HUH! Terveiset REIMAN-varastontyhjennyspäiviltä! hävettää ihmisten käyttäytyminen..

  • Viestiketjun aloittaja LÖYTÖJÄ
  • Ensimmäinen viesti
Riikka
Miksi tälläistä ei näytetä piilokamerassa telkkarissa? Parhaat naurut tälle aamulle!

Mut joo kyllä mä ostan vaikka ihan normihinnalla ihan rauhassa ne ulkovaatteet mitkä tarvitaan, enkä monia vaatekappaleita vain alen takia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Miksi tälläistä ei näytetä piilokamerassa telkkarissa? Parhaat naurut tälle aamulle!

Mut joo kyllä mä ostan vaikka ihan normihinnalla ihan rauhassa ne ulkovaatteet mitkä tarvitaan, enkä monia vaatekappaleita vain alen takia.
niin, mutta jos tarvetta useammalle lapselle niin kannattaa käydä, tosin itse en enään moiseen hulabaloohon lähde, vaan käyn ajoittain tehtaanmyymälän puolella.
 
Voi taivas mitä touhua.

Kuinka aikuiset ihmiset kehtaa?? Ja vielä äitejä. Pelottavaa.
Toivottavasti osaisivat edes jotain tapoja opettaa jälkikasvulleen.. :/

Alkaa varmaan huutiksessa olla tarjontaa. Normihintaan, tietenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Siis juuri tuon Aamuäreen kannanoton takia! Itsekin asun lähellä Kankaanpäätä, mutta ei pieneen mieleenikään tulisi sinne singahtaa! Mieluummin ostan vähän kalliimmalla, mutta ihan rauhassa - ilman paniikkia! :xmas:
Mä asun Kankaanpäässä enkä ole menossa, kun ei kiinnosta sinne ryysikseen mennä
 
vieras
Hei mut kertokaas mitä sieltä löysitte ja mihin hintaan? Mun oli tarkotus lähtee mut sairastuttiin juuri sopivaksi ja jäi välistä :( Viimeks kun kävin olin siellä joskus iltapäivästä ja ehkä ne pahimmat rynnijät oli jo saanu tarvitsemansa. Siis kyllähän siellä vieläkin rynnittiin, mut ei sillon kukaan vaatteita toisten käsistä tai kärryistä vieny! Ilmeisesti meno vaan villiintyy kerta kerralta?
 
Nalkuttava Talonmies
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihin hintaan siellä niitä Reimatec-haalareita on? Onko ne siis menneen kauden värejä?
2 osasia oli 40 euroa, kokopukuja -40-50% norm. hinnasta. Yksittäisiä takkeja 10-20 euroa jne
Sokokselta, Stockmannilta, Koskikeskuksen Nanoukista jne löytää usein samoja tarjouksia. Riippuen vähän vuodenajasta, kesällä toppaa ja talvella ohkasta yms.
Koskikeskuksen Nanouk on historiaa. Se lopetti. Mikä on harmi, sillä sieltä sai aina ruuhkatta -40% ulkovaatteet seuraavaan kauteen. Ja loistavat valikoimat Ticket/Reima/Reimatec/Remu/Minymo/Lenne. Sai valita sen kivoimman kuosin.

Nyt ollaankin sitten ongelmissa, sillä esim Jesperissä ei ole yhtä hyvä valikoima ja alet ovat selvästi kituliaammat. Sokoksella ja Stokkalla on iha skeidat valikoimat, jälkimmäisessä on vain Reima(teci)ä ja aleen ne eivät koskaan pääse. No ne kupongit kausien alussa on ainoa vaihtoehto. Kekäleessä on jotain.

 
ap'
Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:
Voi taivas mitä touhua.

Kuinka aikuiset ihmiset kehtaa?? Ja vielä äitejä. Pelottavaa.
Toivottavasti osaisivat edes jotain tapoja opettaa jälkikasvulleen.. :/

Alkaa varmaan huutiksessa olla tarjontaa. Normihintaan, tietenkin.
Aivan varmasti! Itse ostin kyllä omaan käyttöön. =)
 
:wave: eilen olin minäkin reimalla. se mikä harmittaa niin miksi äidit roudaa pieniä lapsia itkemään sinne jonoon mikä kestää sen 3 tuntia!? harmittaa nii pirusti. jos tietää mikä meno siellä on ni kyllä varmaan siksi aikaa saa lapsen hoitoon.
itse löysin 100eurol kummallekkin isommalle 2 osaset puvut. lenkkarit, välipuvun, potkarit, tyynynliinojax4 pari pipoo, välikausitakin. yms.
 
ap'
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
:wave: eilen olin minäkin reimalla. se mikä harmittaa niin miksi äidit roudaa pieniä lapsia itkemään sinne jonoon mikä kestää sen 3 tuntia!? harmittaa nii pirusti. jos tietää mikä meno siellä on ni kyllä varmaan siksi aikaa saa lapsen hoitoon.
itse löysin 100eurol kummallekkin isommalle 2 osaset puvut. lenkkarit, välipuvun, potkarit, tyynynliinojax4 pari pipoo, välikausitakin. yms.
samaa mietin minä siellä! Aivan muutaman viikon/kk ikäisiä vauvoja retuutettiin siellä... ja lapset itkee!
 
Juuri ap:n mainitseman ilmiön takia en käy koskaan alennusmyynneissä ja varsinkaan millään "puolen hinnan päivillä" ym. Maksan mieluusti täyden hinnan vaatteesta, jos saan shoppailla rauhassa ja väljästi.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Saman huomannut... REIMA!!!! välähtää mammojen silmissä vaan ja kaikki käyttäytymissäännöt haihtuu sen siliän tien.

Juuri tuo pisti silmiin viimevuonnakin, että riistetään työntekijöitten käsistä ja toisten käsistä, mennä tormootetaan niitten kärryjen kanssa toisia päin ja sellaisella kyynärpäätaktiikkahommalla koko touhu läpi.
Jonossa huudetaan kännykkään Aino-Irmelille että MIS SÄÄ OOT? MÄÄ OON TÄÄ TOSI PITKÄS JONOS TÄS HAALAREITTEN KOHDALLA! TUO NY MULLE VIÄ PARI NIITÄ VIHREITÄ PIPOJA SIELTÄ!

Oikeasti.... JA koskaan en ole nähnyt tavaran loppuvan.... sitä on siellä aika hurjasti ihan oikeasti.

Yks nainen viimeks rynni kuin pieni eläin sieltä jonosta, suoraan toisen jonon läpi, ja huus kun syötävä että MULLE TOI VIHREE, ONKS SE HAALARI? *juoksee ja mylvii* kun joku raukkaparka joka oli sinne palkattu niitä vaatteita rahtaamaan varastosta rekeille toi uutta kuormaa. Hyvä ettei kaatanut pari tielle osunutta. Työläisen ilme oli sanoinkuvaamaton :kieh:
Mä en ole koskaan siellä käyny ja jutuista päätellen en tule koskaan sinne menemäänkään. Mut ton sun jutun aiheuttama mielikuva sai kyllä naurut aikaan. :D
 
vieras
...ja nämäkin valtaavat kohta huuto.net sivun, yms. kauppapaikat ylihinnoin :( Kaikella ihmiset yrittää rahastaa tänä päivänä, käyttää toisiaan hyväksi :( Harmillista! Missä on se Reilu peli?????
 
tänään ei enään kannata mennä,ellei sitten tarvetta kuravaatteille..mitään muuta siellä ei enään jäljellä ollut,ja varastot tyhjinä..kaverini lähti siellä käymään ja juuri soitteli että turha reissu!!
me oltiin siellä eilen siskon kanssa,ja 5min oli auki ollut kun mentiin sisälle,niin johan siellä oli jo monella mammalla kärryt aivan ylitäyteen ahdettu sitä vaatetta..harmittaa kun trokarit vievät parhaat päältä..tuskin kenelläkään tarvetta on niille 50takille yms..
 

Yhteistyössä