Helmikuun hippuset 2018

♥ ♥ Helmikuun hippusten 2018 odottajat ♥ ♥

LA
NIMIMERKKI/ IKÄ/ MONES LAPSI/ SYNNYTYSSAIRAALA

31.1.
keijunkainen / 32v / 3.lapsi / TYKS / poikaolo

1.2.

Lahopää / 2.lapsi / K-PKS

3.2.

Tahvon78/ 38v/ 1.lapsi / KYS

5.2.

Dand3lion / 33v / 2.lapsi / tytön kromosomit
Maaria1980 / 37v / 1.lapsi / Hki / poikalupaus

7.2.
Huldanen / 35v / 1.lapsi / LS

8.2.

MelissaP / 30v / 1.lapsi / KYS
miona7/ 40 v / 3.lapsi / NKL

9.2.

Rouvakook

10.2.

Memppa / 22v / 1.lapsi / poikalupaus

11.2.

SannuB / 33v / 1.lapsi / Helsinki
susanmaaria / 3.lapsi / NKL
marsali / 30v / 3.lapsi / K-SKS / tyttöolo

12.2.

sarahh85 / 31v / 3.lapsi / NKL

13.2.
Tanjuli-79 / 37v / 2.lapsi(3raskaus) / HYS tai NKL
anscu / 30v / 2.lapsi / OYS / tyttölupaus
Wioletta / 37v / 1.lapsi / pk-seutu / poikalupaus

14.2.

Viiruli / 27v / 1.lapsi
Paputoive / 29v / 1.lapsi / PKKS / poikalupaus

16.2.

Anki84 / 33v / 2.lapsi (kolmas raskaus) / NKL

17.2.

Nasukki / 33v / 1.lapsi / KYS

18.2.

Nezzie / 29v / 1.lapsi
Haloska / 27 v / 1.lapsi / Helsinki / tyttölupaus

19.2.

iidis_ / 21v / 1.lapsi

20.2.
pätkis_ / 1.lapsi

21.2.

Stua / 29v / 2.lapsi / KYS
Aivotar / 36v / 4.lapsi (eka yhteinen) / SATKS / tyttölupaus
papusto / KYS

22.2.

Nonna88 / 28v / 3.lapsi

23.2.

Marji / 28v / 1.lapsi / Hki

24.2.

twixx / 29 v / 1.lapsi / Hki
Marsa81 / 7.lapsi

25.2.

Infinity / 38v / 2.lapsi / KYS
Ninnuuu / 24v / 1.lapsi / K-HKS

26.2.
girahvi / 26v / 2.lapsi / OYS / tyttölupaus

27.2.

frisof / 1.lapsi
pörrönen / 29v / 1. lapsi
papupata12 / 27v / 3.lapsi / poikalupaus
Papunen218 / 21v / 1.lapsi / NKL

28.2.

IinesAnkka82 / 34v / 1.lapsi / Hki
Pikku_Pallo / 27v / 2.lapsi / EKKS


Lista synnytyssairaaloista:
E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala


Meitä on täällä 41 helmikuun hippusten odottajaa :barefoot::love:

Päivitykset punaisella (värin voi muuttaa muokkausvalikon pisarasta) omaan viestiin, niin muutan sitten tähän listaan. Lista pysyy nyt jatkossa tässä ekalla sivulla vaan ja päivitän tiedot tähän. Kiitos :)

Vanhat viestiketjut:
https://kaksplus.fi/threads/helmikuun-hippuset-2018.2491084/ (kesäkuussa)
https://kaksplus.fi/threads/helmikuun-hippuset-2018-heinaekuussa.2491883/ (heinäkuussa)
https://kaksplus.fi/threads/helmikuun-hippuset-2018-elokuussa.2492787/ (elokuussa)
https://kaksplus.fi/threads/helmikuun-hippuset-2018-syyskuussa.2494126/ (syyskuussa)
 
Viimeksi muokattu:
Yritin päivittää kaikki, mutta päivittäkään punaisella jos jotain unohtui, huomaan nuo punaiset kohdat paremmin tekstien seasta, kun listaa päivittelen. Tekstiin hukkuneet mustalla ilmoitetut tiedot nimittäin ei satu aina silmään kun alan päivitellä listaa. En oo nyt yhtään varma tuliko kaikkien rakenneultra-lupaukset sukupuolesta päivitettyä, joten lisäilkää tietoja niin koitan päivitellä taas seuraavalla kerralla!
 
  • Tykkää
Reactions: marsali
Haloskalle onnea tyttö lupauksesta :love:

Ja Paputoiveelle jälleen kiitokset :) ja ihanaa kun pääset tuota pikaa näkemään oman pienen :love:

Täällä omaan napaan kuuluu, että on alkanut taas kana maistumaan, mutta liha ei vieläkään :sneaky: sipsitkin menee jo hieman. Rinnat ovat kasvaneet neljä (!!!) Kokoa kuukaudessa ja ne syyhyää aivan järjettömän paljon :mad: jäävät sitten vissiin ketun nahoiksi imetyksen jälkeen :X3: vointi on kaiken kaikkiaan hyvä (y) vauvan potkut tuntuvat jo hyvin :love:
 
Tänään käyty rakenneultrassa ja kaikki näytti pikkusella olevan hyvin. Minulle voi päivittää poikalupauksen :love: ihan isänsä oloinen kaveri koko pötykkä :p Meni äidinvaistot kyllä ihan mönkään, kun oli vahvasti sellainen olo että tyttö siellä taitaa olla ja päädyinkin ostamaan ihanan pehmoiset vaaleanpunaiset välihaalarit. :X3: Ne toki maksoivat vain 1€, että nyt täytyy vain malttaa pistää talteen ja käydä katselemassa vähän poikamaisempia juttuja neutraalien vaatteiden sekaan.

Arkikin on alkanut sujumaan paremmin, kun raskauspahoinvointi on tipotiessään ja paino on lähtenyt nousemaan. Olen löytänyt itseni jopa patikoimasta vattani kanssa, ja retki onnistui ongelmitta (y) Pikkunen jumppailee niin ahkerasti, että potkut ja kääntyilyt tuntuvat pitkin päivää. Isäkin pääsi viime viikonloppuna ensimmäistä kertaa tuntemaan :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: girahvi
Heips, pitkästä aikaa! Keskustelu näyttää siirtyneen Face-ryhmään tai muualle. Vieläkö sinne pääsee mukaan? Löysin vanhasta threadista profiilin nimen, jota pitäisi pyytää kaveriksi, mutta en löytänyt oikean näköistä profiilia facesta. Osaako joku neuvoa?
 
Hei! Meillä oli tänään rakenneultra, ja tyttölupaus saatiin♡ Siellä näytti olevan pienellä kaikki ok, paljon liikuskeli ♡
Miten muilla menee? Onko mitkä voinnit ja onko muilla ollut nyt rakenneultria?

Anscu ja Beibi 21+2♡
 
  • Tykkää
Reactions: marsali
Minulla rakenneultra tulevana tiistaina :love: vihdoinkin! :LOL: Kovasti odotan, että pääsen pientä ihastelemaan. Harmi vain että mies ei pääse töiden takia mukaan. Ajattelin kysyä kanssa uskaltavatko veikata sukupuolta :)
Onnea Anscu tyttölupauksesta :love:
 
  • Tykkää
Reactions: marsali
Täällä rakenneultra takana <3 Sain ihastella pientä tavallisella ultralla JA 3D & 4D ultrilla :love: Paljon kuviakin sain kotiin, jotta mies pääsee kanssa ihastelemaan :)
Täydellinen vauva tulossa ja saimme tyttölupauksen :love: <3
Josko tänään ostaisi jotain pientä jo vauvalle :whistle: En osaa kyllä lainkaan aatella, että meille tulee tyttö (sen paremmin kuin poikakaan)...josko menee pari päivää totutellessa :LOL::love:

Aivotar ja Beba 20+6 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: marsali
Noni johan siitä on aikaa ku viimeksi tänne kirjoittelin. Kaikenmoista hässäkkää ollut :) rakenneultrakin käyty ja kaikki hyvin. Poikahan tuo näytti enteilevän :) ja alusta huolimatta edelleen kyydissä ja kaikki hyvin. Jo yli puolen välin. Kyllä helpottaa oloa kun päässyt jo tähän asti niin toivotaan että nyt menisi kaikki hyvin loppuun asti. Selkä tosin meinaa sanoa sopimusta irti mutta kun ei vaan liikaa riehu ja hääräile niin hyvin senkin kanssa pärjää. Liikkeetkin näkyny ja tuntunut ulospäin jo, ja syykin siihen selvisi rakenneultrassa. jo 19+ viikolla näkyi. Eteenpäin kallellaan kohtu ja kohtuun on väliä semmoset reilu sentti vaan mahanahkaa nii helposti sit näkyy kun vähänkin liikkuu ja potkii ja tietty sekin ku on jo kaksi lasta ennestään :)
 
  • Tykkää
Reactions: marsali ja girahvi
Kiitos Aivotar:love: ja ihana kuulla myös sun ja Papupata12 ultrkuulumiset, onnittelut teille:love::) Meillä oli tällä viikolla se kelaneuvola, nyt vois alkaa kelalomakkeet lähettämään:) Aiotteko Te ottaa muuten äippäpakkaust? Me otettiin esikoiselle, ja otetaan nyt pikkuiselle tulokkaalle, niin Ollaan vähän ajateltu.
Neuvolassa kuulin pienen sykkeen ja mun arvot oli ok. Painoa nyt tullut aika nopealla tahdilla lisää, niin yritän nyt rajoittaa vähän liikasyömistä:sick: sokerirasitukseen on myös mentävä, sama juttu kuin esikoisesta. Sillo ei ollu mitään, mutta Nythän sen taas näkee miten nyt sitten menee:X3:

Mukavaa alkutalvea kaikille ja odotusta:) Täällä meillä päin on aika jo talvirenkaatkin laittaa ja ottaa toppahaalari esille esikoisellekin:)
Anscu 23+4
 
Papupata onnea poikalupauksesta ja, että alusta huolimatta kaikki hyvin siellä pienellä :love:

anscu Minulla tämän viikon torstaina kelapapereiden täyttöä neuvolassa :) Me otetaan äitiyspakkaus, koska meillä ei mitään pienelle ole :D Ja olihan se tosi ihana sisällöltään :love: Toivottavasti sokerirasituksessa kaikki hyvin! Koska se sinulla on?

Täällä kerkesin jo hieman eilen huolestumaan, koska vauva on ollut aika rauhallinen ja potkinut melko vähän o_O Neitonen on sivuttain kohdussa, niin reppanalla varmaan tilaa siellä :ninja: pää on oikealla ja jalat vasemmalla, mutta potkii (y)
Viikkoja täällä "jo" 22+5 :eek: Vastahan plussasin. Muutamia vaatteita ollaan nyt saatu ja nimi mietitty suht valmiiksi :love: poikien nimiä ei sitten olla mietitty lainkaan :ROFLMAO: Täytyisi oikeasti varmasti alkaa haalia mitä tarvitsee, mutta pikkuhiljaa (y)

ihanaa talven odotusta kaikille :love:

Aivotar ja Beba 22+5
 
  • Tykkää
Reactions: marsali
Huippua kun kaikilla alkaa olla rakenneultrat jo käyty ja kaikki hyvin! Oon tosi huonosti muistanu täällä käydä, vaan kaikki teiän jutut oon lukenu. :) Me saatiin tyttölupaus rakenneultrasta, vaikka kyllä yritti pitää salassa sukupuolensa! Jalat ristissä siellä kokoajan, vaan onneks oli ihana ultraaja ja jakso ettiä ja katella sitä ylimäärästä hommaa. :) Tilasin jo nimiäismekot ja kengät... ja tyllihameen ja pannan vastasyntyneen kuviin. Ekan mekon kävin ostaa jo samana päivänä. Olinki jo vähä sillä silmällä katellu yhtä ihanaa, mutten uskaltanu ostaa ennen ultraa. Tilasin myös netistä parit vaatteet. Esikoiselta jää jotain sukupuolineutraaleja ja loput vien tällä viikolla kirpparille.
 
  • Tykkää
Reactions: marsali
Hei.
Täältä tulee uusi lisäys listaan (y)taustalla olen seuraillut ahkerasti aivan alusta asti.
La 11.2
Marsali/30v/3 lapsi/ K-SKS


Rakenneultra takana ja kaikki oli hyvin, inkkari asennossa istu joten sukupuoli jäi yllätykseksi:rolleyes: sukupuolella ei niin väliä, me ollaan uusioperhe ja meillä lapsia jo 6 :love: 2 poikaa ja neljä tyttöö :LOL: mutta kiva olisi tietää minkä väristä vaatetta pesisi:ROFLMAO:..

Miekii käyny jo kelaneuvolassa ja just tännää tein hakemukset äitiyspakkaukseen :love: se on niin ihmeellistä miten se tuo todentunnon tähän odotukseen :love: ja ne ihanat pikkuvaatteet :love: voi sitä paketin odotusta!

Mulla seulahälytti ja jäin kii sokereista:censored:,joten ruokavaliohoito ja sokeriseurannat mulla,arvot ollu kyllä hyvät.

Miten toiset,näättekö paljon unia? Mulle ihan ihme unia näyttää joka yö:ROFLMAO: viimekin yönä pelasin korttia Vain Elämää tähtien kanssa Hirvensalmella ja kun hävisin pelin niin jouduin tiskaamaan pahviset aterimet :LOL: aamulla kun heräsin niin ihmettelin et mitä juuri tapahtui :D

Paino:oops:... mulle painoa tullut raskausaikana 4kiloa, olen aika iso kokoinen muutenkin ja toivoisin ettei paino kovin nousisi:censored:. Onko muilla paino heitellyt minne päin?


Aijon itse pysyä tiällä kirjottelemassa,enkä mene facebookin ryhmiin mukaan, joten toivon et tiällä muitakin käy(y)

Vaikka mitä juttuja olisi mielessä:), mut taidan lopettaa postaukseni tähän et edes joku jaksaa loppuun asti lukea (y)

Terkuin Marsali ja yllätys7 24+4
 
@marsali kiva kun tulit mukaan kirjoittelemaan. :) Mää nään paljo unia muutenki ku raskaana, mutta välillä huomaa, että hormoonit tekee temppuja. En oo hirveesti seurannu painoa. Kävin just puntarilla ja pari kiloa on lähteny! En ymmärrä. Huolettanu muutenki, että miten tuo lapsi kasvaa kun tuntuu, että läskit lisääntyy, muttei raskausmaha kasva. Edelleen selällään ollessa on iha lättänä. :/ Huomenna neuvola nii pitää muistaa kysyä. Epäilen kyllä että kohtu on nyt taaksepäin kallellaan/alhaalla. Rakenneultrassa kuitenkin kaikki oli normaalisti. Saa nähä.
 
  • Tykkää
Reactions: marsali
@girahvi mulla taas maha on niin valtava jo :rolleyes:et työkaverit kuittailee etten vaan muista laskettua aikaa väärin ja ole synnyttämään lähdössä jo:D näytänkin varmaan sitten oikeasti viimeisillään ollessani sille että vähintää seiskoja odotan :whistle:
eikös sulla @girahvi ole toinen tulossa? Oliko sulla ekassakii pieni maha? Mulla on ollu aina valtava :LOL: ja ilman vauvaakin mahassa, se on valtava :ROFLMAO:
Marsali ja yllätys7 25+2
 
Marsalille tervetuloa :)

Täällä ihan hirmuisen kiire, joten en ole ehtinyt mitään kuulumisia kirjoitella :sneaky:
Viikkoja nyt 25+3 kasassa ja neitonen potkuttelee, kuin Maradona :D
Painoa on tullut kolmisen kiloa, mutta viimeksi kun kävin muualla vakaalla, kuin neuvolassa, niin oli kilo viime neuvolaan tippunut. Kelan "paperit " täytetty ja kovasti ooottelen äippäpakkausta saapuvaksi :)
Seuraava neuvola ja lääkäri aika hiukan päälle 2viikon päästä (y) viikon päästä on sokerirasitus koe(y) se ei niin houkuta, mutta parempi sekin käydä, jotta ei pienellä mitään ongelmia tulisi :)
Seuraavassa neuvolassa varataankin aika isyydentunnustukseen :)
 
  • Tykkää
Reactions: marsali
Kiitos @Aivotar
Täällä äitiyspakkaus tuli ja voi että miten ihania tavaroita se kanto sisällään :love: varsinkin se pöllöpussi :love:

Mulla neuvolalääkäri aika myös seuraava ja reilu viikko pitäs sitä odottaa.o_O saas nähdä näyttääkö sit masuasukki kumpi siellä vois olla tuloillaan:oops:
Tyttö olo kyllä on :barefoot:

Maha hytkyy kun mikä, ku on todella liikkuvainen kaveri siellä:barefoot: kun unijakso tulee, niin tuntuu oudolle ku pariin tuntiin ei tunnu muuta ku sillon tällöin potkuja niin meinaa keretä jo paniikki iskee et onko kaikki hyvin. Sit se alkaa hytkyminen ja vääntely taas:D ja tulee tuumattuu et olisit nukkunut vaan vähän lisää :p

Täällä palstalla on aika hiljaista (n) mut jospa tiällä muitakin kävis kirjoittelee (y);)

Marsali ja yllätys7 rv27 POKS
 
Kaikki taisi siirtyä facen ihmeelliseen maailmaan :sneaky: no mä pysyn täällä, vaikka itsekseen rupatellen :LOL:

Äitiyspakkaus saapui tännekin :love: ja voi että ne vaatteet on ihanan värisiä! Tykkään tosi paljon! Minun mieheni on ulkomaalainen ja hän oli hyvin otettu äippäpakkauksesta, että valtio kustantaa noinkin laadukasta vaatetta (y)

Tänään sokerirasitus ja kauhea flunssa päällä ja tietenkään ei oo saanut juoda :X3:o_O
Neiti on kova potkimaan ja rauhoittuu musiikkiin :)


Aivotar ja beba 26+5:love:
 
  • Tykkää
Reactions: marsali
Ihanaa et tiällä edes kolme kirjoittelee (y)

@Aivotar se litku oli ihan hirmuista :sick: yritin parilla kulauksella sen ottaa ettei maistuis niin pahalle mut silti meinas samaa kautta nousta takas kuppiin... yök!

Mä olen jo innostunu pesee vauvan vaatteita valmiiksi vaikka puuttuu viel lipasto minne ne sijoittaa :ROFLMAO: tällä hetkellä puhtaat vaatteet odottaa äitiyspakkauksesssa joka tursuilee ääriään myöten täynnä oloa :whistle:

Mun piti hakee sairaslomaa töistä ku ei enää selkä kestä tehdä töitä ja sen jumituksen seurauksena rupes supistelee:eek:. Olen hoitoalalla ja raskas työ. Olisin toivunu et olisin voinu jatkaa koska tykkään työstäni ikäihmisten kans :love: mut masuasukki on tärkein :love:

Viel omaa napaa sen verran.. mulla on seuraavalla viikolla neuvolalääkäri(y)
Millon teillä muilla on,millä viikoilla?

Marsali ja yllätys7 28+1
 
@marsali joo se litku oli kamalaa :sick: ja mulla tuli ainakin tosi kamala olo sen jälkeen, ihan huimasi ja etoi ja pumppu hakkasi miljoonaa :confused:
Onneksi tulokset olivat kuitenkin hyvät :) ei siis ole sokerivaivaa (y)
Itse kanssa hoitoalalla ja toistaiseksi ainakin vielä töissä pystyn olemaan, vaikka raskasta onkin. Mutta enää 6 työviikkoa (tästä jo lomat vähennetty ) (y)

Meidän tarvitsee myös ostaa lipasto vauvalle :D jahka päästään shoppailemaan ukon kanssa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: marsali
Täällä ei olla myöskään hävitty facebookkiin, vaan toiselle palstalle. Yritän välillä käydä täälläkin, mutta vähän meinaa unohtua tämä. Sinänsä Imetyksen tuen fb-sivustosta kuulin tutuilta, että sieltä saisi vinkkejä ja apua muuhunkin, mutta vielä en ole siihen liittynyt.

Mulla on jo reilu kuukausi sokerirasituksesta. Mä pelkäsin etukäteen, että olo on huono koko loppupäivän. Kävin siellä lomaviikolla, mutta eipä tullutkaan huono olo. Arvotkin oli hyvät. Toiselta palstalta luin, että mielellään sokerirasitus pitäisi tehdä myöhemmillä viikoilla kuin mulla oli (1-2 viikkoa myöhemmin), niin nyt oon miettinyt pitäisikö mun mennä uudestaan. Voisi sitäkin kysyä, kun laitan viestiä sinne.

Tulee vaan liikaa herkuteltua, niin siksikin tuota oon miettinyt. Onnistuin viime viikolla olemaan ilman makeita herkkuja, mutta tällä viikolla ei sitten onnistunut. Tosin en oo kerralla mitään suuria määriä kiskonut kuitenkaan. Mä ajattelin, että pidän ns. karkkipäivää kerran viikossa ja muuten sitten olisin herkuttelematta. Mies vaan on niin perso makealle ja ostelee paljon herkkuja. Olin kyllä ennen raskautta normaalipainoinen, ja nytkin on lähinnä iso maha, mutta muuten en oo lihonut. Kiloja on tullut noin 10 tällä hetkellä. Rv 29+4 tänään. Maanantaina 30 viikkoa täynnä :)

Kelasta hain äitiyspakkausta ja äitiysrahaa vasta viikko sitten. Pitääkin katsella sieltä, missä vaiheessa mun hakemus on. Liitteestä siellä hakusivuilla hössötettiin, että katso, että on oikea liite. Mä liitin kännykällä enkä oo ennen sellaista käyttänyt, niin yritin jälkikäteen katsella täsmääkö numerokoodit hakemuksessa ja kännykässä, mutta eipä tietenkään, kun nehän menee eri periaatteella. Mun tietokoneessa ei oo vielä skannausohjelmaa (ostettu vasta vähän alle 4 kuukautta sitten...), niin en voinut skannata. Siksi otin kännykällä kuvan. Oiskohan ne jo viikon kuluessa soittaneet siitä liitteestä, jos siinä ois jotain vialla?

Hankinnat ei oo viime viikkoina hirveästi edenneet, mutta oon vaatteita saanut haalittua aika paljon. Nyt on myös sovittuna päivä, milloin käydään kaverin vauvanvaatteita ja -tavaroita katselemassa. Heiltä saadaan myös turvakaukalo, jonka mä haluaisin jo aiemmin. Hankitaan vaunut, joihin sen voi asentaa. Vaunuissakin saattaa mennä 2-3 viikkoa, että ne saadaan. Pidän rajana, että ennen joulukuun loppua vaunut on tilattuna. Sen verran tiedetään, että turvakaukalo on Britax, mutta ei sen tarkemmin. Vähän olen tuon perusteella katsellut vaunuja, mutta eihän tässä voi ihan täysin päättää, kun ei tiedä tosta turvakaukalosta.

Pesutorni pitäis/aiotaan hankkia (nyt ei pesukonettakaan, koska se hajosi). Eilen puhuttiin siitä miehen kans. Valintaa vaikeuttaa se, että kylppärin ovi on vain 60 cm leveä, ja vaihtoehdot on vähissä. Yhden liikkeen myyjä tietysti innoissaan kauppasi kahdesta vaihtoehdosta sitä, joka on kalliimpi, mutta konetta mittaillessa se vaikutti olevan siinä ja siinä, että mahtuu ovesta sisään ja netissä oleva mitta on juurikin tuo 60 cm. Voi plaah! :mad:

Näihin tunnelmiin taidan lopettaa, vaikka loppuun tulikin tuo ärjynaama. Nyt meen laittamaan (kofeiinitonta) kahvia!
 
@Aivotar tiällä käytiin lipaston ostossa ja eka vaatteet sinne laitettu jo (y) ihme et sain miehen innostumaan lähtee IKEAan ja viel viime viikon lauantaina ku oli siellä muutama muukin liikenteessä:D,tarjousten perässä juoksemassa kun oli se black week Matkuksessa Kuopiossa,mut ihmeen kivutta meni :ROFLMAO:
@Maaria1980 tiedän tunteen ton mittailun kanssa :mad: me kesällä ostettiin tää talo ja meidän pyykkitorni ei meinannu mahtua kylppäriin:unsure: mutta kylppärin oven ja pyykki- sekä kuivausrummun ovien irrotus anto tarvittavat sentit jolla koneet luiskahti sisään.(y) en voisi elää ilman kuivausrumpua on se niin näppärä,varsinkii ku pyykkikone pyörii joka päivä väh.kaks kertaa:LOL:

Mulla oli tännää lääkärineuvola. 1.5kg täyttä rakkautta:love: on kuulema maha täynnä,pituus mittaa ei antanu. Paikat pysyny kii ja kaiķki muutenkin hyvin. Kova on liikkuu (poikittain oli) ja tilaa viel riittää. Välillä tuntuukin et yrittää varpaat eellä tulla alhaalta jo ulos ku niin punkee itteesä:eek:

Ihanaa kun on kohta joulukuu :love: mä niin rakastan joulun aikaa ja katsoa lasten jännitystä ja odotusta :love: ihanaa laitella kotia jouluiseksi. Mä olen täysin jouluihminen (y)

Marsali ja yllätys7 29+2
 

Yhteistyössä