Helsingin seudun tapaaminen

Munkin jatkoille lähtö vielä kysymysmerkki :D. Eli riippuu miten jaksaa kun koko viikon töissä paahtanu, mutta kiva olis kyllä ainakin vähäx aikaa lähteä, jos sopiva paikka löytyy (eli ei mitään jumpsjumpsjumps-musiikkia mulle kiitos :D )
 
Mä en tiedä noista jatkoista kun varmaan ollaan menossa miehen kanssa yhen kuppilan avajaisiin :)

Missäs te yleensä käytte muuten, että mikä paikka kelpais jatkoille? Mä käyn Onnelassa tai Studiolla :D Ne ei vissiin teille kelpaa vai miten? :snotty: Tai London Bub, istuskelu paikaksi?
 
DakotanEmo
Varaus on nyt muutettu 13 henkilölle ja se on Kokko nimellä. Omasta tulemisesta en tiedä vieläkään mitään. Saap nähdä kuin tää elämä jatkaa heittelyään. Sucks indeed.
 
Jos Dakota ei tule ja jos Venefica ei saa lastenvahtia niin mulle iskee jänistys päälle :eek:
Ihan pakko mun on silti päästä tuulettumaan, alkaa pipo kiristämään muuten... Suostuuko kukaan lähtemään jatkamaan Nightlife Rockiin? Tai sitten siihen Bakersin alakertaan? :whistle:
Kuka mut taluttaa jännityksestä tutisevana ravinteliin jos ei kumpikaan vanha tuttu pääse? :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 14:09 auryn kirjoitti:
Jos Dakota ei tule ja jos Venefica ei saa lastenvahtia niin mulle iskee jänistys päälle :eek:
Ihan pakko mun on silti päästä tuulettumaan, alkaa pipo kiristämään muuten... Suostuuko kukaan lähtemään jatkamaan Nightlife Rockiin? Tai sitten siihen Bakersin alakertaan? :whistle:
Kuka mut taluttaa jännityksestä tutisevana ravinteliin jos ei kumpikaan vanha tuttu pääse? :\|
mä lupaan vaikka väkisin hakea naapurini dakotan tuosta mukaan.. :whistle: :heart: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 20:36 Gloria kirjoitti:
Mä en tiedä noista jatkoista kun varmaan ollaan menossa miehen kanssa yhen kuppilan avajaisiin :)

Missäs te yleensä käytte muuten, että mikä paikka kelpais jatkoille? Mä käyn Onnelassa tai Studiolla :D Ne ei vissiin teille kelpaa vai miten? :snotty: Tai London Bub, istuskelu paikaksi?
Hesan onnelassa en oo käyny, mutta tuolla kotipuolessa käydään aina onnelassa silloin harvoin kun johonkin pääsen :). Eli mulle ainakin kelpais :D.

JA KUKAAN EI ALA JÄNISTÄÄ!!!
 
perhoinen84
Mä joudun peruuttaa :/ mä en Pääse,miehelle tuli just lauantai illaks iltapeli ja se ei pääse siit eroon :ashamed: Miiiiks.mulle käy AINA näin..hittolainen mä sanon. Mä jotenkin mietinkin että liian helpolla nyt onnistuis jos ei tulis mitään ongelmia ulos lähdön kanssa,Niin eilen illalla se sitten pamahti....#&%?$!*..sanon mä
 
Juu,kyllä jatkoille varmasti tulee lähdettyä ainakin vähäksi aikaa,kun ei niin usein tule käytyä "ulkona" ja onhan tuo vapaa-ilta lapsista varmasti ansaittu... =)
Mitäs Onnelaan maksaa sisälle?Onko narikan hinnalla vai pitääkö maksaa enempi?Ei oo koskaan tullut käytyä... :(
 
En mä jänistä vaikka jännittää... Pakko päästä bilettämään, muuten menee hermo :whistle:
Onko se Onnela kaukana ihan siittä ydinkeskustasta? Mä en tahtois kauheen kauas vaeltaa kun meinaan jossain vaiheessa päästä sinne Nightlife Rockiin, pitää siis ratikkapysäkki löytyä vierestä :ashamed: :)
 
huihuihuiii :) mie vasta tänää uskalsin vihdoin viimein pitkän pohdinnan jälkeen rekisteröityä, vaikka typy on jo 6½kk, mutta niin paljon ei taida rohkeutta olla että heti lähtisin syöminkeihin mukaa :headwall: \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 15:25 suski- kirjoitti:
huihuihuiii :) mie vasta tänää uskalsin vihdoin viimein pitkän pohdinnan jälkeen rekisteröityä, vaikka typy on jo 6½kk, mutta niin paljon ei taida rohkeutta olla että heti lähtisin syöminkeihin mukaa :headwall: \|O
No,miksi et? Jos saat hoitajan niin mukaan vaan.Ainakin syömään.Taitaa paljon olla sellasia,jotka ei tunne ketään.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 17:27 Piiku kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 15:25 suski- kirjoitti:
huihuihuiii :) mie vasta tänää uskalsin vihdoin viimein pitkän pohdinnan jälkeen rekisteröityä, vaikka typy on jo 6½kk, mutta niin paljon ei taida rohkeutta olla että heti lähtisin syöminkeihin mukaa :headwall: \|O
No,miksi et? Jos saat hoitajan niin mukaan vaan.Ainakin syömään.Taitaa paljon olla sellasia,jotka ei tunne ketään.
Juuh en mäkään ketään tunne, ku toi Justiinaki jäi poijes :D Ei meistä varmaan kukaan pure, tule vaan :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 19:38 mirena04 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 17:27 Piiku kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 15:25 suski- kirjoitti:
huihuihuiii :) mie vasta tänää uskalsin vihdoin viimein pitkän pohdinnan jälkeen rekisteröityä, vaikka typy on jo 6½kk, mutta niin paljon ei taida rohkeutta olla että heti lähtisin syöminkeihin mukaa :headwall: \|O
No,miksi et? Jos saat hoitajan niin mukaan vaan.Ainakin syömään.Taitaa paljon olla sellasia,jotka ei tunne ketään.
Juuh en mäkään ketään tunne, ku toi Justiinaki jäi poijes :D Ei meistä varmaan kukaan pure, tule vaan :whistle:
Joo, kun saadaan ruokalautaset eteen niin ei ehditä muuta purra kun safkaa :D.

Eli mukaan vaan. Nyt on tosiaan paljon lähdössä sellasta väkeä, ettei entuudestaan tuttuja, mä tunnen dakotan, pulttiksen ja isopahasuden :).
 
Voin lohduttaa niitä ketkä jännäilee et mä en tunne ketään ennestään ja pikkasen ehkä jänskättää muakin... mutta mutta... kerta se on ensimmäinenkin ja sithän seuraaval kerral on jo huomattavsti helpompaa, jos mua sit viel huolitaan mukaan. Siin voi käydä niinkin et ku vauhtiin pääsen niin käsketään jo olemaan hiljaa et muutkin saa puheenvuoron. :D Tosin ilman ilolientä liikenteeseen eli en ainakaan heti käy hilpeilee niin paljoo et mut potkitaan pihalle ravintolasta.

Nimim. Pahempi kuin mummon kelloradio- sen saa sentään hiljenemään nappia painamalla. :whistle: Näin mua nimitettiin kerran ku olin viettämäs synttäreitäni
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 11:34 Ansu-78 kirjoitti:
Siin voi käydä niinkin et ku vauhtiin pääsen niin käsketään jo olemaan hiljaa et muutkin saa puheenvuoron. :D Tosin ilman ilolientä liikenteeseen eli en ainakaan heti käy hilpeilee niin paljoo et mut potkitaan pihalle ravintolasta.

Nimim. Pahempi kuin mummon kelloradio- sen saa sentään hiljenemään nappia painamalla. :whistle: Näin mua nimitettiin kerran ku olin viettämäs synttäreitäni
*nauraa* :LOL:
sekaan vaan-- kaikki :whistle: :D
 
En mäkään tunne ketään teistä, vähän kyllä jännittää..

Jatkopaikasta teillä oli puhetta. Onnela on enemmän yökerho kuin istuskelupaikka. Eli tietty vähän riippuu millasta paikka halutaan.
Olen kyllä kuullut,että Onnela on mennyt vähän alaspäin viime vuosina. Ja todella maksaa varmaan sen 10 ? sis.pääsy ja narikka.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 14:05 papuneiti kirjoitti:
En mäkään tunne ketään teistä, vähän kyllä jännittää..

Jatkopaikasta teillä oli puhetta. Onnela on enemmän yökerho kuin istuskelupaikka. Eli tietty vähän riippuu millasta paikka halutaan.
Olen kyllä kuullut,että Onnela on mennyt vähän alaspäin viime vuosina. Ja todella maksaa varmaan sen 10 ? sis.pääsy ja narikka.
Mäkin nyt päätin että jatkoille lähden :). Eli se paikka kiinnostais. Niinku aiemmin mainitsin, ni onnela ainakin mulle kelpaa, mutta toki kaikki muukin kunhan ei sitä jumpsjumpsjumps-musaa tarvi koko iltaa kuunnella :D.
 
Ja hei naiset... Kertokaahan miten te pukeudutte, mulla on pukeutumiskriisi (aikataulukriisin lisäx, vaari tulee hoitamaan Mikaelia ja sen juna on vähän ennen kolmea hesassa, jonne me mennään vastaan ja sit metrolla kotiin ennenku pääsen laittamaan itteäni) :kieh: .

Mitkä kengät sitä uskaltaa laittaa ettei sukat oo läpimärät jo tossa metriksella, kun täällä vielä osa pyöräteistä ihan kamalaa loskap.skaa... Auraa voisivat niillekin näyttää, kun autotiet höylättiin ja ovat nyt sulia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 20:33 Piiku kirjoitti:
En mä sen kummemmin pukeudu,kuin että mustat farkut ja joku "kiva" pusero.Nilkkurit kenkinä.Siinä meikäläisen pukeutuminen.
Pöh... Eihän toi nyt auttanu yhtään :D . Farkut taidan mäkin laittaa (jos jaksais ne nyt kohta mennä silittämään, ovat niin kamalassa rypyssä pesun jälkeen), mutta paita, voi apua... pitäskö olla toppi vai pitkähihanen vai jotain siltä väliltä... ja ne kengät, kaikissa "paremmissa" kengissä niin ohuet pohjat että sukat heti märät jos on loskaa tiellä.
 

Yhteistyössä