***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
"hei, olen hilunen ja... mä olen silitysaddikti" :xmas: :LOL:
:LOL: :LOL: Toi vois olla jossaan työhaastattelussa tms oiva veto :D
Harmi vaan kun tuli toi vakipaikka jo saatua niin ei voi ainakaan nyt kokeilla... :D
Minäkin olen kuullut, että jopa tuollaisen addiktion omaavia on otettu töihin. Joten ei huolta tulevaisuudessakaan ;)
Tuon addiktion huomioon ottaen hilunen on kyllä 100% oikeessa ammatissa :LOL: :LOL:
Niin, mehän silitellään töissä kaiket päivät... :xmas: :LOL:
*tyrskis ja repsis* melkeen lensi PepsiMaxit näytölle :LOL: :LOL:
 
Nyt kyllä alkaa olla kaikki tärkeät ja vähemmän tärkeät sivustot käytynä läpi, joten ehkä olisi todella aika mennä sänkyyn. Poika yski viime yönä niin, että jäi unet vähiin. Ja ensi yöstä ei voi tietää... Joten hyvät yöt :wave:
 
Kymppi takana, naisten sellainen. Hienosti jaksoi juosta helteestä huolimatta. B) B) En vaan ymmärrä, miksi niiden kävelijöiden pitää tuupata ittensä juoksijoiden lähtöön. Ja kävellä viiden hengen rintamana. :headwall:
 
Maalasin tänään n. puolet ulkovuoripaneeleista, ukko on maalannu aikasemmin puolet...vitsi kun oli kivaa :D :D
Ipanat oli anoppilassa hoidossa, ihana vapaapäivä :flower: :flower:
Enkä ees polttanu itteeni, kun varjossa olin koko aika... :D :LOL:
 
Tää äiti repäs tänään ja antoi lapselleen ekaa kertaa jäätelöä :whistle: :D Mä kun oon tosi tarkka kaikista tollasista herkuista yms. mut ajattelin näin hellepäivän kunniaks antaa vaniljajäätelöä välipalaks, kun onhan se kuitenkin maitotuote :saint: ;) Noh, poju ei sitten tykänny, maistoi kerran ja siinä se... :LOL:
 
ompas täällä hiljasta :/

meilläkin maalaushommelit jatkuu taas...
vielä ois viimeistelyhommia ja sit sellasia kohtia jonne tarvii "nosturin" tms.
onneks kohta ohi vaikka kivaahan tuo on ollu...

verkkis meillä poju syö jätskiä kun vanha tekijä tosin vaatekerta menee aina sen jälkeen pesuun :/ mä oon hiukan lipsunu..

ulkona ollaan oltu niin ettei kerkee sisäl mitään tekemään...välillä käyny pesukonetta täyttämäs ja tyhjäämäs..

eilen käytiin rullaluistelemassa ja voi luoja kun oli ihana fiilis sen 10km lenkin jälkeen. iskä työnsi lapsia kaksosten rattailla ja luisteli ja minä sain luistella vapaasti tosin alkumatkasta minä työnsin ja totesin liian hankalaksi..

pikkumies on alknu tekemään sitä et hakee mun eteen potan ja sanoo pissi ja sit pitää laittaa siihen istumaan ilman vaippaa tai vaipan kans..osaa kyllä mennä itekkin mut vauvattaa välillä :)

sanoja on taas tullu lissää... pissi, minne me mennään, koila(koira), pipi(pupu), popi(pipo)..ja muitakin mutta ei nyt tuu mieleen..kokoajan käy pieni pulputus kun mennessään höpöttää..

nyt mentävä leikkimään..

Jepsu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
meilläkin maalaushommelit jatkuu taas...
vielä ois viimeistelyhommia ja sit sellasia kohtia jonne tarvii "nosturin" tms.
onneks kohta ohi vaikka kivaahan tuo on ollu...
Meillä on onneks vaan ton laajennusosan verran maalattavaa, ei onneks koko taloa :D :LOL: Mut on tossakin ihan riittävästi (reilu 1/3 talosta) ja ihan maassa olen maalannu eka kertaa ja sit vasta lyödään seinälle...seinällä sit toka kerta...
 
Kylläpäs on ollut taas puheliasta porukkaa :whistle: Meillä viikonloppu vierähti polttopuita sahaten ja pinoten :D Hirvee homma ja vieläkin ois pikkukasa jäljellä :whistle: No ainakin riittää takka ja saunapuita :p Saunaan päästiin perjantaina ekna kerran ja sen jälkeen on saunottu joka ilta ja viikonloppuna aamullakin :D Talon maalaus alkaa minullakin kunhan saadaan nuo polttopuut paikoilleen ja täytemaat levitettyä. Tytölle nousi kuume eilen päikkyjen jälkeen, epäilen taas korvatulehdusta. Jos on taas niin menee todennäköisesti jo putkitus jonoon. Tänään käytän lääkärissä jos vaikuttaa kovin kipeeltä kun herää uniltaan. Meikä sitten vissiin lähtee myös takas työelämään, näin aluksi tekeen lyhyitä sijaisuuksia ja sitten elokuussa alan tekeen ihan normivuoroja, toivottavasti :whistle: :D Nyt levähtään vähäks aikaa :wave:
 
ai iltaisin on kokoontumisajot :LOL: :LOL: :LOL:

Jahvetti :D joo, talohan on maalattva kokonaan ja vielä kahteen kertaan. Onneks säät on suosinu :) minkäsvärinen teitin talo on?

Pilvipouta höröttelin vaikka kuinka kauan tuolle Älä maire masennu! :LOL: :LOL: :LOL:
onko se jostain mainoksesta?
muistelin et joku tollanen on ollu joskus... :LOL: :LOL: :LOL:

Asfalttimiehiä ootellaan meillä...toivottavasti tulisivat pian niin saadaan tuo hiekan kantautuminen sisälle loppumaan...

NYT leikkimään hetkeksi...

J
 

Yhteistyössä