hevoset

Hei. Löytyykö täältä palstalta ketään äitiä tai sit isää, joka harrastaa hevosia, joko ravi- tai ratsuihmisiä.Itse harrastan ratsastusta ihan vain pellolla pyörimistä eli ei mitään koulu- tai esteratsastusta, sekä ajelen ponilla ja hevosilla huvikseni sekä kuljen raveissa aina kun omat hevoset (isäni om. tällä hetkellä) juoksevat kilpaa tai saan lapsille amman (eli aika harvoin kuitenkin).
 
ak79 harmaana
mulla on ollu ekana poni 10 vuotta sen jälkeen oli hevonen 6v ja kolme vuotta sit jouduin myymään ku ei ollu rahaa pitää sitä yksityistallil eikä ollu enää aikaa.. nyt yritän kovasti etsiä hoitohevosta jota vois käydä "vääntämäs" ku tunneille en viitsi mennä..ratsastus on niin kivaa ja palkitsevaa jos saa hevosen ýhteistyöhön ja menemään niinku itse haluaa..
 
tääl yks entinen heppahöpö..nyt muutama kuukausi se kärpänen sit iski taas olihan se jo reilut 10v piilossa...eli alotin ratsastamisen ennen oli omia ravureita joills myös ratsastin joskus . nyt käydään typyn kanssa tallilla kerran viikossa ja silloin ollaan siel koko päivä...ihanaa on...
 
tuleepa tuota jotain touhattua.
oma kopukka on, amer. ransk. ruuna, ei juokse raveissa kun loukkas jalkansa, mutta ratsastelen joskus pellolla ja joskus maastossa vähän ja käyn ajelemassa. nyt tosin lihoo tuossa laitumella kun ei ole kenkiä ja on niin hemmetin liukasta. omalla tallilla omassa pihassa kun maalla asutaan niin ei pitokaan tule kamalan kalliiksi,heinätkin on kotitilalta...
hevosia meidän perheessä on ollut koko pienen ikäni, ja nyt haaveilen shettistamman ostoa,olis sitten kossille oma poni kunhan kasvaa ja ruunalle kaveri :D
raveissa käydään aina joskus kun saa aikaseksi lähdettyä ja silloin on kossi (10kk) mukana.
 
Minäkin sain itseni tallille takasi n. 10-vuoden tauon jälkeen. Omia ei ole ollu, mutta hoitohevosia kyllä. Nyt käyn kerran viikossa ratsastamassa tunnin paikallisella pikkutallilla. Mieli tekis useemminkikäydä ja nyt kun taas makuun pääsi en halua enää lopettaa. (Paitsi jos vielä yhden lapsen tekee ni se tauko salittanee)
 

Yhteistyössä