Hevosihmisiä?

Täältä ilmottautuu yksi lisää! Omia on kotona kaksi suokkia ja yksi poni (tai poni on meillä ylläpitoa vastaan) ja vuokralaisia tallissa on 2.

Nyt oon raskaana joten ratsastelu jää varmaan pikkuhiljaa vähemmälle, mutta suokeilla voi ajellakin. Mies onneksi auttaa tallitöissä.

Kuinkas pitkään ootte ratsastaneet raskaana ollessanne?
 
Ronja
Minä lopetin ratsastuksen aika pian sen jälkeen kun sain tietää olevani raskaana. Tai olisinko ollut toisella kuulla tai jotain... Lääkärikin oli sitä mieltä että kannattaisi pikkuhiljaa lopetella. Kärryiltä kyllä olen ajellut sitten.
 
Täällä kans yx hevosenhoitaja.. Pariin vuoteen en oo kans paljoa harrastellut, sinä aikana saanut avokin kanssa 2 lasta. Mulla on ollut pari omaa hevosta, ja nytkin 1 kavioeläin..joka tosin täysihoidossa vieraalla tällä hetkellä.
Jos jotain kiinnostaa esim. meilailla, niin postia saa laittaa :)
Profiilista löytyy enempi tietoa :)
 
vastasin tähän jo aiemmin,mutta eilen varasin hevosen :heart:
saan sen parin viikon kuluessa. meidän poika on vasta 3 kk joten hoitajan otan hevoselle.noin pienen lapsen kanssa kuluu aika nopeasti,välillä kun isi hoitaa,voin käydä ratsastamassa.
eli hoitaja joensuun alueelta hakuun!
 
ChanPlay
Meillä tällä hetkellä 6 hevosta, entisiä ravureita niistä 3, nykyään ovat siitos- ja pullakäytössä :) , 1 täysin pullahevonen ja 2 varsaa, joista toivottavasti joskus tulee juoksijoita.
 
Valitettavasti sulla Hamu on tänne pääkaupunkiseudun suunnalle turhan pitkä matka... tulee välillä mietittyä että sit ku ei enää ite pysty ratsastaa ja masu on iso, niin miiläköhän ilveellä nuo kaikki kolme saa liikutettua :/ vaikka oonkin jo tolle nelivuotiaalle sopinu kesäksi ratsastajan, mut silti ;)

Olikos kukaan katsomassa Apassionataa? Oli muuten aika hieno :)
 
täällä myös hevoshulluja 2kpl :wave:

Meillä kotona kohta 17vuotias shettis tamma. Enemmän ajoponi kuin ratsastus.
Itse käyn issikka tallilla silloin tällöin vaelluksella... haaveena on oma issikka, mutta hinta niin korkea että haaveksi taitaa jäädä :)

Käymme lisäksi tyttömme kanssa kerran viikossa lähitallilla tunti ratsastuksessa.

 

Yhteistyössä