Hoidatko kotona pillusi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Onneks mun isompi pillu on oppinu peseen ite tukkansa niin ei tarvi aina palvella sitä. Ennen ei tykänny tukan pesusta mut nyt pillu puunaa tukkansa mieluusti ite puhtaaks. Reipas ja rohkea pillu :).
Pienempi pillu rakastaa kylpyjä. Pillua on hauska kylvettää, silloin pikkupillu on tyytyväinen ja se roiskii sikana :D määkin oon silloin ihan märkä.
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja iines:
Mä en noin yleensä ole kiinnostunut pilluista yhtään, mutta pakko sanoa, että oma pillu on paras pillu, rakastan sitä yli kaiken. Mies on ihan samaa mieltä. Ylpeänä voin sanoa, että muut pillut eivät juuri häntä kiinnosta.
;D))))

 
apina-pöllö
pillu pimputtaa rikki kielen,saiskohan Kelan maksaan sen virityksen vaik ostettiinkin se halvalla pillukirpparilta..täytyy antaa pillulle bannaania,jos rauhottuis eikä sukka sutisis vimmatusti voi vielä pillu loukkiintua lattialle päistikkaa.
voi mahoton paikka,olispa pillu kuin muumipeikko,ei ruikkivia reikiä meinaan rupee nuo kertakäyttövaipat hupenemaan ja vasta maanantaina aukee kylänraitin ainoa pilluystävällinen puoti.täytyy kai soittaa laihian osto&myyntiliikkeen isännälle ja yllyttää pisneksentynkään.
 
nauris
Alkuperäinen kirjoittaja ismo laitela:
ostakaa kyrpä
Isopillu loihe lausumaan valistusneuvoja pikkupillulle: " Alussa aina hankaavaa lopussa ei enää mikään seiso."
Parempi pillu pivossa kuin kymmenen oksalla.
Oma pillu kullan kallis.
Otsasi hiessä pitää sinun pillusi syömän.
Itku pitkästä pillusta.
Ahkeruus on pillumme.
Kuu kiurusta kesään, pillusesta ei päivääkään.

 

Yhteistyössä