hevostelijat!

kelläs on omia polleja? montako? ravureita/ratsuja?

ja ratsastustunneilla käyvät: millä tallilla käyt? onko hyvä opetus? millaiset pollet?
kertokaa myös kaikkea muuta hepoihin liittybiä juyyuja, kommelluksia jne. :wave:
 
isän luona maalla ravureita ja siitostammoja iso kasa, taitaa olla 9 tällä hetkellä ja kaksi kantavana. En ole muutamaan vuoteen itse päässyt enää niiden kanssa touhuamaan kun kotoa muutin pois ja tosi kauas, mutta kunhan tilaaa joskus saan niin ainakin yksi tamma tulee minulle seuraksi.

Anne
 
köpöstelijä
itellä on nyt amer.-ransk. 12vuotias ruuna ja kotona on vielä melkein kolmekymppinen haflinger ja pikkusiskon new foresti. aika vähän tulee loppujen lopuksi hevosteltua kun kossi on vasta 8kk ja ukko aika paljon töissä. raveissa tulee käytyä...

oma ruuna on ex-ravuri,loukkas jalkansa ettei käy juoksemassa enään,mutta on mulla sunnuntai ajokkina ja ratsastelenkin silloin tällöin. taitaa tuo ajo homma sopia mulle paremmin kun ei tarvi huhkia :whistle: saa kasvattaa ajolihasta niinku rekkamiehet :p

onkos lännenratsastus ihmisiä? kiinnostais kovasti ja jotaki maastakäsin juttuja ollaan treenailtu,ruuna on tosi miellyttämisen haluinen ja muutenkin tuntuis että olis hyvästi taipumuksia westerniin...
 

Yhteistyössä