Howrse - koukuttava hevospeli

  • Viestiketjun aloittaja siisii
  • Ensimmäinen viesti
plöääää
Howrsessa hevosella ei ole erillistä tallipaikkaa, kun menet kohtaan "omat hevoset" ja klikkaat jotain hevostasi, siihen tulee hevonen ja sen "karsina" karsinaa ei ole vaan tehty siihen. Howrse ei maksa mitään, mutta jos ostat passeja, ne maksavat oikeaa rahaa. Joko ostat tekstiviestillä tai tilin kautta. Kaikki tavoitteet löytyvät keskukstelupalstoilta. Pelaan itse howrsee nimellä Figaro99, pyytäkää kamus (y) :D Ja jaa turvasatama löytyy hevoskasvatus >> oma toimisto turvasatama, paitsi pitää olla 10 jässäpäivää et sinne pääsee...
 
heidsa
Olenkin koko illan etsinyt netistä pelattavaa, kokeilen nyt sitten tätä!
Laitoin siisii:n sponsoriksi ja alan kohta pyytämään täällä kavereita etsiviä kavereikseni. Itse pelaan nimimerkillä hedisa ja myös minua saa kaveriksi pyytää!
 
siellä pelaava
Hevoset ja ponit kannattaa rekisteröidä vähintään 4 tähden talleille, hevoskeskuksista kannattaa tarkistaa mainearvo ja eritoten niittyjen kunto, lupaava varsa kannattaa sijoittaa porkkanalliseen talliin, huono niittyisellä tallilla hevosen/ponin moraali ja terveys laskee jolloin se kuolee!!!
 
Irene1524
[QUOTE="Moi";24038841]Howrsessa on tehtävä: Silitä turvasataman hevosia. En tiedä mistä turvasatama löytyy??!! Auttakaa mua! Olisin tosi kiitollinen :) Kiitos jos autat.[/QUOTE]
VASTAUS!
Paina oma toimisto ja sitten sielta loytyy turvasatama!!!:)
 

Yhteistyössä