Helmikuiset 2020

Mulla neuvola aika on 10.7 eli kolmen viikon päästä. .
Mulla samana päivänä neuvola, nyt rv 5+5. Jotenkin vieläkin niin epäuskoinen olo, voiko oikeesti olla totta, että oon raskaana vuosien toiveiden jälkeen. Samalla se 2.7 oleva ultra pelottaa ihan hirveästi, mitä jos kaikki ei olekkaan hyvin.. :unsure: On kyllä nyt semmosta tunteiden vuoristorataa ettei tosikaan..
 
  • Tykkää
Reactions: Päppyrä
@Päppyrä Ihanaa että sulla on jo tiedossa eka neuvola. On jotain mitä odottaa! Sen uä:n lisäksi tietysti.:) Ihan huikeaa, että elämä tarjoili teille ihmeen pitkän odotuksen jälkeen. Pitää vaan yrittää uskaltaa uskoa ja luottaa siihen että kaikki menee nyt hyvin. Asiat tapahtuu miten on tarkoitettu.:love:

@Toiveitakovain80 Tämä todellakin on yks vuoristorata! Parin päivän aikana sitä on ehtiny kuvitella kaikki kauneimmat ja kamalimmat skenaariot mielessään. Oon nyt joka päivä tehny testin "varmuuden vuoksi", ihan kuin se oikeasti mitään vaikuttais. Ihmismieli on hassu.:LOL: Tsemppiä sinnekin uä:n odotteluun!!

Mulla nyt sellainen tilanne, että lähen tällä viikolla lomareissulle viikoksi. Aattelin nyt rauhassa katsella että tapahtuuko tässä mitään suuntaan tai toiseen. Sitten kun palaan reissusta nii otan puhelua neuvolaan mikäli kaikki on yhä ok. Silloin viikkoja olis 5+6.
 
Moi kaikille, täällä yksi helmikuinen lisää! Pikkupapu ja sydämen syke löytyivät viime viikolla rv 6+4 ultrassa. ❤ LA meni juuri ja juuri helmikuun puolelle, eli 1.2. Vielä en ole tuohon isompaan suljettuun fb-ryhmään uskaltautunut, mutta salainen kiinnostaisi..

Tsemppiä @Jaf ,toivotaan parasta!
 
Heippa!

Täältä ilmoittautuu yllätys plussannut. Lapsia ennestään 12/16 ja 6/18 syntyneet tytöt. Menkat eivät nuorimmaisen jälkeen alkaneet ollenkaan ja oireita alkoi tulemaan joten päätin tehdä testin. Digi näytti ti 1-2 joten oletan että helmikuusta odotellaan. Laitan viestiä ryhmään pääsystä :)
 
Täällä mennään, oletettavasti tänään 6+1. Ensi tiistaina se varhaisultra. Kovasti sitä jo odotan. Eka neuvola puolestaan 1.7.
Meillähän kävi niin, että oltiin lapsettomuuspolin ekalla käynnillä 31.5., 28.5. näytti raskaustesti vielä miinusta. Plussa tuli sit 3.6. Polilla sovittiin, että kesä yritetään vielä luomusti ja syksyllä sitten suoraan IVF-hoidot mun iän ja alhaisen AMH:n takia, jos ei raskautuminen onnistu. Toivottavasti tämä menisi nyt maaliin asti <3
 
Täällä tulee vessassa käydessä rusehtavaa valkovuotoo :unsure:... Vähän kuin kirkastalimaa ja rusehtavaa jotain.
Hiphei Juhannus... Kipuja ei oo. Ei auta, kun katsoa minne tää kehittyy..:unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä tulee vessassa käydessä rusehtavaa valkovuotoo :unsure:... Vähän kuin kirkastalimaa ja rusehtavaa jotain.
Hiphei Juhannus... Kipuja ei oo. Ei auta, kun katsoa minne tää kehittyy..:unsure:
Huutelen joulukuisista... mulla oli alussa rv 5-9 useastikin tuommoista keltaruskeeta limaa silloin tällöin, aiemmissa raskauksissa ei oo ollut ikinä. Loppui sitten ja nyt rv 12+6 :)
 
Täällä plussattu viime viikolla! La ajottuu helmikuun alkupuolelle. :love:Laitoin yv:tä josko pääsisin mukaan fb-ryhmään.

Ja salainen fb-ryhmä todellakin on salainen. Sitä ei löydä haulla muutakuin ryhmän jäsenet. Joten sinne kyllä uskaltaa liittyä, vaikka ei haluakkaan kenellekään raskautta paljastaa (en aijo ihtekkään julkistaa fb:ssä ku vasta ehkä rakenneultran jälkeen) Paitsi no ainahan on se pieni mahdollisuus, että naapuri tai työkaveri löytyykin samasta salaisesta ryhmästä :ROFLMAO:
Plussasin juuri, 5+5 Lähettäisitkö mullekin linkin?
 
Heissan!
Varovaisesti taas hieman aktivoidun täällä. Plussa pamahti muutama viikko sitten ja laskujeni mukaan 6+4 nyt :love:
Kotona touhottaa myös kiireellisessä sektiolla syntynyt poika 10/18. Jännittää, ihmetyttää ja miljoona muuta hassua tunnetta.
Ensimmäinen neuvola 3.7 ja lääkäri&ultra 5.7. Tuntuu taas niin pitkältä ajalta odottaa että joku sanoo pienen oikeasti olevan siellä..

Mä en vielä ryhmiin halua, koska toisin kuin edellisestä, halutaan pitää raskaus salaisuutena pidempään. Toisaalta en kyllä tiedä kuinka kauan menee läpi että nää on edellisen vauvakilot :ROFLMAO:
 
Moikka! Mä liityn kans seuraan. Mulla nyt 8+1 ja laskettu aika menkkojen perusteella 02.02.2020 ja esikoista odotan:) ekassa neuvolassa kävin viime viikolla eikä siitä oikein jääyänyt mitään käteen. Hirveesti asiaa tuli käytyä läpi, kotiin en saanut oikeestaan mitään materiaaleja :unsure:
Ensimmäinen ultra on 24.7, eli sitä odotellessa. Ja koska suvussa diabetestä niin joudun sokerirasitukseen jo parin viikon päästä. Tää ei kyllä yhtään innosta :LOL:

Mun raskaus on melko oireeton ja se vähän huolettaa. Onko täällä muita oireettomia?
 
Moikka! Mä liityn kans seuraan. Mulla nyt 8+1 ja laskettu aika menkkojen perusteella 02.02.2020 ja esikoista odotan:) ekassa neuvolassa kävin viime viikolla eikä siitä oikein jääyänyt mitään käteen. Hirveesti asiaa tuli käytyä läpi, kotiin en saanut oikeestaan mitään materiaaleja :unsure:
Ensimmäinen ultra on 24.7, eli sitä odotellessa. Ja koska suvussa diabetestä niin joudun sokerirasitukseen jo parin viikon päästä. Tää ei kyllä yhtään innosta :LOL:

Mun raskaus on melko oireeton ja se vähän huolettaa. Onko täällä muita oireettomia?
Onnea :love:
Minulla menossa nyt rv 7+1 ja oireeton ollut jo viikkoja. Perjantaina tuli jo limaa/verta, mutta loppui. Alaselkä kovin kipeä.
Rinnat oli alussa kipeät, nyt ei mitään! Vessahätä kadonnut täysin. Pelkoa ei voi väistää.
Lapsettomuus hoidoissa oltu 1,5 vuotta ja pientä yritetty monta vuotta yhteensä..
1 kkm takana 8/ 18.
Ultra nyt keskiviikkona, jolloin rv 7+3.
 
Onnea :love:
Minulla menossa nyt rv 7+1 ja oireeton ollut jo viikkoja. Perjantaina tuli jo limaa/verta, mutta loppui. Alaselkä kovin kipeä.
Rinnat oli alussa kipeät, nyt ei mitään! Vessahätä kadonnut täysin. Pelkoa ei voi väistää.
Lapsettomuus hoidoissa oltu 1,5 vuotta ja pientä yritetty monta vuotta yhteensä..
1 kkm takana 8/ 18.
Ultra nyt keskiviikkona, jolloin rv 7+3.
Onnea sullekin ja paljon tsemppiä tulevaan! Toivotaan että pienellä kaikki hyvin :love:

Mulla ainoa oire mikä on ollut mukana alusta asti on nännien arkuus. On koko ajan kosketusarat ja esimerkiksi kylmät väreet pistelee tosi inhottavasti. Selkäkipua on mulla satunnaisesti mutta muuten ei ole mitään oireita ollutkaan :unsure:
 
Moikka kaikille! Minäkin uskaltanen liittyä keskusteluun. Tein hätähousuna varmaan viisi hädintuskin näkyvää haamua ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt edes alkaa ja nyt juhannuksena sain sitten Clear Bluella vahvistuksen, että positiivisia ne todella oli :) Tällä hetkellä ois viikkoja 5+0. Ekan neuvola-ajan varasin tänään kuukauden päähän.

Esikoinen tulossa ja tärppäsi heti tokasta kierrosta, niin on vähän epätodellinen olo. Vaikea luottaa siihen, että hyvä tuuri jatkuisi ja kaikki menisi hyvin.
 
Moikka.
Täälä tälläinen vanhempi odottaja
Ikä numeroina 40,henkisesti ehkä se 25 :D
Raskaustesti tehty noin 2 tuntia sitten ja 2 viivaa jysähti tauluun että heilahti :whistle:
Edellisestä liitosta 2 poikaa, 9 ja 13 vuotiaat.
Nyt uuden mieheni kanssa yritystä takana puolisen vuotta .
Oli pakko tulla tänne huuteleen kun kenellekään ei voi vielä sanoa mitään..o_O
Edellisissä raskauksissa pahoinvointi alkoi jo ennen testiä Nyt ei oo muita oireita kun nännit on kosketusarat ja alamahassa on semmonen "tunne"...
Mulla näkyi papassa vahvoja solumuutoksia ja niille piti tehdä jotain 1.7... Nyt en tiiä sitten mitä tapahtuu :(
Toivottavasti saadaan pitää tämä kirppu kaikesta huolimatta ❤
Niin ja viikot on nyt jotain.. Ööö .. 5 tjn. Tuli eri vastauksia eri laskureilla Flo näytti jo 5+6(n)
Tänään menkat siis 6 päivää myöhässä Kierto ollut 24-28.
Tulipa pitkä sepustus :p
Onnea kaikille ❤
 
Kerron vielä kun noista verenvuodoista on puhetta ja pelkoa. Tuota nuorimmaista kun odotin, niin aika alussa ehkä jtn vko 10 tai sinnepäin ... Mulla oli kovat vatsakivut ja verta valui. Menin vessaan ja pönttö hulahti verestä ihan punaiseksi. Siis se aivan punaista se vesi . Ajattelin että tämä oli sitten tässä . Menin ensiapuun jossa ultrattiin ja sielä se syke vaan näkyi Koskaan ei selvinnyt mistä vuoto johtui.
Ja tuossa se nyt pelaa pleikalla vieressä ❤
 

Yhteistyössä