***Helmikun Helmet 2008*** vko 12

Tää lähtee nyt verkkopankkiin, kun tää palsta tökkii. Pankeista pitää kuitenkin kertoa sen verran, että mä hävitin meidän yhteisen tilin pankkikortin viikonloppuna. No sain sen kuoletettua vissiin sen verran nopeesti, ettei kukaan ollu ehtinyt tehdä sillä omia ostoksiaan. Tai sitten sen löytäjä oli rehellinen. No anyway nyt oon yrittänyt hommata uutta korttia. No eka jälli neuvo Nordean puhelinpalvelussa, että tee verkkopankissa hakemus ja hae vaikka yhdistelmä-Mastercardia, kun se on avainasiakkaille maksuton. Tavis-pankkikortti maksaa 0,50 euroa kuussa. No joo menin sitte verkkopankkiin, eikä sieltä voi hakea korttia yhteiselle tilille. No tänään soitin taas puhelinpalveluun ja nyt siellä joku jälli alkaa valittaa mulle, ettei ehkä hakemus mee läpi, kun mulle ei tuu palkkatuloja Nordeaan. Sano että voinhan mä yrittää, jos ne hyväksyis kotihoidintuen palkkatulojen sijaan. Voi :headwall: :headwall: :headwall: Noi on aina ollu tyrkkäämässä jos jonkinlaista luottokorttia meille ja nyt kun sellaisen sitte ottaisin vastaan, niin aletaan urputtaa, ettei oo palkkatuloja. :headwall: :headwall:

Mieskin oli sitä mieltä, että jos ei ala homma luistaa, niin vaihdetaan pankkia. Ollaan ehkä pikkumaisia hienohelmoja, mutta kun ollaan kuitenkin oltu Nordean asuntoluottoasiakkaita jo 12 vuotta ja koskaan ei oo ollu tilit tyhjät, niin ettei sieltä ois lyhennyksiä saanu otettua. :headwall:

Tulipa omanapainen valituis. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mieskin oli sitä mieltä, että jos ei ala homma luistaa, niin vaihdetaan pankkia. Ollaan ehkä pikkumaisia hienohelmoja, mutta kun ollaan kuitenkin oltu Nordean asuntoluottoasiakkaita jo 12 vuotta ja koskaan ei oo ollu tilit tyhjät, niin ettei sieltä ois lyhennyksiä saanu otettua. :headwall:
Meillä on samanlainen suhde Sampopankkiin...jos ei homma luista, niin onhan noita pankkeja ;)
Onneks on toiminu tähän asti =) Kyllä pitää asioiden pelata!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
155000 eurolla pääsis pariksi tunniksi avaruuteen 2 vuoden päästä. :LOL: Aletaanko säästämään? :whistle: *pysyy mieluusti maa-planeetalla*
Kuin ton uutisen ja mietin, että jos myytäis kämppä, niin voitais ukon kanssa päästä avaruuteen. Joutuis sitte varmaan vaan telttamajoitukseen, kun palattais. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
155000 eurolla pääsis pariksi tunniksi avaruuteen 2 vuoden päästä. :LOL: Aletaanko säästämään? :whistle: *pysyy mieluusti maa-planeetalla*
Kuin ton uutisen ja mietin, että jos myytäis kämppä, niin voitais ukon kanssa päästä avaruuteen. Joutuis sitte varmaan vaan telttamajoitukseen, kun palattais. :LOL:
Parin tunnin huvi ja joutuis telttaan :LOL:

...taidetaan pysyy kotona. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Toi 1 ½ tuntia on meillä nykyään melko vakio päikkärimitta. Ei siis juurikaan enempää nuku, vaikka ehtiskin ennen eskarireissua, jos siis laitan aiemmin ulos. Mutta alle ton 1 ½ tuntia on taas tosi vähän, kun saattaa olla päivän ainoot unet.
Meillä nukku tänäänkin 2x2,5 tuntia... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
155000 eurolla pääsis pariksi tunniksi avaruuteen 2 vuoden päästä. :LOL: Aletaanko säästämään? :whistle: *pysyy mieluusti maa-planeetalla*
Kuin ton uutisen ja mietin, että jos myytäis kämppä, niin voitais ukon kanssa päästä avaruuteen. Joutuis sitte varmaan vaan telttamajoitukseen, kun palattais. :LOL:
Parin tunnin huvi ja joutuis telttaan :LOL:

...taidetaan pysyy kotona. :D
Juu, näin mäkin ajattelin. Mä nimittäin tulisin vielä ihan varmaan pahoinvoivaks tuolla yläilmoissa. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
155000 eurolla pääsis pariksi tunniksi avaruuteen 2 vuoden päästä. :LOL: Aletaanko säästämään? :whistle: *pysyy mieluusti maa-planeetalla*
Kuin ton uutisen ja mietin, että jos myytäis kämppä, niin voitais ukon kanssa päästä avaruuteen. Joutuis sitte varmaan vaan telttamajoitukseen, kun palattais. :LOL:
Parin tunnin huvi ja joutuis telttaan :LOL:

...taidetaan pysyy kotona. :D
Juu, näin mäkin ajattelin. Mä nimittäin tulisin vielä ihan varmaan pahoinvoivaks tuolla yläilmoissa. :LOL:
Kuin myös :wave: . En kykene juurikaan enää huvipuistolaitteisiinkaan :x .

 

Yhteistyössä