Helmikuun hippuset 2018

@marsali lämmin osanotto! :cry::( Ei ole oikein mitään sanoja. Itku tuli kun luin tuota sektiopäivän tapahtumien kulkua. :cry::cry:

Meille syntyi laskettuna päivänä, ystävänpäivänä, 14.2. täydellinen poika. 3700g ja 50,5cm. Tänään tulee ikää kolme viikkoa. Kaikki meni hyvin, olen toipunut synnytyksestä hyvin. Vauva on täysimetyksellä, kasvaa hurjaa vauhtia ja rakkaus vauvaa kohtaan on uskomatonta. Häntä voisi vain katsella ja ihastella koko ajan. On niin ihana. <3

Onnea kaikille vauvan saaneille.
 
Onnea @Paputoive ja kaikki muutkin vauvan saaneet, varmaan olen viimenen ja edelleen pallomahana. Alan niin odottaa jo käynnistystä, ehkä vaan mun keho ei osaa niitä omia supistuksia aloittaa, aikasemmatkin käynnistetty, vaikka toisesta meni vedet niin ei omia supistuksia kuulunut vuorokauteen ja aloittivat sitten tipalla ne. Onneksi ei enää montaa päivää käynnistykseen, tai luulisin että aloittavat sen sillon yliaikaiskontrollissa koska tulee viikonloppu ja sitten menisi jo yli sen 42 viikon parilla päivällä. Nää yli menevät päivät tosin matelee ja toivoin niin, että kokisin sen kun synnytys käynnistyy luonnollisesti. Ehkä just se liika stressaaminen ja odottelu sit tässä estää sitä tapahtumasta, mistä näistä tietää :D ja sitten vielä kun päivittäin ihan hermona ja kuuntelee ja kuulostelee vauvaa että varmasti liikkuu yms, kaikki alkaa ahdistaa pikkuhiljaa. Nyt siis 41+1 tämmönen valivali kirjoitus :D
 
Onnea kaikille vauvan saanneille ja kiitos onnitteluista :love:

@marsali :cry: niin tuli itku, kun luin tuon tekstin sektiopäivästä :cry: oon ihan sanaton:(

@papupata12 vieläkö yhdessä koossa?:ninja:

Täällä neiti tänään kaksi viikkoa vanha :love: niin ihana tuhisija ja rauhallinen kuin mikä(y) eilen laitettiin nimi maistraattiin :)
 

Yhteistyössä