HELP! Miten onnistuisin parhaiten? vinkkejä?

Olen 17 vuotias, painan n. 85kg ja olen n. 167cm pitkä.
Hermot meni ainaiseen voivotteluun jo itsellänikin kuinka lihava olen plaplaplaa...

Olen alkanut nyt käymään 3x viikossa salilla (ma,ke,pe) ja jatkossa ehkä? ma,ke,pe,su.
Salilla mulla ei ole sinänsä mitään ohjelmaa, pyörin eri laitteissa ja teen sen perus 10-12 toistoa ja 3 sarjaa. Lenkkeily minua ei inspiroi lainkaan, mieluummin juoksen vaikka salin juoksumatolla.

Ruokavaliotani olen hieman mutten paljoa muuttanut, mutten kuitenkaan käy enään hesburgerissa/mäkkärissä ja olen lisännyt proteiinia joka ruokaan esim raejuuston / tonnikalan avulla, ja pyrin syömään lautasmallin mukaisesti (puolet salaattia jne) ja treenin jälkeen syön pro- proteiinirahkan tai muuta proteiinia sisältävää.

Tavoitteenani on siis laihtua / kiinteytyä. (saada tämä löllömasu ja reidet veks) 85kg lihasta näyttää paljon kivemmalta kun 85kg läskiä! :D toki olisi ihanteellista saada se paino sinne 70kg kohdille, mutta pääasiassa haluan vain näyttää hyvältä, paino ei ole se suurin huolenaihe.

Onko vinkkejä minulle, aloittelijalle? Kuinka nopeasti alan huomaamaan vartalossani tuloksia? Yritin kertoa mahd. paljon itsestäni kun voin. :) Kiitos paljon vastauksista!
 

Yhteistyössä