***Helmikuun Helmet 2008*** vko 15/2

Taitaa olla tänään hiljasta kun porukka makaa krapuloissaan :LOL:

Ergossa kantaisin selässä mutta kun koen niin haasteelliseksi saada yksin pojan selkään niin tuolla on ergo maannut vaatehuoneen perällä... Nyt sain kyllä inspiksen että jos lähettäis aamulenkille ergon kanssa. Siis jos saan pojan tonne selkään viriteltyä :whistle:

Laihdutusta kans oon yrittäny, tai no en muuten mutta vähän koitan kattoa mitä suuhuni laitan ja kuinka paljon, ja onhan tässä 3 kiloa tippunu. Mutta musta tuntuu että ne on tässä pääsiäisloman aikana tullu takasin :kieh: Ei uskalla ees kattoa...

mut nyt lähen taiteilemaan tota ergoa, että jos rupee kuulua manausta niin se olen minä :wave:
 
:wave: Mökiltä palattu takaisin arkeen :/ Teilläpäs ollut kovat menot pääsiäisen kunniaksi :p Pääsiäinen meni kivasti, mahtavat kelit oli koko ajan, aurinko paistoin pilvettömältä taivaalta ja lämmintä oli melkein 10 astetta B) Pikkuneiti joutui kyllä oleen ulkona koko ajan arskat B) päässä, mut ei onneksi välitä :D Meillä tyttö oli koko ajan mökillä osoittelemassa ulkopukua et mennään ulos. Ulkona kaikkein mukavinta oli ajella moottorikelkalla, minkä kyytiin nukahtikin :D Meillä ei neiti ole turhan tarkka näköjään nukkuuko sänkyssä vai kelkan kyydissä :LOL: Isommat kävi laskettelemassa ja äippä ja iskä seurasi sivusta ja antoi hyviä neuvoja miten homma toimii ;) :D
Kaikkein parasta mökkeilyssä on kun saa mennä valmiiseen pöytään kun anoppi haluaa laittaa itse kaikki ruoat yms. niin saa vaan ite olla. Pääsiäisen ruokavalioon kuului lohta, poronkäristystä, makkaraa, salaatteja yms. Mämmiä olisi ollut mut en tykkää. Pashaa voin syödä jos joku tekee :p Laihkarilla yritetään täälläkin olla, mutta vanhoihin mittoihin(10 v sitten) en pääse/halua päästä, silloin painoin 42kg ja olin liian laiha. Keskimmäisen jälkeen kun laihdutin painoo oli n.52kg ja se olis tosi sopiva nytkin, eli tekemistä on et siihen pääsee. Raskauksiakaan ei voi syyttää kun painoa ei oo tullut kun n. 7 kiloa ja lapsetkin ollut pieniä 2500-2650, eli vika on jossain mamman päänsisällä, kun pitää syödä omat ja muittenkin ruoat. Aikaisemmin oon laihtunut ihan ruokavalion muutoksella ja tosiaan oon jättänyt syömättä lasten jämät, siis kakut, herkut yms. Olikohan muuta... niin olkaa muuten onnellisia te keiden miehet tykkää esim. kävelylenkeistä
:D Meillä mies ei liiku kuin autolla, kelkalla, crossilla ja skootterilla siltikin on hoikka vaikka syö kuin hevonen. Tämä ärsyttää kun itsellä pitää koko ajan kontrolloida syömisiä ja yks mättää mitä vaan eikä liho :headwall: |O Tälläkin kertaa mies löysi ostettavaa mökkireissulta nimittäin moottorikelkan :whistle: sitä se aikoi sitten fiksailla kesän kun saa talon valmiiksi :headwall: Juu nyt takavasempaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Mä aloitin tänään karppauksen. :eek: Ja aina sanonut että siihen en ainakaan lähde... :LOL: yllytyshullu. :D
Mäkin oon viime aikoina karsinut hiilareita ruokavaliosta. Kauheen ehdoton en kyllä oo ollu, mutta muutama kilo on taas lähtenyt pitkän jumituksen jälkeen. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Mä aloitin tänään karppauksen. :eek: Ja aina sanonut että siihen en ainakaan lähde... :LOL: yllytyshullu. :D

Katsotaan vieläkö huomenna dietti pitää. B)

Punkkua saisi muuten juoda ihan vapaasti... :whistle:
Mä en oo karpannu, mut oon vähentäny mm valkosen viljan, perunan, pastan jne syöntiä huomattavasti =)
Samma här. Ja olen todellakin huomannut, että nopeat hiilarit (hedelmiä lukuunottamatta) eivät sovi mulle. Pastasta tulee heti tosi väsynyt olo, kun taas jos syön vaikkapa kalaa ja salaattia on olo pallljon virkeämpi.
Mäkin oon huomannut, ettei tuu sellasta ahkyä oloa ruoan jälkeen, kun on jättänyt perunat, riisit ja pastat pois. Leipää syön hiukan, mutta yritän valkata täysjyväleipää - lähinnä ruista. Makeisten mapostelusta en kyllä oo päässy kokonaan eroon. :p :whistle: Mutta ei kyllä oo kauheen usein makeanhimoa. Mökillä kun oltiin kolmistaan muksujen kanssa, niin en ostanut lainkaan herkkuja - eikä niitä kyllä tehnyt mielikään. Mutta kun toi mies aina raahaa noita karkkeja taloon.... :whistle: hyvähän se on muita syyttää. :saint: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
8 aikaa pitää olla labrassa :eek: :headwall:
Sen jälkeen syöt kaapin tyhjäksi... :hug:

...mun mielestä mä kyl join sillo vähän vettä, mut ei kai sitäkään voi litratolkulla juoda...mut ei kai muutama kulaus haittaa?! :)
Tai mennään Heseen :whistle: :LOL:
Viiään neiti anoppilaan nukkumaan päikkäreitä, ni tiiä mihin mennää 6veen kanssa syömää :p
Jätkällä on just uniaikaan astmahoitaja, ni viiään neiti siks anopille nukkumaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tai mennään Heseen :whistle: :LOL:
Viiään neiti anoppilaan nukkumaan päikkäreitä, ni tiiä mihin mennää 6veen kanssa syömää :p
Jätkällä on just uniaikaan astmahoitaja, ni viiään neiti siks anopille nukkumaan =)
Esikko sanoo että haluu hespeepuriin ja siellä kans vähän turhan usein tulee käytyä!!! :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tai mennään Heseen :whistle: :LOL:
Viiään neiti anoppilaan nukkumaan päikkäreitä, ni tiiä mihin mennää 6veen kanssa syömää :p
Jätkällä on just uniaikaan astmahoitaja, ni viiään neiti siks anopille nukkumaan =)
Esikko sanoo että haluu hespeepuriin ja siellä kans vähän turhan usein tulee käytyä!!! :snotty:
:LOL:
Myö käyää ihan liian harvoin *polkee jalkaa* :LOL:

Yks syy kyllä se, et tältä poppoolta sinne uppois aika kiva summa :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Yks syy kyllä se, et tältä poppoolta sinne uppois aika kiva summa :whistle: :whistle:
Kyllä varmasti! Paljonkos nuo ateriat on normaalihinnaltaan 5-8 euroa?! :xmas: Sen kun kertoo useamman kerran niin kyllä lompakko kevenee... :headwall:
Joo eiks lastenateriakin lähentele 5 euroo :/ *muistaa ajan, kun lastenatskun sai 19.90mk, tarjouksessa 15mk!!*


*muoks* Ja toi 6v enää ainoo joka ottas lastenatskun...noi isommat ottaa jo kalliimpia...* :p
 
Koko ilta on mennyt, kun olen yrittänyt selvittää mikä on Reimatecin vk-housujen koko (koot 80 ja 86). Saimme tytölle sellaisen takin koossa 86 lainaan ja kun löytäisi sopivat housut, niin olisi asu ensi keväälle (ja varmaan vielä sykysyllekin). Vihdoin sain selvitettyä, että pitää metsästää kokoa 86. HuutoNetistä lähinnä ajattelin katsella (takkiin sopivat tummasiniset, joita en ole nähnyt kaupassa).
 

Yhteistyössä