Helteen vaikutus painoon teillä: nousussa vai laskussa?

  • Viestiketjun aloittaja bonni
  • Ensimmäinen viesti
mie
Mä just mietin että paino varmaan putoo näillä helteillä kun tulee syötyä oikeastaan vaan hedelmiä ja salaatteja... Oli kyllä hieman yllätys että parissa viikossa on tullut yli 4kg :/ Mutta sormet ainakin on turvonnut kun kihlasormus ei lähde enää sormesta.
 
Laskussa :ashamed: Ei tee yhtään mieli mitään ruokaa ja monta päivää oon eläny pelkillä hedelmillä ja tuorekurkulla. Toki vettäkin menee monta litraa päivässä. Odotan vähemmän innolla seuraavaa neuvolaa. Varmaan terkkari kuittailee jotain siitä, että laihdutanko mä, kun paino ei oo noussut tarpeeks :whistle:
 
,,.,.
mulla noussut pari kiloa, vaikka olen syönyt tosi ähän. juon vettä paljon, mutta silti ei ole tullut pissalla juostua sen suurmemmin kuin ennen helteitä..eli vissiin kerääntyy nesteet sit johki muuallae :(
 
Ei kamalasti näläntunnetta, mutta syön kyllä melkein normimääriä...ja nousee nousee, olen kamala kerään nesteitä aina, juon ihan tolkuttomasti vissyä päivittän (siis muutenkin kuin helteillä) ja nyt helteillä vaan kaikki jää kehoon..onneksi kesämekot ei paljoa kiristä :D
 
vieras
En tiedä kun en ole käynyt vaa'alla pitkään aikaan, mutta en usko että ainakaan laskussa olis. Juon niin paljon kuin vain suinkin pystyn, ruoka ei maistu ollenkaan. Ei vaan ole nälkä. Yleensä olen kesäisin jäätelön suurkuluttaja, nyt ei ole sekään maistunut :eek: Jalat on olleet ihan hirveän turvoksissa, tänään vähän paremmat kun oon parina päivänä ottanut nesteenpoistolääkkeen.
 

Yhteistyössä