Hengenahdistus raskaana :((? Paha olo!

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja rosaa, 22.09.2008.

1. rosaa

rosaa Vieras

Viikkoja kohta 30 ja mun ollut parin viikon ajan vaikea hengittää. Esimerkiksi kun rupean nukkumaan niin saatan yhtäkkiä säpsähtää hereille kun en saa henkeä ja puolipaniikissa sitten haukon happea. Tuntuu että joudun tosissani haukkomaan happea koko ajan. On pakko hengittää todella raskaasti ja syvään tai tuntuu että tukehdun. Onkohan ihan normaalia?

2. vieras

vieras Vieras

3. salsai

salsai Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.03.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
  4. vieras

vieras Vieras

kyllähän se vauva siinä vaiheessa aika ylhäällä on, autasko toinen tyyny!

5. a a

a a Vieras

mulla oli kans joskus nuilla viikoilla hengenahdistusta.. istuessaki tuntu et ei saa happea.. eli ihan normaalia =)

6. minna

minna Vieras

Minulla oli raskausaikana tuollaisia oireita kun hemoglobiini nopeasti laski, oli alimmillaan alle 90
    Soittele nyt kumminkin neuvolaan =)

7. a a

a a Vieras

lisään että en mä kuitenkaan joutunu mitenkää haukkomaan henkeä..

8. AP

AP Vieras

no mun on pakko keskittyä hengittämiseen tai en saa happea ja tavallaan tästä tulee semmoinen hätääntynyt olo kun pitää tarkoituksella hengittää syvään. mitään kipuja tms ei kuitenkaan ole. neuvolaan on soittoaika vasta huomenna klo 8 joten siihen asti pitää ainaskin odotella

9. vieras

vieras Vieras

10. CorpseBride

CorpseBride Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.05.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla ollu noin viikolta 27 sama homma,nyt vasta viimeisen parin viikon aikana rauhoittunut. Ihan normaalia on. Välillä varsinkin pitkälleen mennessä tuntui että vaikka kuinka ois yrittäny vetää syvään henkeä,niin ei auttanut. Tosi inhottava tunne. Johtuu siitä et vauva/kohtu painaa keuhkoihin ja palleaan. Ei syytä suurempan huoleen. :hug:

11. CorpseBride

CorpseBride Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.05.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
  12. rii

rii Vieras

Mullakin oli tuo tunne tänään.. rv 24 vasta! Ja en ole ylipainoinen tms.. argh.. lepoa vissiin sitten ja rautatarkkailua...

13. j.j

j.j Vieras

olen rv 24+4 ja on semmosta pientä hengenahdistusta, varsinkin kun makkoilee selällään.. onkohan se sitte normia? ku toisilla lukee ei ja toisilla on.. välillä päässäki niinku painetta.. ettei olis sittte verenpaineesta kyse.. hemoklobini on kyllä laskenu hurjasti edellis kerralla 147 ja nyt 123 eli voiskohan se siitä johtua onko tietoo??j.j ja tämä on vasta ollu noin viikon ettei sen kauempaa.

14. "Heidi"

"Heidi" Vieras

Minulla ollut kolmessa raskaudessa ahdistusta,etenkin puoli tuntia syömisen jälkeen oli kauheata.Selällään en voinut olla edes sitä aikaa että kuuntelivat sydänäänet.Pulssi nousi samalla huimaksi,noin 120 levossa.Muutaman kerran otettiin sydänfilmi ja kaikki ok.Vauvat syntyivät terveinä.Kukaan ei osannut kertoa mistä tälläinen minulla johtuu.Vauvat ovat olleet ylhäällä loppuun asti olisiko siinä syy?

15. j.j

j.j Vieras

joo niin voi olla mahdollista et tuskinpa mitään vakavaa ku näköjään aika monella on ollu saman kaltaisia oireita..:) mut pitänee kysyä ku käypi neuvolassa seuraaavan kerra..

16. ...

... Vieras

mullakin on ollut tuota. happea kuluu enemmän, koska sikiö/vauvakin sitä tarvitsee, ja välistä äiti ei saa henkeä. lisäksi tuntuu näillä viimeisillä viikoilla, että kohtuu painaa keuhkoihin tai muuta vastaavaa, ja jotenkin tuo selällään makuu pahentaa tilannetta.

17. vierailija

vierailija Vieras

Minä olen alkanut rv 25 kasvavan masun myötä huomaamaan että hengästyy kovin äkkiä. Ei sentään sängyssä maaten, mutta kävelylenkillä jos vähänkin ylämäkeä niin hirmuinen puuskutus.. Voi apua. :,D

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri