Herääkö muiden taaperot herätyskelloon?

  • Viestiketjun aloittaja "Sadie"
  • Ensimmäinen viesti
"Sadie"
Eli tyttö 1v5kk nukkuu meidän makkarissa, nyt on vain aamuisin ruvennu heräämään miehen herätyskelloon. Kovasti haluaisin tytön vielä pitää meidän kanssa nukkumassa.. Onko muilla samaa ongelmaa? Miten ootte ratkassu, siirtäny omaan huoneeseen?
 
"vieras"
Meillä nukkuu molemmat lapset meidän makkarissa, pienempi samassa sängyssä ja miehen herätyskello tympii täälläkin. Yleensä itse herään siihen ennen miestä ja tönäisen miestä (vihaisesti..) sulkemaan se puhelin. Ääni kannattaa säätää ihan minimiin, muuta neuvoa ei oikeastaan voi antaa. Heivaa välillä mies muualle nukkumaan, niin saatte kölliä aamulla joskus pidempään jos ei muu auta :)
 
"Sadie"
[QUOTE="vieras";28533405]Meillä nukkuu molemmat lapset meidän makkarissa, pienempi samassa sängyssä ja miehen herätyskello tympii täälläkin. Yleensä itse herään siihen ennen miestä ja tönäisen miestä (vihaisesti..) sulkemaan se puhelin. Ääni kannattaa säätää ihan minimiin, muuta neuvoa ei oikeastaan voi antaa. Heivaa välillä mies muualle nukkumaan, niin saatte kölliä aamulla joskus pidempään jos ei muu auta :)[/QUOTE]

Kuulostaa tutulta :D Mä herään kans ite melki heti ku se alkaa soimaan ja tönin miestä et sammuta nyt jo se prkl :D.
 
"vieras"
[QUOTE="Sadie";28533423]Kuulostaa tutulta :D Mä herään kans ite melki heti ku se alkaa soimaan ja tönin miestä et sammuta nyt jo se prkl :D.[/QUOTE]

Ei se miehilläkään helppoa ole, meilläkin aikalailla joka aamu sama vihainen herätys... :D
 
Meillä sama homma, joka aamu miehen kello soi 5.50 ja meidän tytär 1v5kk pomppaa ylös eikä nuku enään, viikonloppusin kyl nukutaan 7-8 asti. Meillä ei ole mahdollisuutta laittaa omaan huoneeseen (iso kaksio), mut ajattelin et siirretään meidän sänky olohuoneeseen jos ei muu auta. :)
 
"Sadie"
[QUOTE="vieras";28533441]Ei se miehilläkään helppoa ole, meilläkin aikalailla joka aamu sama vihainen herätys... :D[/QUOTE]

Ei oo ei :D Raukka on monta kertaa vaihtanu herätysääntäki, ja silti tirppa on yleensä heti haukkanu pystys kun pirahtaa. Tai viimestään siinä vaihees kun mies poistuu huoneesta.
Ja kun neiti ei sitten enään nukahda uudestaan, vaikka olisi selvästi väsynyt.
 
"Sadie"
Meillä sama homma, joka aamu miehen kello soi 5.50 ja meidän tytär 1v5kk pomppaa ylös eikä nuku enään, viikonloppusin kyl nukutaan 7-8 asti. Meillä ei ole mahdollisuutta laittaa omaan huoneeseen (iso kaksio), mut ajattelin et siirretään meidän sänky olohuoneeseen jos ei muu auta. :)
Meillä olis kyllä mahdollisuus siirtää omaan huoneeseen, mutta ku ei malttais/haluais vielä. Tosin, tyttö on nyt taas kyllä ruvennut viikonloppuisin heräämään klo 6.6.30 etten tiedä auttaisko se siirto loppupeleis kumminkaan. Tyttö on aina herännyt aikaisin (klo 5-6.30) nyt reilun kuukauden nukkui jopa 7-7.45 asti, niin tuntuu niin tympeeltä taas herätä ennen kukonlaulua..:D
 
Ohhoh
Meillä herätyksenä on hiljalleen voimistuva musiikki, johon minä yleensä herään heti ja mies ehkä sitten kun soi täysillä. 2v. ei herää kun minä yleensä sitten herätän miehen ennen kuin mökä käy liian kovaksi. Mutta en vihaisesti, kuka sitä haluaa herätä kärttyisen puolison toimesta? Koittakaas nyt vähän tsempata, ei ne miehenne ilkeyttään laita kelloa soimaan ja sille ei taas voi mitään jos siihen ei heti herää.
 
"vieras"
Minä ja tyttö 2-vee nukutaan kuin tukit kun miehen puhelin päräyttää herätyksen klo. 5.30 aamulla. Eikä kuulla hänen lähtöäänkään. Sinänsä hassua, sillä herään välittömästi yöllä kun 5 kk poika maiskuttaa huuliaan nälän merkiksi yöllä. :D
 

Yhteistyössä