Hormonihoidot ja vaikutus vuodon määrään

Hei!

Onko kenelläkään käynyt niin että kuukatisvuoto olisi vähentynyt noiden lääkitysten myötä (letrozol/ovitrelle/lugesteron). Minulla nimittäin vuoto on huomattavasti vähentynyt enkä ole varma syystä. Viimeksi kun lääkärille totesin että vuotopäivät ovat vähentyneet sanoi hän että vuodat varmasti sitten todella paljon ensimmäisenä päivänä. En kuitenkaan usko että vuodan mitenkään poikkeuksellisen paljon ensimmäisenä vuotopäivänä. Pelkään että kehossani on meneillään jokin prosessi jota jostain syystä ei ole huomattu ultrattaessa kiertoja ja mietin olisiko nyt kiire aloittaa ivf hoidot heti. Päätimme alustavasti aloittaa tammikuussa kelan lääkekaton takia. Onko muilla ollut vastaavaa vai pitäisikö oire ottaa hälytysmerkkinä?
 
Mulla ainakin lääkitysten alkaessa vuodot on muuttuneet, tulee enemmän sellasta riekalemaista ja vähemmän verta. Erilaisten lääkecocktailien jälkeen on ollut keskenään erilaisia kiertoja ja vuotoja.
En uskoisi, että teillä on mitään hätää, jossei lääkärikään ollut huolissaan.

Ootko varma, että lääkekatto tulisi täyteen ekalla hoidolla? Kannattaako sen takia odottaa. :)
 
Mulla ainakin lääkitysten alkaessa vuodot on muuttuneet, tulee enemmän sellasta riekalemaista ja vähemmän verta. Erilaisten lääkecocktailien jälkeen on ollut keskenään erilaisia kiertoja ja vuotoja.
En uskoisi, että teillä on mitään hätää, jossei lääkärikään ollut huolissaan.

Ootko varma, että lääkekatto tulisi täyteen ekalla hoidolla? Kannattaako sen takia odottaa. :)
Hei, kiitos vastauksestasi! Sinullakin siis muutoksia. Hyvä tietää! Lääkekatto tulee täyteen kyllä tai näin ainakin hoitaja minulle sanoi. Riippuu varmaan vähän siitä mitä käytetään. Ehkäpä on kuitenkin fiksua aloittaa toimet ettei tarvitse hermoilla asioista.
 

Yhteistyössä