ei uskalla olla iloinen eikä innoissaan vaan ajatus lapsesta pelottaa. :( Noh, eiköhän se tästä kun saa varmuutta asioihin ja tottua ajatukseen.

Itse olen siis 36.vuotias ja tämä on ensimmäinen lapsi meille molemmille, jos kaikki menee hyvin. Voisin melkein kanssa liittyä FB ryhmään...onko linkki jossain vai miten homma toimii?

Onneksi on vertaistukea saatavilla...niin ja pahoittelen jo etukäteen jos kyselen tyhmiä. :D
 
Moikka. Ajattelin nyt viimein kirjoittaa tänne kun itse plussasin monen vuoden lapsettomuuden jälkeen Perjantaina. Huomenna saan kuulla mitä verikoe tulokset näyttää mutta clearbluen testi ainakin näytti heti plussan ja halpatesti heti kaksi yhtä vahvaa viivaa ja menkat olisi tänään jo 9 päivää myöhässä.

On se vaan hämmentävää kun itse olen kärsinyt kahdessa parisuhteessa lapsettomuudesta, exäni kanssa yritettiin kolme vuotta ja nykyisen mieheni kanssa kaksi vuotta ja loppupeleissä yksi huurunenä (pakastealkio) nappasi kiinni ja tässä ollaan. Jotenkin on niin epäuskoinen olo, tulee jopa ahdistus kohtauksia siitä miten tästä selvitään. Ei uskalla olla iloinen eikä innoissaan vaan ajatus lapsesta pelottaa. :( Noh, eiköhän se tästä kun saa varmuutta asioihin ja tottua ajatukseen.

Itse olen siis 36.vuotias ja tämä on ensimmäinen lapsi meille molemmille, jos kaikki menee hyvin. Voisin melkein kanssa liittyä FB ryhmään...onko linkki jossain vai miten homma toimii?

Onneksi on vertaistukea saatavilla...niin ja pahoittelen jo etukäteen jos kyselen tyhmiä. :D
Laitatko mulle täällä viestillä nimesi ja vähän tuntomerkkejä profiilista niin voin hetkeksi lisätä sinut kaveriksi ja lisätä ryhmään :) onnea plussasta!
 
Hiukan on kuvottavaa oloa jo, ja rinnat ja maha vähän pöhöttyneet. Saas nähdä kuin kauan panttaan töissä tietoa, jos pienokainen pysyy vaan matkassa. Ennen NP ultraa en puhu kyllä kellekään mitään. Edellisessä paikassa sain pidettyä salassa rakenneulran jälkeenkin vielä. Se johtui siitä, että en halunnut "pilata" esiimiehen lomaa, joten ilmoitin sitten kun hän saapui lomilta. Asia tuli hälle ja kaikille muillekin ihan puskista. Pidin sellaista vaatetusta kylmään konttoriin vedoten, että ei kukaan arvannut :D
Nykyisessä työssä ei kyllä varmasti onnistuisi pitämään niin kauaa salassa, eikä ole järkevääkään työn luonteen vuoksi.
 
  • Tykkää
Reactions: hwli
Täällä plussattu eilen (haamu toissapäivänä) ja tuntuu että oireita on tullut tosi paljon ihan parissa päivässä (todella kipeät rinnat, pahoinvoiva olo, väsymys). Varhaisultran meinaan varata juhannuksen jälk. viikolle. Milloin meinaatte neuvolaan soitella? Minuakin kiinnostaisi pieni salattu fb ryhmä. Onnea kaikille plussasta ja huldaliinille työstä. Toivotaan että kaikki sujuu hyvin ja pienet pysyy kyydissä mukana :love:
Onnea! T. Kaunis odotus
 
Hei kaikille :love:
Täällä saatu plussa 1.6 ja digiin 3.6 raskaana 2-3. LA olisi kai 8.2 tai 9.2, oviksen mukaan.
Pelottaa.. Lapsettomuushoitoja takana ja 1 keskeytynyt keskenmeno elokuussa - 18.
Nyt epätodellinen fiilis.
Tissit oli enemmän arat ja pissatti enemmän viikko sitten, mutta nyt tuntuu, että kesken on mennyt. Haluan uskoa, ettei ole mennyt, mutta.. Samanlaisia maha kipuja ollut, kun edellisen kerran ja silloin todettiin vasta varhaisultrassa, että on keskeytynyt..
Tsemppiä kaikille ja tarrasukkia :barefoot:
Aika kuluu nyt todella hitaasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Mamma2020 ja hwli
Meillä ois aikalailla sama LA, toisen laskurin mukaan olis 8.2 ja toisen 9.2. Saa nähdä muuttuuko loppukuun ultrassa kuinka. :LOL: ja onnea teillet plussasta ja toivottavasti tällä kertaa pysyy mukana <3
meillä tää oli ensimmäinen plussa mikä ollaan saatu koko hoitojen aikana, joten samoilla epätodellisilla fiiliksillä mennään täällä myös.
Oiii, Toivon todella, että saamme pitää nämä rakkaudet kumpikin mukana :love:
Minulla ultra myös loppukuusta.. Jännittää kyllä.
 
Todellakin toivotaan, pidän peukkuja myös sinne päin :love: Eniten pelkään sitä, että ultrassa ei näkyisikään mitään. Vaikka yrittää kuinka hillitä vielä itseään ettei mikään ole vielä täysin varmaa, niin kuitenkin mieli suunnittelee tulevaa jo pitkälle.

Vaikeaa tässä näin alussa on muuten ollut vähentää kahvin juontia. Millonhan alkaa ympärillä olevat huomaamaan tämän, kun ennen kahvia meni monta kuppia päivässä. Nykyään vain puolitoista tai kaksi kuppia. :LOL:
Joo mieli seikkailee jo ilman lupia liian pitkällä, mutta päivä kerrallaan koitettava mennä.
Onko sinulla oireita?
 
Täällä ihan epäuskoinen olo mutta niin se vaan on viiva päivä päivältä vahvistunut! Meillä takana reilu kolme vuotta yritystä ja pakkasalkiolla plussa viimein tuli. Takana yksi keskenmeno niin aikalailla kyllä jännittää eikä oikein uskalla vielä luottaa..
Salainen fb ryhmä kiinnostaa mua kans, pistän viestiä! :)
 
Täällä plussattu viime viikolla! La ajottuu helmikuun alkupuolelle. :love:Laitoin yv:tä josko pääsisin mukaan fb-ryhmään.

Ja salainen fb-ryhmä todellakin on salainen. Sitä ei löydä haulla muutakuin ryhmän jäsenet. Joten sinne kyllä uskaltaa liittyä, vaikka ei haluakkaan kenellekään raskautta paljastaa (en aijo ihtekkään julkistaa fb:ssä ku vasta ehkä rakenneultran jälkeen) Paitsi no ainahan on se pieni mahdollisuus, että naapuri tai työkaveri löytyykin samasta salaisesta ryhmästä :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Timpurah
Tiedättekö tän tunteen, kun oireet haviää ja tulee muistot keskenmenosta kirkkaana.. Eka ultra vasta 26.6, tuntuu että ihan liian pitkä aika odotella. Olen yleensä todella positiivinen ja luottavainen, mutta nyt kyllä tuntuu, että asiat ei vain ole hyvin (niinkuin viimeksikin tunsin sen..)
Anteeksi avautuminen (n):(:cry::love:
 
Täältä ainakin toiveet sinne, että pienellä olisi kaikki hyvin <3 toivottavasti on vain oireeton alkuraskaus, eikä muuta. Oliko sulla alussa paljon oireita? Ps, samana päivänä ultra täällä myös.. :love:
Kiitos :love: Ai on, jännä päivä meillä siis!
Rinnat turpos ja oli kipeät. Juoksin vessassa ja olin väsyneempi. Samanlaisia vatsakipuja ollu, kun edellisessä kkm.
Tuntuu hullulta odottaa vielä 2 viikkoa. :whistle:
 
On kyllä jännä päivä tulossa, liian kaukana vaan vielä! Voisin mennä heti jo, vaikka turha reissuhan se olisi. :ROFLMAO: voi että :unsure: mulla on kans ollut semmoisia menkkamaisia kipuja, tosin nyt on vähentynyt tosi paljon. Jostain ainakin luin, että sellaiset olis ihan normaaleja alkuraskaudessa? Ja polillekin soitellessa sanoivat samaa. Toivotaan että ne olisi vaan niitä alun "kasvukipuja". Kummallakin :)

Tänään piti muuten taas varmistella clearbluen digillä, joka näytti 3+ tällä kertaa. :love:
Joo viimeks oli vain maha kipuja ja siksi yllätyin niin kkm. Ymmärsin heti, kun se lääkäri kysyi onko ollut veristävuotoa, että mitä siellä ultrassa näkyy..
Mullakin olis vielä 1 digi kaapissa. Eilen näytti vielä 2-3, joten yritän malttaa mieleni loppu viikkoon. Jos se ei nouse 3+ ni huonompi juttu.
 
Tiedättekö tän tunteen, kun oireet haviää ja tulee muistot keskenmenosta kirkkaana.. Eka ultra vasta 26.6, tuntuu että ihan liian pitkä aika odotella. Olen yleensä todella positiivinen ja luottavainen, mutta nyt kyllä tuntuu, että asiat ei vain ole hyvin (niinkuin viimeksikin tunsin sen..)
Anteeksi avautuminen (n):(:cry::love:
Todellakin tiedän :unsure: minulla 3 raskautta takana, kahdessa niistä oli selkeitä oireita heti alkuun ja niistä syntyi lapseni, tämä kolmas oli vähä oireinen joka sitten oli kkm rv 8.
Siksi nyt hirmu pelko, että tämäkin vähä oireinen menee kesken :cry:
 
Liityin jo fb ryhmäänkin mutta huikataanpa tännekki heipat! :p

Meille ivf hoitojen jälkeen eka plussa. Takana tuoresiirto ja nyt ensimmäinen pakastesiirto. La menee 14.2 mutta katsotaan nyt mitä ultra näyttää 2.7. Pelottaa että jos kaikki ei ookkaan ok mut ei se auta ku päivä kerrallaan mennä..
 
Hei vaan hei!
@hwli lle viesti laitettu.
Täällä kohta 30-vuotias keskipohjalaistunut eteläpohjalainen. Tänään plussasin (yk5), josko kolmas kerta tälle vuotta toden sanoo...? Laskettu olis näillä näkymin 18.2., eli viikkoja on nyt 4+1.
Joulukuussa jätin pillerit pois. Tammikuussa oli joko kemiallinen tai sitten rfsu:n surullisen kuuluisa viivanpaikka. Helmikuun alussa plussa, mutta se sitten meni kesken, että pölinä kävi. Huhtikuussa jälleen plussa, mutta se sitten meni kans... Ehdin siis tehdä pikaisen visiitin jo lokakuisissa ja joulukuisissa. Muutenkin tämä vuosi on menny ihan päin prinkkalaa, joten todella toivon, että tämä pysyisi mukana.
Kotoa löytyy 12/16 syntynyt pojan koltiainen.
 

Yhteistyössä