Hohoi itä-suomi

Haiducii: tässä toinen kuopiolainen. Helistimen kahviossa ainakin yks paikallinen ryhmä (kuopion mammat tms.) samoten sitten epä-aktiivinen tavan ketjuissa, taispa olla samalla nimelläkin.
Itellä palo hermot helistimen pop-up mainoksiin ja jatkuvaan toimimattomuuteen.
On tuo itä-suomi kyllä tosiaan aika laaja käsite - puhutaan sadoista kilometreistä :D
 
Deleted member 71790
Moi,
täällä kirjoittelee 21-vuotias kotiäiti Savonlinnasta, poika 3/2011. Ei tosiaan tunnu itä-suomalaisia äityleitä löytyvän keskustelupalstoilta, ois mukava saada juttuseuraa muista lähialueen äideistä. :) s-postia voi laittaa osoitteeseen aukki90@hotmail.com.
 
Moikka moi! Joo itä-suomi on melko laaja käsite, itse olen imatralta, ja esim ei sinne savonlinnaan niin kauhee matka täältä oo :) Miulla on kaks poikaa -06 ja 1/11. Mukava olis jos löytys näilt huudeilt enemminkin äitejä. Niin ja oon 29-vuotias.
 
itä-suomesta miekin, joensuun kupeesta. Juttuseuraa ja miksei kahvittelukaveriakin kaipaisi kovastikin kotonaolon vastapainoksi=) lapsia on kolme, tytöt 4/06, 7/08 ja poitsu 3/11. Että vilskettä riittää=)
 
Hei, täällä olisi yksi äiti myös itä-suomesta! Olen 24 -vuotias, ja kahden lapsen äiti pohjois-savosta (iisalmi) Jos joku kaipailee uusia kavereita,juttuseuraa tms, niin voi laittaa yv:tä! Uudet ystävät ovat aina tervetulleita! =)
 
Täälläkin äiti Joensuusta! Lapset poika 09/08 ja tyttö 07/10 ja LA 1.1.12.

Äiti on 28v. :) Olisi mukava tavata muitakin äitejä ja lapsia kun vasta muutimme keväällä tänne. Poika on kovasti kysellyt kavereiden perään ja niitä tässä siis kaivataan. :)

Sovittaisiinko jotakin miitinkiä joensuulaisten ja lähiseutulaisten kanssa? Minulla toimii sähköposti parhaiten, täällä käyn aika harvoin.

heidi.ahonen@yahoo.com
 
Täällä ollaan kans joensuulaisia, Kontiolahdessa asustetaan. Perheessäämme minun lisäksi aviomies sekä ens kuussa 2vuotta täyttävä poika. Pian syntyy myös toinen lapsi, laskettuaika 27.9. Kovasti poika kaipaa leikkikaveria täällä myöskin ja itse myös muiden äitien seuraa, muutettiin Keski-Pohjanmaalta tänne Tammikuussa 2011, mies on siis kotoisin täältä päin suomea, itse olen tuolta 400km päästä :D Enpä siis tunne täältä kuin miehen sukulaiset ja ystävät :D
 
Juu, täältä on yksi Joensuusta! :) ite oon 20-vuotias ja mulla on 2,5 vuotias tyttö. Yksityisviestiä saapi laittaa...

Niin ja tuosta tapaamispaikasta... En tiiä kyllä missä tuo on ja ei kyllä mulla oo ees ajokorttiakaa :D eikä kehtaa miestä laittaa ajamaan..
 
Viimeksi muokattu:
Tääläkin on yksi äiti itä-suomesta tarkemmin leppävirralta. Olen 23 vuotias ja perheeseeni kuuluu mies ja tyttö 7/2010 sekä masuasukki jonka laskettu aika on maaliskuussa 2012. Olis mukava toisaan löytää juttu/leikki seuraa muista lapsiperheistä.

Mulle saa kirjotella yv:tä ja s-postia ja tapaamisiinkin tullaan mielellää, jos saadaan sellanen jonnekin suuntaan järjestymää. Mulla asuu sisko joensuussa, että sinnekin tapaamisiin mielelläni voin tulla, jos saan tunkea joensuulaisten seuraaan. :D
Kuopioonkaan meiltä ei ole kovin pitkä matka joten, jos sieltäkin suunnasta jokunen kahvittelu seura löytyy nii treffataan tytön kanssa mielellään. :)
 
Täällä ois kans yks kuopiolainen mamma vuosimallia -89. tyttö on 12/2010. miedän perheeseen kuuluu toki iskukki mutta myös miehen 2 poikaa :) muutettiin tänne tossa vuoden alussa ja siitä asti olen yrittäny ettiä mamma seuraa jotta pääsisi tutustumaan paremmin täkäläisiin mutta hirveen huonosti on vastailtu viesteihin
 
Vieläkö täällä on toimintaa? :)) Mie esikoista odotan kihlattuni kanssa, laskettuaika maaliskuussa. Joensuussa ollaan, joten mieluusti lähtisin mukaan Joensuu-miittinkiin, jos vaan sellasta täällä kehitellään! :) Joensuun mammat kokoontuu :D!?
 

Yhteistyössä