Hormonikierukan välivuodot

  • Viestiketjun aloittaja peppilottasikuriina
  • Ensimmäinen viesti
peppilottasikuriina
Onko muilla hormonikierukka aiheuttanut välivuotoja? Jouduin muutama viikko käymään ekstrakontrollissa, kun kierukka aiheutti kipuja. Tuolloin lääkäri totesi sen liikahtaneen ja kipujen tulleen siitä. Lisäksi vuoto kesti tosi pitkään 9vrk. Sanoi vielä, että jos alkaa tulemaan välivuotoja ja kipu on jatkuvaa, kierukka on tulossa ulos ja sitten yhteys ihan gynekologille. Noh, tottakai nyt on tullut verensekaista vuotoa kierron puolivälissä ja olen tässä kummastellut sitä. Mun mielestä tätä on ollut aiemminkin, enkä ole siihen kiinnittänyt sen kummempaa huomiota. Mutta nyt kysyisin teiltä, onko muilla tällaista tiputtelua hormonikierukan jälkeen? mulla on kuitenkin ollut mirena jo lähes vuoden eli ei pitäs enää olla alkuhäikkää... :\|
 
joo mulla sama homma ja ollut mirena kans reilun vuoden ni välil tulee "pikku menkat" ja välil ei tuu mitään... :whistle: voi olla 2kk väliä etten vuoda yhtään mut kokoajan alkkarisuoja pitää olla.. :/ rasittavaa mutta en oo pahemmin paineita ottanu ;) tsemppiä siinekin!!Kai tää vaa tähän kuuluu :hug:
 

Yhteistyössä