Hormonikierukasta..

Minulla on 2½ vuotta kierukan laitosta ja koko sen ajan kuukautiset ovat olleet erittäin epäsäännölliset kesto esim.3vkoa ja sit pari vkoa väliä ja taas tulleet..Kierukka on paikallaan,raskaana en ole.. Nyt vaan vuoto on kyllä niukkaa,mutta melkeimpä 2 x kuukaudessa tuleepi vuotoa..Onko muilla ollut oireita ja jos on niin minkälaisia?
 
anli
Mulle riitti 5kk! Tuli sellaista tiputteluvuotoa lähes koko ajan, olisko ollu yksi noin kahden viikon jakso ilman vutoa. Niin, ja alamaha oli koko aika turvoksissa. Mulle riitti hilavitkuttimet ja siirryin pillereihin.
 
HeMa05 harmaana
onko hormonikierukassa pelkkää keltarauhashormonia?itse syön minipillereitä tällä hetkellä ja olen saanut olla ilman vuotoja.jospa sitten kierukankin kanssa..
 
Pupu Tupuna
mulla oli mirena-hormonikierukka n. 2 vuotta ja koko sen ajan oli epäsäännöllistä vuotoa ja tiputtelua, lopulta suivaannuin ja otatutin pois. tällöin lekuri totesi kohtutulehduksen joka oli saanut muhia rauhassa kuulemma alusta asti ja olin tosi pahasti tulehtunut. nyt sitten odotan pääsyä papaan, jossa todetaan onko pöpö saatu pois. raskauttakin yritellään, joskin pelkään että toi pitkäaikainen tulehdus on tehny tehtävänsä :(
 
ilman kierukkaa
kylläpä se mullakin oli ihan tuskaa yli vuoden, elikkä eipä juurikaan ollut vuodottomia päiviä.
Kaikki kun ei passaa kaikille. Meillä terveydenhoitaja sano, että yleensä se vuosi on sellainen raja, että jos siihen mennessä ei ole vuodot tasoittuneet, niin tuskin ne enää sitä tekeekään.
Minäkin otatin pois ja nyt on hyvä olla :)
 

Yhteistyössä