Hoitaja oletko nähnyt potilaan masturboivan ?

  • Viestiketjun aloittaja yleistä?
  • Ensimmäinen viesti
----
Miten te hoitsut oikein kestätte tuollaista henkisesti? Mä en kestäisi. Se vielä menisi, jos vahingossa yllättäisi jonkun puuhissaan. Sehän olisi vahinko, eikä se tyyppi tarkoittanut puuhiaan minun nähtäväkseni. Mut kaikki ehdottelut ja nenäni edessä munien vatkaamiset menisi niin yli. Tuntisin oloni niin hyväksi käytetyksi, että tekisi mieli leikata tyypiltä pallit pois. :mad:

Ehkä hyvä, että en ole hoitotyössä, mutta voimia ja jaksamista teille jotka olette. :)
 
ystäväni
[QUOTE="eve";26383806]Juuh, tein yhdelle papalle aamupesuja, niin alko hieroa itteensä ja samalla hiveli reittäni. Se oli kyllä muutenkin aina hoitajien perseissä ja tisseissä kiinni.[/QUOTE]

on just kertonut vastaavia tapauksia kun on hoitajana ollut ikänsä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää;26441566:
Kun ei kukaan kerro! Tosi ärsyttävää!!!
Dementiayksikössä ollessa törmäsin hyvinkin usein masturbointiin tai siihen kun nais- ja miespotilas on yrittänyt yhdyntää, huom. yrittänyt. Monien potilaiden muistisairaus oireili mm. ylikorostuneena seksuaalisuutena ja häpeilemättömänä käytöksenä. Eräs miespotilas kouri kaikkia jopa toisia miehiä sekä hoitajia. Ahdisti nurkkaan ja yritti tosiaan aika kovakouraisesti repiä vaatteita pois.

Psykiatrian puolella olen yllättänyt kaksi potilasta harrastamassa seksiä. Erään kerran olin nuorena hoitajan alkuna vierihoito keikalla. Nuori miespotilas oli leposide eristyksessä jossa toinen käsi sai olla vapaana. Kaveri oli niin kipeä päästään kuin pystyy vaan olemaan. Hän veti päältään peiton pois ja alkoi masturboimaan kertoen samalla kuinka monta kertaa aikoo iskeä minua puukolla vapauduttuaan sairaalasta. Tuo kokemus oli aika ahdistava. Pyysin yövuorossa olevia mieshoitajia tulemaan tilanteessa väliin mutta heidän mielestä toiminta oli kovin huvittavaa ja hyvä oppimiskokemus nuorelle hoitajalle.

Eli kaikkea on tullut nähtyä! Mutta kyllä noistakin tilanteista yli pääsee.
 
vie ras
[QUOTE="sipsi";26383237]Nuorena juuri valmistuneena sairaanhoitajana ollessa kävi kerran yövuorossa niin, että potilas oli "tyydyttänyt itsensä" kylpyhuoneen lavuaariin. Tuli sieltä ulos, ja sanoi silmää iskien, että lavuaarissa olisi tytöille terveiset :( kaksi nuorta yökköä oli meitä silloin vuorossa. Silloin yökötti, nyt säälittää...[/QUOTE]

mua rupes naurattaa toi :D
 
tämä
Aloituksen kysymykseen: Kehitysvammatyössä oon törmännyt itsekin ja ylläolevaan: miehillä varmaan yleisempää ja jäävät "helpommin kiinni" kun kiihoittumisen ja laukeamisen huomaa ja näkee, mutta kyllä naisetkin sen homman osaa. Olen työn puolesta käyny ostamassa seksilelujakin naispuoliselle asiakkaalle :)
Eikä ne vammaiset oo tossa asiassa välttämättä yhtään aktiivisempia kuin terveetkään, mutta toki kun on kokoajan hoitajat pyörimässä "huudeilla", niin toki jää helpommin kiinni ja voi jäädä fiilis että "koko ajan vemputtaa", eivätkä myöskään välttämättä osaa hävetä asiaa, tai hoitaa sitä yksityisesti :)

Eihän se seksuaalisuus mihinkään katoa jos ihminen sairastuu ja joutuu toisten hoidettavaksi ja kyllä vammaisillakin on yhtälainen oikeus seksuaalisuuteen, kuin meillä muillakin. :)
on yleistä
 
"vieras"
Eikä tarvi olla vammanen, riittää että nupissa on jotain häikkää niin käsi käy hyvinkin ahkeraan haarainvälissä. MT.puolella on yleisempää kuin syöminen se vatkaaminen, niin miehet kuin naisetkin.
 

Yhteistyössä