Hieman ihmetyttää

Pojan luokkakaveri on nyt nää pari viikkoa mitä koulua käyty joululoman jälkeen tullut joka aamu meille(äitinsä tuonut autolla).
Eilen sitä ihmetelin ääneen pojalle joka kertoi miksi?

Tämä kaveri on muuttanut joululoman aikana ja koulu matka pidentynyt joutuisi tulemaan kahdella bussilla ja ylittämään vilkasliikenteisen tien (paljon raskasta liikennettä ja huononäkyväisyys).
Vaihtaa uuteen kouluun syksyllä.
Nuoremmat sisarukset päiväkodissa meidän naapurissa eli samalla kun äiti tuo tytöt päiväkotiin tuo pojan meille "aamuhoitoon".
Meiltä on koululle matkaa n.200m kävelytietä pitkin.

No eihän siinä mitään saa toki tulla, mutta kyllä mun mielestä tuon pojan äidin olisi pitänyt itse ottaa yhteyttä ja varmistaa käykö meille tämä järjestely.
Poika on siis ekalla luokalla
 
Voi jessus
Ei herrantähe,oikeestikko? Että nakkaampa lapseni tuohon Villen tykö, eiköhän se sieltä korjaudu kouluun jossain vaiheessa. Onko todellakin tällasia vanhempia olemassa???
Ei tulis mieleenkään laittaa lapsiani muiden riesaksi saatikka vielä kysymättä yhtään mitään että sopiiko!
 
[QUOTE="mä";22954032]Sinulle kuuluu korvaus pojan hoidosta.[/QUOTE]

No eipä siinä kyllä paljon hoitamista ole ja normaalisti olen jo lähtenyt töihin ennen kuin tulee. Tän viikon olen ollut sairaslomalla.
Nätisti istuvat katselemassa lasten ohjelmia.
 
Asiassa on sekin puoli, että lapset jotka kulkevat omin avuin kouluun usein menevät aamula toistensa luo ja lähtevät porukalla kouluun, joten mikä on se ero, että tuodanko lapsi vai kulkeeko itse?
Toki olis olu mukavaa ele jutella asiasta, jos kerran on säänöllinen juttu.
 

Yhteistyössä