Helsingin seudun tapaaminen

Miltäpä kuulostaisi tapaaminen hyvän ruoan ja seuran parissa?
Ideana olisi siis mennä syömään johkin kivaan paikkaan ja lähteä sieltä kenties vielä jatkamaan... :D
Maaliskuuta ehdottaisin ja päivänä varmaan perjantai tai lauantai. Laittakaa ideoita tulemaan ja ilmottautukaa ahkerasti mukaan :D
 
DakotanEmo
Minä olen mukana :wave: Ja mitä ilmeisemmin käy mikä päivä tahansa. Miehen syntymäpäivät on alkukuusta joten oisko mahdollista loppukuusta alkaa virittelemään tapaamista. Ravintola ehdotuksia otetaan vastaan. Voisin itse ehdottaa Grande Grilliä :wave: Kun viimeksi ei sinne päästykkään.
 
Grande Grill on missä? Kuulostaa aika hyvältä ainakin. Samoin mulle ei käy tuo eka viikonloppu. Laittakaa päivämäärä ideaa niin mietitään lisää, itse tiedän vasta lähempänä tarkalleen milloin pääsen. :wave:
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 13:57 auryn kirjoitti:
Mä taisin Dakotalle luvata tulla seuraavaan tapaamiseen, joten laskekaa mut mukaan :D :whistle:
No niin, jos et ois ilmoittanut sut ois joutunut tuomaan väkisin :D Grande Grill on http://www.ravintolaopas.net/grandegrill/. Elikkä jos iso hennesi on tuttu je, shoppailu katu niin :whistle: . JA toi on sisäpihalla. Oiskos Santa Fe vieressä?
 
Kivaa, moni olisi lähdössä :D
Minä en vielä tiedä tosiaan tarkkaan tuota päivää kun miehen menot ratkaisee. Mutta jos alettaisi sitten sille 10.3 suunnittelemaan tapaamista ja paikkana Grande Grill :p Selailin jo ruokalistaa ja näytti herkulliselta! Voisin tehdä vaikka huomenna listaa niistä jotka ovat nyt mukana. :wave:
 
mä olen mukana jos vaan saan vapaan v-lopun..

tosin esikoisen 4v juhlat sitten sunnuntaina mutta onneksi en voi juoda niin tiedän että kakun saan pöytään ilman ongelmia :D

eli 10.päivä kiitos..

*odottaa jumalatonta pihviä* :p :LOL: <br><br>
 
DakotanEmo
Mukana olo listaa :whistle:

Gloria
Auryn
Mirena04
Riikka-78
DakotanEmo
Pulttibois
Belia
Ansu-78
Chantilly
Perhoinen84
Tanjuska77
Papuneiti
Justiina2004
Nasupossu


Onko paikkana nyt sitten Grande Grill ja 10.03? Klo 18-><br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 15:54 DakotanEmo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 13:26 Tanjuska-77- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 14:06 perhoinen84 kirjoitti:
Pitäisköhän munkin uskaltautua mukaan :wave:
Sama täällä..... =)
Tietenkin tulette. Minäkin olen jo pari kertaa käynyt ja hengissä ollaan ;)

Ziziliskooo :attn:
:whistle:
Pitäisköhän sitä lähtee.
En vielä uskalla 100 varmaksi sanoa, kun mulla tulee 28v. täyteen 10.3 B)
Jos ei mitään ihmeempiä (tuskin), niin oon messissä :wave: <br><br>
 

Yhteistyössä