Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Kiva kuulla Nyppy ja Melargia teidän kuulumisia! Sulla on siellä Nyppy jo tosi jännät paikat käsillä. :flower:Ja vitsit että aika menee (toisten kohdalla) nopeesti, musta tuntuu että sä ihan just vasta plussasit =) Melargialle hirmu suuret tsempit uuden hoidon aloitukseen! Älä vielä huolehdi siitä, että mitä sen jälkeen - nyt keskityt vain tähän hoitoon ja pidän niin peukut pystyssä, että se vihdoin tärppäisi.

Tosiaan tuntui pahalta lukea Violan viestiä senkin takia, että joku palaa tähän ketjuun toisen lapsen haaveissa kun me muut yritetään vielä sitä ensimmäistä. Mutta ymmärrän kyllä, ettet sillä mitään pahaa tarkoittanut, ajattelemattomuutta vain.

Täällä ollaan taas tilanteessa, jossa ei oikein tiedä mitä pitäisi tehdä. Ollaan elokuusta saakka oltu Naikkarille ivf-jonossa, joulukuussa oltiin suunnittelukäynnillä ja helmikuun kuukautisista piti ilmoittautua hoitoon. No, me oltiin tietysti juuri ne, jotka ei nyt päästäkään vielä hoitoon, koska pääsiäinen sekoittaa aikataulut ja pitääkin ilmoittautua uudelleen maaliskuun kuukautisista. Se tarkoittaisi sitä, että punktio osuisi vasta vapun tienoille ja must se tuntuu tässä tilanteessa kohtuuttoman kaukaiselta ajankohdalta. Elokuusta saakka odotettu helmikuuta kuin kuuta nousevaa ja nyt ne puhuu vapusta! :headwall:Sit ne varmaan keksii et vappuviikollakaan ei hoitoja tehdä ja sitten tuleekin jo juhannustauko.. En jaksa. Mies ehdotti, että mennään vielä yks ivf tekemään välissä yksityiselle, mut onhan se taas aikamoinen investointi. Toisaalta tuntuu, että pää ei enää kestä tätä odottelua et josko sitä kuiteski vaan nyt sijottaisi sen rahan. Alkaa olla niin hajalla tästä ikuisesta odottamisesta, joka hallitsee elämää aivan liikaa.

Yksi luomukemiallinenkin tuossa tuli viime kierrossa. Oltiin just silloin reissussa ja ei siis päästy lomallakaan pakoon näitä juttuja, vaikka kovasti oisin halunnut ihan muita asioita vaan siellä ajatella.

Mitä Pinkulle kuuluu?? Sinusta ei ole aikoihin kuulunut. :hug:
 
Melargia Rakas :heart: yritä pitää positiivista asennetta yllä, vaikka voin kyllä kuvitella että henkeä salpaa ja ahdistaa :ashamed: Minä toivon ja rukoilen, että nyt on teidän aika :kiss: Toivottavasti kierros menee hyvin ja saatte plussan lisäksi monta pakkasukkoaki d:)b Kerrothan kuulumisia kun jaksat? :hug:

Mitähän tosiaan Pinkulle kuuluu?

Kultapuro :O voi ei! Onpa tosi kurjaa :headwall: ensin odottaa kuukausia ja sitten vaan sanotaan että odota lisää : /
Otan osaa tuon kemiallisen vuoksi :hug: Se on uskomatonta miten lapsettomien vahvuutta koetellaan :ashamed: Jossain vaiheessa kaikki kääntyy paremmaksi teilläkin (pakko!), toivottavasti se vaan tapahtuu mahdollisimman pian!
Kertoilehan sinäkin kuulumisia ja mihin ratkaisuun päädyitte? Voiskohan sinne naikkarille vielä soittaa ja hätyyttää, jos olis olemassa joku toinen keino? Sattuuko se pääsiäinen just niin tielle, kun sun kiertoa voi lääkkeillä vähän muokata? Anteeks, harmittaa niin sun puolesta :ashamed:




(täällä rv 39+)
 
Hei taas Ystäväiset :wave:

Pikaiseltaan nyt kirjoitan vain ja palaan sitten kun aikaa keskittyä.
Eli sain Rakkaan lapseni syliini reilu viikko sitten :heart: Se oli rakkautta ensisilmäyksellä ja äiti on jo aika hyvästi kiedottu pikkusormen ympärille :) Koko perhe voimme hyvin ja tutustumme toisiimme...

Kaikille hirmusti tsemppiä omiin tilanteisiin, mitä ne ikinä onkaan. Toivottavasti käytte kertoilemassa kuulumisia, koska minä olen täysillä hengessä mukana d:)b
Halauksia kaikille ja plussarikasta kevättä :heart: :hug:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: hopeainen
Onnea onnea onnea Nyppy :heart: On varmaan mahtava fiilis nyt. Miten teillä on kotielämä lähtenyt rullaamaan? :flower:

Entäpä miten meni synnytys? Onhan pienellä kaikki kunnossa ja myös äiti voi ison koitoksen jälkeen hyvin? Mitkä olivat strategiset mitat ja saitteko pienen prinsessan vai prinssin (pahoittelen jos olet täällä sen jo aiemmin kertonut, mulla on niiin lyhyt muisti)?

Ihania tutustumishetkiä teille!! =)
 
  • Tykkää
Reactions: Nyppy
PALJON PALJON ONNEA NYPPY JA KOKO PERHE :heart: :flower:

Meidän poikamme on jo 4kk. Hän on erittäin tyytyväinen, rauhallinen ja iloinen vaavi. Kaikki on sujunut todella hyvin.

Ihanaa kevättä ja plussatuulia - tai suoranaista plussamyrskyä - tälle palstalle!

idylli
 
  • Tykkää
Reactions: Nyppy
Mutta mitä SINULLE kuuluu? :)

Mietin usein miten teillä menee ja miten hoidot etenee. Pinkustakaan ei ole kuulunut piiiitkään aikaan :O entäs Melargia? Kultapuro?

Meidän pikku prinssi on nyt jo vähän yli kuukauden ja kasvaa nopeaa tahtia. Hän on itse aurinko silloin kun ei väsytä tai vatsaa väännä ;)
Synnytys oli tosiaan nopeahko (vajaa puoli vuorokautta alusta loppuun), mutta ei sitten ihan sen normikaavan mukainen.... mutta harvoinhan se varmasti onkaan :p En Kultapuro halua sitä tänne sen kummemmin eritellä, lyhyesti sanoisin että yhtäkään traumaa ei jäänyt.... ja vaatisin taas epiduraalin jos toisen kerran olisin siinä tilanteessa :D

Kiitos kaikille ihanille onnitteluista :heart: ne lämmittää sydäntä ja saa liikuttumaan :heart:

Plussamyrskyä toivon koko palstalle tälle keväälle ja varsinkin teille, joiden kanssa olen saanut tämän matkan jakaa! :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: H.o.p.e
Ihana Nyppy kuulla, että teillä on pikkuprinssin kanssa kaikki siellä hyvin :heart:

Itsellänikin on vihdoin hyviä uutisia kerrottavana. Muutaman päivän olen hieman vahvistuvaa haamua testaillut ja tänään oli vihdoin päivä, jolloin hcg-verikokeeseen asti päästiin. Iltapäivällä hoitaja soitti tuloksen olevan 594 eli olen onnellisesti raskaana! Nyt vaan jännätään, että jaksaako pieni pysyä mukana menossa ja päästäänkö varhaisultraan parin viikon päästä. Todella epätodellinen tunnelma tässä talossa.

Tämä ihme oli siis toisen IVF:mme tulos, punktio oli 16 päivää sitten. 18 rakkulaa punktioitiin, 7:ssä oli solu, 5 hedelmöityi ja tämä yksi ainokainen jaksoi blastokystiksi asti ja siirrettiin pitkän viljelyn päätteeksi. Toiveet olivat todella matalalla ja olimme päättäneet siirtyä tänään adoptioneuvontaan, jos tulos olisi ollut toinen. Elämä voi yllättää =)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos onnitteluista Idylli ja kiitos kysymästä Nyppy: täällä vointi huono, mutta asiat erinomaisesti. Varhaisultrassa käyty melkein kolme vkoa sitten, jossa pienellä vahva ja nopea syke ja tänään olimme ensimmäisellä neuvolakäynnillä, jossa saimme myös kuulla sydänäänet, vaikka vasta kymmenes viikko on meneillään :heart: Pikku hiljaa alan uskomaan, että tämä todella taitaa olla totta. Ja niin olin jo vakuuttunut, ettei pieni ihme meidän kohdalle tule koskaan osumaan.

Paljon olette kaikki edelleen mielessä ja olisi kiva kuulla Pinkun ja Melargian kuulumisia!
 
Anteeksi että lopetin kirjoittamisen :( mutta meillä ei mikään 1.ivf rakkuloista onnannun ja päätimme miehen kanssa pitää kesälomaa, elokuussa alkoi sitten 2.ivf pitkän kaavan mukaan ja luget vaihdettiin lutinukseen ja sitten sain vielä ylimääräisen piikin joka piti laittaa kun alkio on 6 päivän ikäinen. En muista piikin nimeä.

Nyt olemme rv 12 ja laskettu aika olisi 7.5.14 :p jospa nyt tulisi ihana äitienpäivä lahja.
Vointi on ollut erinomainen, mitään pahoinvointeja ei ole ollut NP ultrassa kaikki oli hyvin. Joulukuussa olisi sitte rakenneultra.
Pakkaseen tosin jäi yksi olki jossa kaksi rakkulaa. Saaliita saimme yli 10 joista loput lakkasi kehittymästä.
Nyt on uusikin talo rakennettu ja viikon päästä olisi tarkoitus muuttaa, siinäkin yksi syy miksei minusta ole kuulunut mitään.

Haleja ja pusuja kaikille ja PALJON ONNEA NYPPY, Pienestä pojasta :hug:
Kultapurolle paljon onnea :hug:
 
Viimeksi muokattu:
PINKKU IHANAA!!!!!!! Olisko sulla ollu kans se piikki,mikä mulla piti Hipun aikaan pistää alkion siirron jälkeen- Gonapeptyl?
Meillä toi elämä myös suuren yllärin,kun menkat ei alkaneetkaan.. Epäuskoisena testin tein ja positiivistahan se näytti.
Ei sen pitäny luomuna edes olla mahdollista ja lääkäritkin oli ihmeissään. Pari kertaa oon jo ultrassa käyny ja kaikki on ollu toistaiseksi hyvin.
Nyt mennään 11+5,eli Pinkku SAMOISSA MENNÄÄN!!! Tuutko tuonne toukokuisiin kirjoittelemaan?
 

Yhteistyössä