Helmikuun hippuset 2018

Avaan keskustelun niille, joilla on laskettu aika helmikuussa 2018. :)

Itse tein plussan eilen, kun menkat olivat myöhässä kaksi päivää, joten nyt on meneillään rv 4+2
Ihmettelin todella voimakasta väsymystä ja tunnistin sen oireen aiemmista raskauksista. Tuleva lapsi syntyisi 5.2.2018, jos hyvin käy <3
 
Täältä ilmoittautuu toinen hippusen odottaja. Laskettu aika olisi oman kierron ja ovulaation mukaan 3. tai 4.2., mutta neuvolasta varmaan tulee 28 päivän kierron mukaisesti 6.2.

Esikoista odotellaan, vaikka tuota ikää onkin jo 37. Raskauduin joulukuussa, mutta se meni kesken. Nyt sitten kolmannesta yk:sta raskauduin uudelleen. Välillä tulee ajatelleeksi, että mitä jos tämäkin menee kesken, mutta toivotaan parasta!
 
Muutaman päivän olenkin kytistellyt josko joku rohkenisi avata jo helmikuisten ketjun! Tein plussatestin jo maanantaina, 5 päivää ennen odotettuja kuukautisia ja jo se viiva vain näkyi. Sen jälkeen olen tehnyt viivanvahvistumisanalyysejäni joka päivä uudella testillä.
LA olis 8.2.2018, tänään 4+0 ja neljättä lasta odottelen.
 
  • Tykkää
Reactions: EneriK
Heippa! Isolla riskillä liityn joukkoon. Plussa saatu moninaisten vaiheiden ja jo yhden vuotopäivänkin jälkeen keskiviikkona, jolloin 4+0. Tänään 4+3 ja taas vuotoa. Aika veitsenterällä siis elellään. Jos tämä pieni pysyy kyydissä, la olisi 7.2. Hän olisi meidän toinen. Hyvää kesän alkua kaikille! Ja hyviä vointeja :love:
 
Täällä kans perjantaina sain vahvemmat viivat testiin joten 2-4 helmikuuta täälläki ootettais pakettia syntyväksi Kesälomien takia soitin jo neuvolanki, se ois jo 21.6. Sitä ja ensimmäisiä oireita ootellessa, vie en oo huomannu mitään. Poitsu on reilun vuoden ikänen joten aika menee pienen vipeltäjän kanssa kotosalla.
 
Heippa! Isolla riskillä liityn joukkoon. Plussa saatu moninaisten vaiheiden ja jo yhden vuotopäivänkin jälkeen keskiviikkona, jolloin 4+0. Tänään 4+3 ja taas vuotoa. Aika veitsenterällä siis elellään. Jos tämä pieni pysyy kyydissä, la olisi 7.2. Hän olisi meidän toinen. Hyvää kesän alkua kaikille! Ja hyviä vointeja :love:

Minulla ekassa ja tokassa raskaudessa ei ollut vuotoja mutta kolmannessa alkoi heti alusta vuotelemaan lähes päivittäin viikolle 10 saakka ja sitten se vain loppui. Se oli todella pelottavaa kun aina sai olla varpaillaan että no nytkö se meneekin kesken mutta raskaus eteni aivan normaalisti loppuun saakka. Toivottavasti sinullakin jotain harmitonta vuotoa vain eikä oire mistään huolestuttavasta.
 
Ihana että täältä löytyi höpöttelyketju kun facessa en vielä nähnyt (y)

Täällä plussattiin toissapäivänä kun halusin vaan mielenrauhan. Haamuhan sieltä tuli ja nyt on vähän vahvistunut.
Melkonen yllärivauva tämä, minipillerit siis käytössä ja kaiken lisäksi ab-kuuri menossa jonka aikana ei sais tulla raskaaksi (n)
Onneks keskiviikoks lääkäri varattu muita asioita varten niin pääsee vähän tätäkin purkaan samalla...

Toista siis odotan, esikoinen poika 9/2013 ❤
Tämän papusen LA olisi menkoista laskettuna 9.2 mutta kun minit tosiaan käytössä niin saattaa mennä vähän pidemmälle
 
Minulla ekassa ja tokassa raskaudessa ei ollut vuotoja mutta kolmannessa alkoi heti alusta vuotelemaan lähes päivittäin viikolle 10 saakka ja sitten se vain loppui. Se oli todella pelottavaa kun aina sai olla varpaillaan että no nytkö se meneekin kesken mutta raskaus eteni aivan normaalisti loppuun saakka. Toivottavasti sinullakin jotain harmitonta vuotoa vain eikä oire mistään huolestuttavasta.
Kiitos tsempeistä:love:
Valitettavasti meillä meni kuitenkin viikonloppuna kesken, joten surullisena palaan kuumeilijoihin:(
 
Kaiken uhallakin kirjoitan. Olin päättänyt etten mene tällä kertaa mihinkään ryhmään hermoilemaan, mutta nyt kuitenkin jostain syystä kaipaan sitä tukea ja tarinoita, joita nimettömänä täältä saa. Kolmas meille olisi tulossa, la 31.1 tai 1.2. Aiemmat menneet yli lasketunajan joten jos jossain olen niin helmikuisissa! Ongelmana nyt raskausoireiden totaalinen häviäminen. Olen epäileväinen, vaikken keskenmenoa olekaan aiemmin kokenut. Niinkauan kuin ei ole vuotoa tai kipua, elättelen toivoa. Mutta kyllä se epäilys kummasti on koko ajan mielessä. Jotenkin pessimistinä epäilen myös siksi että miten voisin saada jo kolmannen, helposti, ongelmitta?! Pakko vain odottaa.
 
Minäkin uskaltaudun tänne kurkkimaan. Kolmena aamuna hailakat plussat testattu ja kyllä tän aamun testi jo hieman tummempi oli... :love: Kahden vuoden odotus palkittiim ja eka plussa tikussa. Uskomaton tunne. Tää plussa on letrozole+bemfola+pregnyl+lugesteron ja inseminaatio (kolmas inssi) yhdistelmä. Toivotaan et pysyis kyydissä nyt vaan. Mut joka tapauksessa melkoinen työvoitto saada ihka ekat tuplaviiivat tikkuun.

Paputoive ja pavunalku 4+0. La 15.2. ainakin oviksen mukaan. :barefoot:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kanssa lähes kahden vuoden työvoittoa kasvatellaan. Ihan huikeata! Toivotaan parasta! :love:
Koska sitä neuvolaa kannattaa varata? Kun noi kesätauot taitaa heinäkuulle tulla?
Yksityiselle meinasin mennä ennen juhannusta varhaisultraan kurkkaa onko siellä ketään
 
Meillä lapsettomuuspolilla ollu hoidot niin varhaisultra tulee joka tapauksessa sinne. Soitan huomenna polille ja kyselen aikaa. Neuvolan haluaisin varata vasta varhaisultran jälkeen, kun varmistus että siellä joku on, mutta ehkä uskallaudun varaamaan jo aiemmin, mutta toivon käyntiä sinne vasta ultran jälkeen.
 
@susanmaaria oon lukenu yli vuoden yrittäneiden ketjua, jossa olet kirjoitellut vauvakuumeilijoiden puolella. Itsekin monesti sinne meinannut kirjoittaa mutten sitten ole kuitenkaan kirjoitellut kun olen tuolla esikoisten haaveilijoissa ollut alusta asti niin sinne olen juminut. Onnea kovasti sinullekin plussasta, toivotaan et lopussa kiitos seisoo ja molemmat saadaan pienokaiset syliin. :)
 
Täällä ollaan aika ristiriitaisin mielin. Ensimmäinen plussa tuli testiin jo yli viikko sitten, välillä on ollut pientä tihkuttelua. Edelleen testiin tulee toinen viiva, mutta haaleana. Tänään arvelin neuvolaan soittaa ja kysyä, miten tässä edetään. Mulla on taustalla kaksi tuulimunaraskautta, ja olen aika varma siitä, että tämä on kolmas. Ehkä pieniä toiveita elättelen, kun tätä ketjua käyn välillä kurkkimassa, mutta hyvin todennäköisesti tässä ei kovin pitkälle päästä.
 
Täällä ollaan aika ristiriitaisin mielin. Ensimmäinen plussa tuli testiin jo yli viikko sitten, välillä on ollut pientä tihkuttelua. Edelleen testiin tulee toinen viiva, mutta haaleana. Tänään arvelin neuvolaan soittaa ja kysyä, miten tässä edetään. Mulla on taustalla kaksi tuulimunaraskautta, ja olen aika varma siitä, että tämä on kolmas. Ehkä pieniä toiveita elättelen, kun tätä ketjua käyn välillä kurkkimassa, mutta hyvin todennäköisesti tässä ei kovin pitkälle päästä.
Mä pidän peukkuja ja toivon kovasti että olisikin "tavallista, harmitonta" vuotelua, niinkuin joillakin on. Tuolla kokemuksella epäilet tietysti heti pahinta. Kumpa olisit väärässä!

Itse olen edelleen melko oireeton. Vessassa ramppaan, mutta melkein siinä se. Enkä aio varhaisultraan, vaikka niin monet niissä käyvät. Stressaisin vielä enemmän jos sykkeitä ei löytyisikään, viikkoja vielä niin vähän. 6+1 tänään.

Keräiskö joku (osaavampi kuin minä) listaa meistä odottajista?!
 
Kiitos @Paputoive Ei se auta muu kun toivoa että kaikki menee hyvin.
@Claire Elisabeth toivottavasti pääsisit säikähdyksellä ja olisikin ihan ns.normi tiputtelua, niin kun jollain muilla.

Itse ajattelin mennä varhaisultraan kun tää on antanut odotuttaa itseään niin kauan, haluan tietää kehittyykö siellä mikään. Sydänääniä ei välttämättä kuulu, mutta ne kuulee myöhemmin.
 
Täällä myös yksi kärsimätön odottaja! Ensimmäistä odotellaan Eka raskaus päättyi helmikuussa keskeytyneeseen keskenmenoon, joka ehkä vähän varjostaa tätä iloa..
nyt vaan toivotaan parasta Tässä olisi mieletön kolmekymppislahja miehelle, laskettuaika päivää ennen hänen synttäreitään
 
Täällä ilmoittautuisi yksi plussan juuri tikuttanut! Toki niin alussa mennään että mitä vaan voi käydä mutta toivotaan että pieni pysyy kyydissä! Meille tämä on kolmas, ennestään tyttö 2v 8kk ja poika 1v 1kk. Eli pienellä ikäerolla tulee tämäkin, vilinää ja vilskettä siis riittää!
Minä mielelläni liittyisin myös facebook-ryhmään!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä