Hiusten vaalennus-expertit!

  • Viestiketjun aloittaja "hely"
  • Ensimmäinen viesti
"hely"
Minun hiusteni sävy on 7, siis värjätty sävy, luonnollinen sävy on hyvin lähellä tätä. (Taustaa: mustasta lähetty liikkeelle, kampaajalla tehty värinpoisto ja laitettu mah. omaa sävyä lähellä oleva väri)

Nyt haluaisin ihan vaaleat. Miten ne saan? Ilmeisesti minulla on paljon punapigmenttiä hiuksissa, joten se tuhkaan taittava sävy vaaditaan.

Mutta että siis, pitääkö minun ensin laittaa

1. värinpoisto ja sitten kevytsävyte? vai

2.värinpoisto pelkästään? vai

3.värinpoisto ja kestoväri?

4. Pelkkä joku vaalea kestoväri

5.Vai mikä??

Haluan laittaa itse. Neuvokaa!
 
"blondi"
Oletko ottanut jo monta värinpoistoa? Jos olet en suosittele enempää. Jos hiukset vielä hyvässä kunnossa voisin tehdä vielä yhden. Päälle sitten Lorealin Metallic Blonde Silver (ei ihan heti, vaan kannattaa odottaa vähintään viikko). Sillä mä sain ihanan tuhkanvaalean värin. Kerran viikossa kannattaa ylläpitona käyttää hopeashampoota.

Ja mustasta lähin minäkin....
 
"hely"
Ei ole tehty kuin yksi värinpoisto. Ja hiukseni oikeasti ovat _todella_ lyhyet. Ne ei ehdi monta kuukautta huonokuntoisena päässä heilua, kun ovat jo leikattuina roskiksessa.

Miksi vähintään viikko väliä noiden kahden värin kanssa? Jos tarkoitus on säästää hiuksia, enkö voi laittaa niitä peräjälkeen, jos en halua hiuksia säästellä? Eri asia olisi, jos minulla olisi joku lapaluihin ulottuva kuontalo...mutta kun ohimoilta hyvä jos 2 cm ovat..
 
"blondi"
En tiedä tuleeko hyvää tulosta jos heti laitat, mutta voit tietty kokeilla? Mulla ei ainakaan mikään väri tarttunut heti värinpoiston jälkeen... Mut laita ehdottomasti toi Metallic Blonde Silver, ainut kaupan väri jolla mä oon saanu tuhkanvaalean ilman keltaisuutta! Ja mä oon kokeillu aika montaa väriä... (älä anna väripaketin naisen hiusten värin hämätä, se ei vastaa lopputulosta, on jostain syystä melkeen ruskea )
 
"hely"
[QUOTE="blondi";22590119]En tiedä tuleeko hyvää tulosta jos heti laitat, mutta voit tietty kokeilla? Mulla ei ainakaan mikään väri tarttunut heti värinpoiston jälkeen... Mut laita ehdottomasti toi Metallic Blonde Silver, ainut kaupan väri jolla mä oon saanu tuhkanvaalean ilman keltaisuutta! Ja mä oon kokeillu aika montaa väriä... (älä anna väripaketin naisen hiusten värin hämätä, se ei vastaa lopputulosta, on jostain syystä melkeen ruskea )[/QUOTE]

Hmmm....laittaahan ne kampaajallakin värinpoiston jälkeen sävyn heti päälle. Onko niitten tökötit sitten niin erilaisia, kuin nuo kaupan...?

Ok. Eli siis värinpoisto (vai vaalennusaine? kun en tajua näistä. Minkälaisen värinpoistopaketin ostan?) ja sitten päälle heti tai viikon päästä tuo lorealin metallic blonde silver. Oukei. Kiitos avusta!
 
"blondi"
[QUOTE="hely";22590170]Hmmm....laittaahan ne kampaajallakin värinpoiston jälkeen sävyn heti päälle. Onko niitten tökötit sitten niin erilaisia, kuin nuo kaupan...?

Ok. Eli siis värinpoisto (vai vaalennusaine? kun en tajua näistä. Minkälaisen värinpoistopaketin ostan?) ja sitten päälle heti tai viikon päästä tuo lorealin metallic blonde silver. Oukei. Kiitos avusta![/QUOTE]

Jep. En nyt muista minkä merkkistä oon käyttäny, oisko swarztskopf tai joku? Blonde tais olla nimi ja sininen pakkaus. Niit on eri vahvuuksia, mä oon käyttäny L1 ja L1+.
 
"hely"
[QUOTE="blondi";22590222]Jep. En nyt muista minkä merkkistä oon käyttäny, oisko swarztskopf tai joku? Blonde tais olla nimi ja sininen pakkaus. Niit on eri vahvuuksia, mä oon käyttäny L1 ja L1+.[/QUOTE]

kiitos. taisin juuri tuollaista tänään pyöritellä käsissäni. tuon L1+ muistan. kokeilenpa huomenna, jos vaan löydän tuon metallic blonde silverin jostain. voin tulla raportoimaan, kuinka kävi :)
 

Yhteistyössä