***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Meillä vaihtelee paljain jaloin kävely ulkona. Toisinaan menee ihan ok, mutta välillä stoppaa siihen paikkaan, jos yritän ottaa kengät pois. Mutta kyllä tänään jo loppupäivästä sujui nurmikolla ja hiekalla yhtä lailla :) Tosin eipä tarvii varmaan huomenna enää hellevaatetusta miettiä :/
 
En tiedä olenko vähemmistössä, kun tykkään helteistä. Nautin viikonlopusta ihan suunnattomasti. Tänään oli ihana, kun lapsetkin pystyivät olemaan ihan hellevaatteissa ja vielä klo 20 tarkeni mainiosti ulkona. Meillä muuten menee tytölle vielä lähes kaikki viime kesäksi ostetut (ja siis lähes käyttämättä jääneet) hellevaatteet :eek: Mitenköhön sitten ne, mitä on tälle kesälle varattu. Kun saa tulla todellinen hellekesä, että noita kaikkia ehtii käyttää. Ehkä ensi kesänä sitten...
 
Mie en ees säästäny viime kesäsiä mitään...kaikki meni viimeks kirpparilla...vaikka esim hamebodyja olis varmasti menny vielki :/ Ne kun oli viime kesänä vähän reiluja.

Mie tykkään kanssa et on lämmintä :D Tosin nyt kun olis näitä hommia, niin ne sujuis rivakammin vähän viileemmässä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Sori käyn pullottamassa nopsaan... :p
Jaahas jaahas...mitäs juomia siellä keitellään :wave: :whistle: :kieh: :D
Hik! Marjamehuahan mä vaan... =)

No, tulipa tuossa pullottamisen ohessa laitettua pesukone pyörimään, samoin astianpesukone, hain pyykit narulta, talutin p.pyörät keskeltä pihaa sivummalle, siivosin keittiötä, hain yläkerrasta pyykkiä... :saint:
 
:wave: Kiva kun jossain päin on helteitä :whistle: Näillä korkeuksilla ei oo paljon helteitä näkyny :/ Lämmintä ehkä joku 17 astetta, mutta lapset ulkona hellevaatteissa :whistle: Ehkä ne helteet löytävät tiensä tännekkin :D Nyt on sitten ainakin neljä työvuoroa sovittu tälle kuulle, mukava päästä väliin jo tekeen töitä :p :D
 
Täällä tosiaan nyt viileempi ilma, vain +21 näyttää, mut sellanen ilkee viima :/

Mun pitäs soittaa pomolle ja pyytää, että saisin syyskuun kesälomaksi, mut en kehtaa :snotty: :ashamed: *muistaako joku mun soittokammoa* |O :headwall: :headwall: :headwall:
2v kun en oo ollu tekemisissä muuten, ku pari sähkäriä laittanu, ni.... :whistle: |O :headwall: :headwall:
Auttakaa :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä