helsingissä äitejä

  • Viestiketjun aloittaja maukku
  • Ensimmäinen viesti
Moikka. Minä asustelen täällä Vantaan puolella, myyrmäessä, mutta minulle saa toki silti kirjoitella. Olen 25 vuotias kahden tytön äiti. esikoinen täyttää marraskuussa kolme ja kuopus on 6,6 kk.
heidiranta@luukku.com
 
Jimin Äiskä
Täällä myös :wave:
Minä olen 22-vuotias kahdeksankuukautisen pojan äiti itä-helsingistä ja peukaloisen laskettu aika toukokuussa :D
Saa kirjoittaa satu.pellikka@elisanet.fi
 
Tänne saa myös kirjoitella. Eli olen 22v kahden pienen tytön äiti itä-helsingistä. Tytöt 1 1/2v ja 3.5kk. Olisi kiva saada uusia äitikavereita puistoon, kävelylle tai vaikkapa kyläilemään puolin tai toisin. Arki tuntuu välillä pitkästyttävältä samojen päivärutiinien vuoksi, joten uudet tuttavuudet ovat enemmän kuin tervetulleita!!! Olisi kiva, jos sinulla olisi suurinpiirtein samaikäisiä lapsia, jotta myös lapsista olisi seuraa toisilleen ja vielä mukavampi jos asut itä-helsingissä päin, mutta toki saa kirjoitella ihan mistä päin vaan...

mamma83@netti.fi
 
Heippa,

Minulle saa myös kirjoitella, olen 20-vuotias 1,5v tytön äiti itä-helsingistä ja toinen lapsi syntyy toukokuussa. Kovasti kaipaillaan seuraa kun tuo isä on kovasti töissä. Olisi siis todella mukava jos joku kirjoittaisi!!
 
:attn:miekin olisin vailla seuraa:attn:

eli olen 20v, 1v mico pojan äiti ja asutaan vallilassa. haluisin tästä lähettyviltä kavereita puistoon ja kävelyretkille. olen kyllä koulun alottamassa tammikuussa mutta mitäpä se estää aina näkemästä. eli mulle voi mailta kanssa :heart:

mari_huopainen@hotmail.com
 

Yhteistyössä