Hieroja kotikäynnillä

Ihana rauha ja hiljaisuus! Lapset ovat harrastuksissaan ja mies ilmoitti tulevansa kotiin vasta illalla. Olen päättänyt hemmotella itseäni hieronnalla. Edellisestä kerrasta on aikaa ja pelottaa vähän kuinka jumiin mahdankaan mennä. Lenkkikaverini kertoi luottohierojastaan joka tekee kotikäyntejä - täydellistä kiireiselle naiselle hänen mielestään.

Auto kaartaa pihaan ja roteva mies astuu ulos taittuva pöytä kainalossaan. Kuvittelin häntä nuoremmaksi, mutta arvelen hänen olevan samanikäinen, ehkä hieman minua vanhempi. Avaan hänelle oven ja pyydän peremmälle. Hän riisuu kenkänsä ja kysyy mihin voi purkaa pöytänsä. Ohjaan hänet työhuoneeseen. Hän varmistaa minun varanneen puolihieronnan ja kyselee onko mitään erityistoiveita. Kaksimieliset ajatukset tulvivat mieleen kun katselen hänen vahvoja käsivarsiaan ja miehekkäitä hartioitaan. Kerron että minulla ei ole kiireitä, kotiväki palailee kahden tunnin päästä. Hän sanoo minun olevan illan viimeinen asiakas ja on kuulemma tarvittaessa valmis ottamaan perusteellisemminkin. Kerron takareisiongelmistani ja hän sanoo voivansa hyvin käsitellä nekin.

Mies peittää pöydän paperilakanalla ja pyytää minua käymään vatsalleni. Hän poistuu huoneesta riisuuntumiseni ajaksi. Alushousut jalassa käyn makaamaan vatsalleni. 'Valmista on' huikkaan. Mies peittää alavartaloni pyyhkeellä ja alkaa hieroa hartioitani edeten kohti alaselkääni. Kosketus tuntuu taivaalliselta, lihakseni alkavat lämmetä. Hän palaa hartioihin ja voimistaa otteitaan. Tuhisen tyytyväisenä. Kädet siirtyvät alemmas. Hän alkaa hieroa leveän selkälihakseni reunoja. Makaan rentona ja tunnen vartaloni nousevan hieman hänen käsittelynsä mukana. Sormenpäät hipaisevat vahingossa rintani sivua. 'Anteeksi' hän sanoo. Valehtelen etten huomannut mitään. Olen ollut koko päivän virittyneessä tilassa ja töiden jälkeen oli pakko käydä suihkussa. Peseydyttyäni olin istunut lattialle ja nauttinut veden solinasta. Nälkä ei kuitenkaan ollut poistunut, laimennut vaan hetkeksi ja tullut entistä pahempana takaisin. Mieheni jäi vääränä päivänä ylitöihin!

Hieroja siirtyy hitaasti alaselkäni kimppuun. Suloinen lämmöntunne valuu hänen käsiensä mukana ja huokaan tyytyväisenä. Hän siirtää pyyhettä alemmas ja alkaa hieroa pakaroita ja reisiä. Kosketus tuntuu erilaiselle kuin aiemman urheiluhierojani. Hän hieroo takareisiäni ja mietin näkyykö kosteus jo silkkisten alushousujeni läpi. Koukistajalihasten ylempiä kiinnityskohtia hieroessaan hänen sormensa osuvat sisäreidelleni, vain muutaman sentin päähän häpyhuulistani. Huuiltani pääsee ynähdys, jota ei parhaalla tahdollakaan voi tulkita ei-seksuaaliseksi. Mies lopettaa hetkeksi, mutta jatkaa sitten pakaroideni käsittelyä. Alushousuni tuottavat ongelmia, joten ehdotan viattomasti niiden riisumista. Hän tarjoutuu tekemään sen puolestani, ettei minun tarvitse nousta kesken rentouttavan kokemuksen. Suostun ja pian olen täysin alaston. Mietin onko hän huomannut kiihottuneen tilani.

Hierojani alkaa käsitellä pakaroitani uudella innolla. Ne erkanevat toisistaan ja tiedän, että hän näkee pienen sievän kakkospesäni. Sormet alkavat osua yhä useammin sisäreisille. 'Rouvalla taitaa olla vähän kireyttä näillä seuduille?' En ole asiasta eri mieltä. Tällä kertaa sormet menevät tarkoituksella kosteaan solaani. Levitän jalkojani ja nostan hieman takapuoltani pysyen kuitenkin edelleen vatsallani. Hyväilyt etenevät kohti takapuoltani ja kostea sormi lipsahtaa sisääni. Värähdän mielihyvästä. En enää yritäkään peitellä halujani vaan voihkaisen mielihyvästä joka kerran kun taitavat kädet osuuvat herkille alueille. Nostan takapuoltani yhä ylemmäs kunnes olen kontillani. Levitän jalkojani ja notkistan selkääni. Hän levittää pakarani ja lipoo minua kielellään tehden tutkimusmatkoja molempiin reikiini. Toivon että hän tulisi pian sisääni, ottaisi minut kuin kiimaisen koiran. Kuulen vyösoljen avautuvan ja katson taakseni. Hierojallani on tanakka erektio jota hän hieroo paraatikuntoon. Kädellään avustaen hän ohjaa paksun kalunsa sisääni ja alkaa työnnellä verkkaiseen tahtiin. Myötäilen lantiollani hänen liikkeitään.

Voimakkaat kädet puristavat tiukasti lantiotani. Olen herkkä saamaan mustelmia ja hetken mietin miten selitän ne aviomiehelleni. Ajatus katoaa kun saan sormen peppuuni. Mies käsittelee minua taitavasti, olen saamaisillani kun hän hiljentää tahtia. 'Rouva ei ole tainnut saada kunnolla pitkään aikaan?' Vastaan edellisestä kerrasta olevan noin kaksi vuorokautta ja kerron mieheni olevan olevan paras rakastaja joka minulla on ollut. Hieroja saa uutta puhtia ja lisään löylyä kertomalla mieheni ihanasta sopivan paksusta peniksestä joka hieroo minua oikeista paikoista, terskasta joka tuntuu uskomattoman hyvälle huulieni välissä ja siitä miten kiihotun kun otan häneltä suihin. Hän alkaa panna minua kunnolla. Kädet puristavat lantiotani kovempaa. Kerron kuinka mieheni rakastaa katsella kun makaan vuoteella ja hieron itseäni, kuinka hän ei pysty pitämään näppejään irti vuosienkaan jälkeen. Kerron hitaista hellistä rakasteluistamme jolloin maailma katoaa, kiimaisista pikapanoista saunassa, metsässä, sovituskopeissa, parvekkeella öisen kaupungin yllä---

Lause katkeaa kun lantionpohjassani räjähtää. Työnnän itseni vielä kerran häntä vasten. Jostain kuuluu syvä, alkukantainen huuto. Tajuan sen tulleen omasta kurkustani. Rojahdan vatsalleni. Orgasmin voimakkuus vie kirjaimellisesti kädet ja jalat alta. Silmät puoliummessa kuulen kun hän käskee minut selälleni lattialle ja pumppaa vielä hetken kunnes tunnen lämpimän nesteen purskahtavan sisääni. Mielihyvä tulvii voimakkaina aaltoina ylitseni.

Makaamme pitkän aikaa sisäkkäin. 'Vaimoa en vaihda enkä jaa' mieheni sanoo ja aprikoi uskaltaako enää päästää minua hierojalle. Hän nousee, menee tietokoneen ääreen ja alkaa kirjoittamaan. Tiedän että lähiviikkoina paikallislehden Sekalaista-palstalla on kaupan vähän käytetty hierontapöytä.
 

Yhteistyössä