***Helmikun Helmet 2008*** vko 12

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
äiti oli ostanu pojalle zarasta aika makeen takin kevääks/kesäks. Oli vaan kokoa 86cm, eli ehkä vuoden päästä sitten :(
Onko oikeesti liian iso? Oletko kokeillut päälle? Mä käytän pojalla 80cm vaatteita, mutta silti esim. muutama collegetakki 92 ja niistä hihat kääntänyt. No, eihän ne tietty mitenkään hehkeen näköisiä oo päällä rullattuna... :/
jast ö sekönd
*miettii lähtikö se nyt sovittamaan* :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
äiti oli ostanu pojalle zarasta aika makeen takin kevääks/kesäks. Oli vaan kokoa 86cm, eli ehkä vuoden päästä sitten :(
No mie noita takkeja tosiaan kattelin ja kamalan isoja ne 80cm:kii :/ :/
Mut toisaalta...eihän se pikkasen iso haittaa...menee syksylläki viel :D
vk-puku on 80 ja tosi iso...harmittaa kun on niin pitkä matka vaihtamaan :$ tuo on niin iso että varmaan 74 olis riittäny. Siinä on sisällä sellainen gollege vetskarilla kiinni, siis irroitettava. Mutta olis jo nyt menny kauppatakkina
Meillä on neidillä nyt 74cm toppis, joka on niinkun "pikkasen reilu", hihat jää kyllä pieneks kohta...tuo vk-haalari on 80cm *fb:s kuva*...kyllähän se lököttää, mut jos mukana pysyy, niin :flower:
 
Mä oon ollut tosi tarkka etten oo käyttänyt samaa lusikkaa pojan kanssa... No, tänään sitten kun selkäni käänsin nappasi äipän lusikan ja tunki suuhunsa... Se siitä! :headwall: No, jatketaan kuitenkin samoin kuin ennenkin... :/
 
Joo, siis takin varmaan kuuluis olla tohon lantiolle, ei polviin :LOL:
Herra ei ole oikein iloisella päällä kuvassa ja just mies kävi tunkemassa sen suuhun lääkkeen...ehkä hammas vaivaa, mutta taitaa olla flunssakin tulossa, taas :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Niin, noista aamuheräämisistä piti sanoa, että mun on oltava esikoisen kanssa joka arkiaamu eskarin ovella klo 8.30 eli meillä on melkoinen minuuttiaikataulu aamuisin. Iltapäivällä on sitte oltava hakemassa tuota klo 12.30 eli nuo viemiset ja hakemiset rytmittävät kyllä melkoisesti meidän päivää. Niin ja neiti on toki aina puettava mukaan. ;)
Meillä toi edessä syksyllä, tosin eskari alkaa VASTA 9.00 :LOL:
Mut se hakeminen :eek: :eek: :eek: 13.00...neitihän nukkuu sillon :eek:
Ja ei...tuo ei nuku vaunuissa...tai en tiiä jos koko kesän kouluttas :/
No meillähän neiti ei nuku päikkäreitä muuten kuin vaunuissa, mutta nyt on jostain syystä alkanut herätä eskarin pihassa, kun liike loppuu, vaikka on siis ollu umpiunessa omassa pihassa parkissa ennen kuin lähdetään. :headwall: :headwall: Menee mamman aikataulut tiukaks, ku heti Tunteiden ja tuoksujen jälkeen pitää antaa päiväruoka ja pukea toi pihalle, että ehtii nukkua edes 1 ½ tuntia ennen eskarireissua. :D

Toi 1 ½ tuntia on meillä nykyään melko vakio päikkärimitta. Ei siis juurikaan enempää nuku, vaikka ehtiskin ennen eskarireissua, jos siis laitan aiemmin ulos. Mutta alle ton 1 ½ tuntia on taas tosi vähän, kun saattaa olla päivän ainoot unet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Helmis, vähän käännät hihoja :D :LOL: Tuo on sellanen pitkän mallinen takki, jos joku kysyy :xmas: ;)
Vähän :whistle: ja mieti kun sen gollegen ottaa pois niin johan olis masulle tilaa :LOL:

tai voisinhan mä roikottaa poikaa käsistä, jos ne sitten sinkuis :kieh:
 

Yhteistyössä