»»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««



Tässä vuoden 2008 Huhtihipuille uusi pino taaperoikää varten!
Myös uudet huhtihiput ovat tervetulleita, laittakaa viestiä jos haluatte "listalle".

19.3
anri82 ja poika (38+3) 3290g ja 51cm 4.lapsi

23.3
Adalmiina77 ja Akseli (37+2) 3335g ja 49cm

24.3
mavi ja poika(37+5), 3740g ja 49 cm

26.3
Delfiini ja poika (39+1) 3890 g ja 50 cm

27.3
Heili Karjalasta ja Irvin Olavi (38+0) 3780g ja 49cm 3.lapsi


30.3
mussu81 ja Vertti Johannes (40+0) 3120g ja 49cm 2.lapsi

3.4
Hysteerinen ja poika (39+3) 3690g ja 53cm, 1.lapsi
veera80 ja Pihla (39+3) 3330g ja 47.5 cm
Joanna ja tyttö (39+6) 3650g ja 50cm
Minerva81 ja Emma Miranda (39+4) 3304kg ja 50cm 2.lapsi,

4.4
vilijonka08 ja Kasandra (37) 2786g ja 48cm

5.4
Faerie ja Veeti (39+6) 5110g ja 54cm 3. lapsi

6.4.
Känkkäränkkä ja Miska Sinuhe (38+6) 3720g ja 51cm 2.lapsi

7.4
Tilsu ja poika (39+3) 3755g ja 50cm
Marika75 ja poika (???) 3836g ja 50,5cm
Haikara ja poika (???)
Jo-hanna ja Leevi (???) 2985g ja 49cm 3. lapsi

8.4
Tuima ja tyttö (38+3) 3000g ja 50cm
bambi-80 tyttö ,(38+2), 3945g ja 52cm 3.lapsi
rakastava äiti ja poika (40+6) 3910g 52cm

9.4
Lilja-76 ja poika (41+0) 3660g ja 51cm
Huvikummun vääpeli ja Vilma Rebekka (40+6)3500g ja 48cm 2.lapsi
juu ja tyttö (37+6) 2970g ja 45 cm 2.lapsi.
Sanmar ja poika (41+0) 2680g ja 49cm 2.lapsi
vinku-iita ja tyttö(38+4) 2420g ja 45cm


10.4
Liinos ja tyttö (39) 3300g ja 50cm
anviisu ja poika (???)3790g ja 51cm

11.4
Piitsi ja Vilma (41+6) 4488g 53cm

12.4
anuuu ja poika (40+0) 3605g ja 50cm 2.lapsi
Mariaana ja Jimi Jesperi (39+3) 2830g ja 47cm
angel08 ja Nella Saretta (41+6) 4010g ja 52cm
Hjördis ja poika (41+1) ??? ja ???
Tanja72 + tyttö (40+1) 3530g ja 51cm 7. lapsi
Zeena ja poika (40+6) 4080 g ja 53 cm 2.lapsi

13.4
Dooris-71 ja poika (41+1) 3535g ja 52cm 1. lapsi
Kmaria ja tyttö (41+2) 3065g ja 48cm
Katariina-81 ja tyttö (???) 3295g ja 49cm
helmeri ja Helmeri (???) 3510g ja 50cm

14.4
Kalenteri ja Aaron Eelis (41+3) 4110g ja 53 cm 2.lapsi
pian6 ja poika (39+1) 3760g ja 52cm

16.4
MasterBlaster ja tyttö (40+4) 3080g ja 49cm
PulttiBois ja tyttö (38+4) 3665g ja 52cm 3.lapsi
Laylah ja poika (38+6) 3980g ja 52cm

17.4
Tantuu ja tyttö (39+6) 3320g ja 51cm

18.4
Baby dream ja Topi (39+2) 4040g ja 52cm 3.lapsi
Anu-78 ja Saku (38+5) 2925g ja 47.5cm 3.lapsi

25.4
Sofku ja Iida Sofia (40+2) 4120 g ja 52 cm
HJL ja Lauri Markus (38+0)


26.4
aippa3 ja poika (41+6) 4380g ja 56,5cm 4. lapsi

27.4
RouvaPannunen ja poika (41+4) 4330g ja 54cm
KAnna ja Ilona (42+1) 3225g ja 50cm

30.4
taika-79 ja poika (41+2) 4310g ja55cm
juuri ja tyttö (40+2) 3465g ja 52cm
Essi ja poika (41+2) 52cm ja 4000g
Lyy ja Jonne Jaakko Tapani (41+0) 4070g ja 53 cm

5.5
puella ja poika (41+6) 3720g ja 52 cm.

7.5
elzibelzi ja Nooa Eemil Viljami (42+1) 3520g ja 50cm

8.5
Hippoliina ja Anni Matilda (41+5) 3675g ja 51cm 2. lapsi

9.5
safariina ja tyttö (41+2) 3950g ja 53cm

11.5
Viljaliina ja poika (42+3) 3912g ja 52cm


Ja täältä löytyvät edelliset ketjut:

1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1035935
2. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1086726
3. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1154096
4. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1221587
5. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1277700

 
Voi hurja, en ole vielä tänne taapero-osastolle uskaltautunutkaan ikinä, jutut muuttuvat ihan kertaheitolla. Meidän poju sentään on "virallisesti vauva" vielä 1,5kk =) Mutta kiitokset RouvaP uudesta pinosta, eiköhän tällekin puolelle sopeuduta!
 
Huh hei, onpa vuosi tosiaan mennyt vauhdilla! Kiitoksia pinosta RouvaP:lle :flower: !
Ihan uskomatonta, että poitsu täyttää ensi viikolla vuoden :eek: :) .

Tänne ei ihmeitä. Ollaan sairasteltu koko perheen voimin. Mies oli pari viikkoa ihan reporankana. Poitsulla oli samaan aikaa flunssa ja vatsatauti |O . Poitsu eleli monta päivää pelkällä rintamaidolla, kun oksutaudista taisi jäädä kammo lusikkaruokaa kohtaan. Mutta nyt on onneksi jo terve ja ruokakin on alkanut maistua. Tää olikin oikeestaan eka kerta, kun poika oli kunnolla kipeä. Aiemmin ei ole ollut mitään nuhaa ihmeempää.

Viljaliina tais imetyksestä kirjoitella vanhaan pinoon... en kyllä osaa neuvoa, miten teidän sen kanssa kannattaisi tehdä. Mä vielä imetän, enkä aatellut vielä lopettaa ihan piankaan. Tisu on edelleen poitsulle tosi tärkeä ja imetys tuntuu edelleen ihan mukavalta, joten jatketaan samaan malliin. Tosin on kyllä itelläkin käynyt mielessä, että aamuyön syöttö saattaisi jäädä itsellään pois, jos lopettaisin imetyksen. Mutta toisaalta taas sen voimalla me nukutaan usein ysiinkin, että eipä tuo mitään haittaa.

Kääks, en yhtään muista, mitä piti vanhan pinon asioista kommentoida... hmmm... Ai niin, me ei päästä tapaamiseen, mutta toivottavasti saatte paljon porukkaa kasaan.
Mä taidan hipsiä nukkumaan, aina nykyään meinaa nää mun illat vähän venähtää...

Lilja + poju (ens vkolla 1-v. ) :heart:
 
Anu-78
Kiitos rouvapannuselle uudesta pinosta tänne taapero puolelle! :) Niin se vaan aika rientää, kohta täälläkin vietetään yks vee synttäreitä :heart: josta tulikin mieleen että pakko kehua että Saku otti tänä aamuna pari kävelyaskelta :heart: äitin mushu kohta kävelee :heart:

Anu ja Saku joka otti parit askeleet :heart:
 
Kiitos Pannuselle uudesta pinosta minunkin puolesta :flower:

Tänään olisi ollut mun eka virallinen työpäivä, mutta alkuviikosta nousi ihan yhtäkkiä korkea kuume. Eilen lämpöä oli vielä aste, joten päätin huilailla tämän päivän kotona. Esimieskin naljaili, että mulle tuli työstressi, kun kuumetta pukkaa. Mistä sitä tietää, vaikka hän olisi oikeassakin! Onhan tässä oltu jo reippaasti yli vuosi kotona ja nyt suuri elämänmuuton edessä, joten olisiko se ihmekään, jos pientä stressiä ilmenisi.

Poika meni tänään hoitoon eka kertaa. Itkuhan sille tuli, kun vieraan tätin syliin joutui. Ollaanhan me käyty tutustumassa paikkaan, mutta poika vierastaa ihan älyttömästi kaikkia ihmisiä, joten paniikki-itku ei ollut kummastus. Hoitopaikan muut pojat oli luvanneet, että jos uusi vauva itkee, niin ne vie sille heti auton lohdukkeeksi :heart: Mulle ei ole vielä itku tullut, mutta vielähän se ehtii.

Neuvolassa käytiin myös tänä aamuna. Rokote pistettiin ja taitoja katseltiin. Neuvolatäti ehdotti kokeilemaan luomu kevytmaitoa, sillä pojan kakka on aivan vettä. Minä epäilin jo maitoallergiaa, mutta on kuulema normaalia tuo löysäkakkaisuus. Kiva vain sanoa hoitotätillekin, että oot muuten yltäpäältä p...skassa sinäkin, kun poika päättä töräyttää päivä satsin! Jospa tuo luomumaito auttaisi kuitenkin asiaan. Öljyä kuulema puuroon voisi lisätä, vaikka topakka poika muutoin onkin. Hampaita on 7, ja kahdeksas tulee kohta läpi, niin hammastahnaakin suositteli jo käyttämään. Jospa hampaiden harjauksesta tulisi sitten helpompaa, sillä yleensä poika työntää kielellä harjan ulos suusta ja "harjaa" itse mieluummin.

Mutta nyt pötkölleen sohvalle, että huomenna olisi työkunnossa!

Mavi ja poika jo viikon yli vuoden!
 
Kiitoksia RouvaPannunen pinosta!

Meilläkin tulee ensi viikolla vuosi täyteen. Juhlittiin jo etukäteen synttäreitä. Oma lahja annetaan vasta virallisena päivänä, niin on sitten taas uutta tutkittavaa. Ja esikoinenhan sen todennäköisesti yrittää omia :headwall:
 
:wave:
ja kiitokset ROUVA PANNUSELLE :flower:

Meillä sairastetaan taas, kaameeta räkätautii ja Kasandralla korvatulehdus, syö nyt taasen antibioottikuuria :snotty:
Toivottavasti paranee kun lauantaina olis meilläkin 1v synttärit :D
Neitille on nyt iskenyt kiipeily vimma =) yrittää koko ajan kiivetä johonkin ja siskon ja veljen sänkyyn jo pääsi ja istua kököttää siel nyt koko ajan :LOL: Sohvalle ei päässyt vaikka kuinka yritti jalkaa nostaa ja huutaa :LOL:
Koko ajan tohottaa johonkin...nytkin vaikka on sairas :p muutamia askelia on ottanut ja seistä tököttää jo ilman tukea :D vaikka vielä on kovin päätöntä toi meno.

Harmittaa kun on niin kaunis ilma ja me vaan sairastetaan :snotty: ulos ei pääse, isommilla lapsilla on jo aikas kova meno päällä kun neljättä päivää kökitään sisällä :eek:

jaahas pikkuneiti haluaa jotain :)

vilijonka ja kasandra
 
kiitokset pannuselle pinosta :flower:

Viljaliina mä lopetin Miskan imettämisen kuukausi sitten. ihan tavallista maitoa ja piimää poika juo. söi öisinkin rintaa ja viikon ajan heräili öisin itkemään tissin perään, alkuun useasti ja sitten pari viikkoa noin kerran yössä. nyt on nukuttu jo kaksi yötä ilman heräilyjä :D menee myös nukkumaan nyt ilman itkua, ennen meni yleensä huutamiseksi.

käytiin tänään ottamassa muksuista kuvia ja oli tosi ihana reissu :xmas: Miskaa vaan kiukutti, ehkä puoli minuuttia jaksoi hymyillä. Minea jaksoi olla iloinen hetken mutta sitten möksähti kun kuvaaja kutitti neitiä. että ihmettelen jos yhtään hyvää kuvaa tulee :LOL:

meillä on muuten sekä 3v että 1v ihastuneet näihin Mehukatin hedelmävälipaloihin http://www.marli.fi/mehut/mehukatti/hedelmavalipala.html tossa pakkauksessa on neljä tuubia ja ovat hyviä varsinkin reissussa. Miskakin posket lommolla veteli tuubin tyhjäksi, Minean kommentti oli "Hyvää, lisää!"
 
niin joo ja siskon vauva pääsee varmaan huomenna sairaalasta :heart:
tyttö on siis 5,5kk. viikko sitten sisko kähti näyttämään neitiä lekurille korvatulehdusta epäillessään. lääkäri pisti varulta lähetteen TAYSiin keuhkoja kuuntelemaan. siellä tyttö sitten romahti, meni ihan elottomaksi. lääkäri sanoi että välttämättä eivät olisi kerenneet edes sairaalaan jos kotona olisivat olleet :| löytyi ensin rs-virus (jonka isosiskonsa sai päivähoidosta ja sairasti tavan flunssana), sitten vielä korvatulehdus ja keuhkokuume.
mutta nyt on onneksi jo paremmassa kunnossa :heart:

mulle taasen palkanlaskija veetuili puhelimessa kun olivat sössineet mun lomarahat ihan täysin. piti tulla eilen lomapalkka, kun mies on nyt isäkuukaudella. mutta eipä tulekaan ja suostuvat maksamaan vasta 30.4. siihen asti kituutellaan ilman rahaa :kieh: ja junalippuihin menee omaisuus kun lähdetään Suonenjoelle ja Lappeenrantaan. että mua ärsytti eilen. soitin Kelaankin asiasta ja sieltä lyötiin luuri korvaan :headwall:

no, tänään lähden synttäreiden kunniaksi Minean kummisedän kustantamana ensin leffaan kattomaan Slummien miljonääri ja sitten syömään ja juomaan :saint:
 
Anu-78
vuotaraaputin, toi rs-virus vetää ja äkkiä veltoksi ja melkein elottomaksi, nimittäin meillä tolla keskimmäisellä pojalla joka nyt 9v niin oli 7 viikon ikäisenä se ja siihen lisäksi keuhkokuume :'( se oli kauheeta aikaa ja meilläkin just ja just kerettiin sairaalaan mennä, oli nimittäin yö kun aloin kattomaan poikaa että nyt ei ole kaikki kohallaan :eek: ( lääkäri sanoi että aamuun ette ois selvinneet ) oli aivan veltto ja todella todella kalpee sekä maito saatikka vesi ei mennyt joten soitettiin päivystykseen ja sieltä sanoivat että alkakaa vaan tulemaan heti tänne! Sinne mentiin ja kaiken maailman testit sun muut tekivät ja parin päivän päästä saatiin tietää että oli rs-virus ja keuhkokuume :( ja niin pieni vauva vielä :'( mä menin sillon aivan sekaisin, ei tiennyt miten ois ja maha kans reakoi siihen..Mutta siitä sitten selvisi tehohoidon voimin ja kotiin saatiin spiralla astmalääkitys joka oli sen puolisen vuotta käytössä, saatiin se pois sen takia koska mitään ongelmaa ei enää ollut mutta lääkäri sanoi että voi myöhemmällä iällä tulla vaikka astma, mutta eipä ole tullut ja flunssatkin on olleet normaalit...et semmosta, noi on aika vakavia ja pahoja juttuja...

muoks: ja kuumetta/lämpöä oli jonkun verran sekä hieman nenä vuoti
 
Hui, apua! Pitääkö tosiaan opetella kirjoittamaan TAAPERO-osastolle? Vastahan me oltiin raskaana :eek:

Tänne kuuluu taas kerran korvatulehdusta. Nyt jo kuudes... Käytiin maanantaina korvapolilla. Vielä ei ainakaan putkia laitettu. Sovittiin uusi kontrolli toukokuulle ja jos silloin terveet niin yritetään päästä syksyyn. Toivoisin itse että kitarisa poistettaisi samalla ja siihen saisi kuulemma mieluusti olla vähän enemmän ikää. Oikein oli mukava lääkäri ja kuunteli musta kivasti vanhempienkin mielipidettä.

Seisomaan nousu on täällä tällä hetkellä kova sana. Askelia Onni ei juurikaan ota, vaan seisoo kuin tatti paikallaan. Todella hienosti tulee muuten alas. Tosi varovasti pitää kiinni ja laskeutuu oikein peppu edellä. Uskomatonta, mutta yhtään kaatumista ei ole tullut. Juttua alkaa tulla selkeesti enemmän, tapailee perässä kaikkee mitä äiti ja isikin juttelee :heart: , mukavan kuuloista. Ai niin ja ihana tämä kellojen siirto, Onni on nukkunut koko viikon puoli kasiin asti. Luksusta! Tuntuu ihan ihmeelliseltä, kun olen muutamana aamuna herännyt ennen Onnia. Edellisen kerran näin on käynyt joskus kesällä!

Mulla laikkari etenee aika hyvin, nyt on 9. viikko menossa ja painoa on pudonnut 19,1kg, joten hyvässä vauhdissa ollaan. Vielä on tosin matkaa :ashamed:

Tapaamiseen ei me valitettavasti päästä. Kovin on hankalan matkan päässä tuo Tampere, kun monta kertaa pitäs vaihtaa junaa ja autolla en Onnin kanssa kehtaa noin pitkää matkaa ajaa. Mut nauttikaahan te. Kiva olis yhdistää naama juttuihin.

Mut aurinkoisia päiviä kaikille TAAPEROILLE (hui) ja äideille, ja kiitos rouva P.lle :flower:

Terkuin

Laylah ja Onni :heart: 11,5kk (sikeästi unilla)
 
Iltaa :wave:

Kiitos Rouva pannuselle uudesta pinosta ja nyt ollaan sit oikein "isojen" puolella.

Meillä on Topille tullu 9 hammas :D

Tänään oltiin kerhossa ja sieltä käveltiin kaupunkiin (6km.) Maanantaina käveltiin kans kaupunkiin mut linikalla tultiin pois.

Vuotis Kiva kuulla et siskos tyttö pääsee sairaalasta pois ja on parantunut :hug:

Mut nyt saunaan

baby dream ja Topi joka simahti ku kävi saunassa
 
Anu-78
Huomenta!

Meille nyt sitten viime yönä tuli Sakulle elämänsä toinen flunssa :( mutta kuitenkin nukkui ja antoi äipän nukkua yön kunnolla :) räkä nyt valuu, kuumetta ei oo eikä ois väliks vaikka ei tulis sitä ollenkaan. Hammaslääkäri on sitten tänään ja sinne mennään flunssasta huolimatta, koska olen jo muutamaan otteeseen sen ajan perunut ja nyt en halua enää perua joten sinne sit siis mennään jos ottavat sisään räkäisen lapsen, mut jos ei niin sitten ei mennä ollenkaan, ja mistä mä oisin voinut tietää et just viime yönä tulee flunssa :whistle: tota flunssaa tuntuu nyt olevan liikenteessä, samoten kaiken maailman muitakin tauteja, kuhan nyt saatas ne 1-vee synttärit vietettyä ilman että sairastellaan jotka siis on meillä 18.4

Mut nyt puurolle :wave:

Anu ja räkäinen Saku poika
 
:wave: pitkästä aikaa täältäkin!

Siis joko nää meidän pikkuvauvat on taaperoita!! Kyllähän se uskottava on kun loppukuusta tulee meidänkin pojulle jo vuosi täyteen :heart:

Rouva Pannuselle kiitos uudesta pinosta :flower:

Vuotaraaputtimelle ONNEA :flower:

Meillä on vaihteeksi nuha ja yskä :eek: Pari viikkoo oli terveenä kunnes alkoi taas :whistle:
Kovin on monta flunssaa sairastanu talven aikana mut onneksi ei ole kuumetta eikä muutakaan ollut.
Poika oppi viime viikolla nousemaan seisomaan keskeltä lattiaa ilman tukea.Voi että...nauraa itekkin kun huomaa että tässähän seisotaan ihan yksin :heart: Pari kertaa oon huomannu että kovasti yrittää eteenpäin mutta jalat on kuin sementtiin jämähtäneet eikä liiku minnekkään :) Ihan on pari senttiä saattanu toinen jalka liikahtaa mut ei enempää. Äiskä täällä kovasti oottaa pojun kävelemistä jopa niin kovasti että viime yönä näin unta että kävelemään lähdettiin :D Jospa se siitä!
Meillä on sekoiteltu jo hyvän aikaa korviketta ja oikeeta maitoo.Ei ole onneks mitään tullut...ehkä alussa vähän pieruja enempi mut nyt ei niitäkään.Vois jo periaatteessa korvikkeen jättää pois mutta kun on vielä muutama purkki jälellä niin pitää ne lantrailla ja sit oikeelle maidolle kokonaan.

No niin nyt poika heräsi ulkoa täytyy mennä :wave:
Ai niin meillekin on vähän pitkän matkan päässä toi tapaaminen mutta oikein hauskaa tapaamista kaikille jotka sinne pääsee!!

Aippa3 ja poika reilun kolmen vkon päästä 1v. :heart:
 
Anu-78
No nyt sitten Sakulle sen kuumeen lykkäs :( pyllystä mitattuna 38.9 ja kainalosta mitattuna 38.3 :( nyt vaan yritetään lepäillä ja lääkitellä poikaa ja juomista tarjota urakalla...
 
Heippa täältäkin;-)

Laylah:
Millä ilveellä olet moisen uroteon onnistunut tekemään??? Vinkkejä miullekin, kiitos;-) En saa itseäni millään niskasta kiinni, salilla olen käynyt, mutta suu ei pysy kiinni, kun herkut on kyseessä :x Eli millä dieetillä moisia tuloksia olet saanut?

Mäkin kävin sitten eilen ja tänäänkin jo useaan otteeseen katsomassa, mitä teille kuuluu... Eikä mitään.. Kunnes muistin, että nyt kirjoitellaankin tällä taaperopuolella jo ;-))

Meille ei ihmeitä. Olen tässä tämän viikon Väinön päikkärit käyttänyt hyödyllisesti; ompelin olkkariin uudet verhot, pesin ikkunat (olkkarista) ja siivosin muutenkin, ostin jopa uudet matot kevään kunniaksi =) Vielä pitää ommella pyötäliinat ja jokunen tyynynpäällinen, että saa sopivaa väriä muutoinkin =)

Mutta tosiaan siitä tapaamisesta:
Mikä päivä saisi eniten kannatusta? Että tiedän vaikka tilaakin alustavasti varailla?

Mukavaa illan jatkoa kaikille hipuille toivotellen

Dooris ja Väinö
 
Kiitos Rouva Pannunen uudesta pinosta :flower:

Mihin tää aika on oikein mennyt, meiän vauvat on taaperoita :'( :heart:
Just tuossa yks päivä kävellessä eskarille mietin, kuinka vuosi sitten sitä lyllerrettiin ihan viimemetreillä valtavan mahan kanssa..

Synttäreitä meillä juhlitaan vasta pääsiäisenä, jotta kaikki kutsutut pääsis paikalle.


Faerie ja Veeti joka sunnuntaina on 1-vuotias :heart:
 
Pari riviä laten lomasta! :p Meillä on kanssa poju kipeänä. Keskimmäinen aloitti oikein kunnon räkätaudin... :( Viime yönä oli kuumetta, en mitannu mut tunsi käteen et oli kuuma. Aika hyvin kuitenki nukkui, päivät vaan on hankalia. Normaalistikin poika on aina lahkeessa itkemässä mut nyt tuntuu et "napanuora" on max. 2m ja sit alkaa räkä-poskella-älä-äiti-vaan-jätä-itku... Ja nythän se sit heräs kesken unien. :headwall: Onneksi pääsee tänään tallille rentoutumaan. Sitä odotellessa, takaisin työmaalle josta jo itku kuuluu...

RouvaP ja RäkäPoika 11kk
 
Meillä oli tänään 1-v neuvola ja mitat oli
74,5 cm
9380g
pipo 47,5

Hyvin oli nyt kasvanut mutta silti keksivät vielä jälkeenpäin, että voisi ottaa verikokeita kaiken varalta kun pituuskäyrä menee vähän alaspäin :headwall: :headwall:
Siis mua ottaa niin päähän!
Hyvähän se on tietysti, että ollaan huolissaan mutta argh. Me ollaan vähän suurennuslasi alla esikoisen takia joka on pieni ja kasvaa siellä miinuksilla. No, ehkä tää toinenkin on samaa sorttia...? Nyt joka tapauksessa katsotaan kaikki maailman kokeet.
Ajattelin, että katsotaan vaan, mutta saa jäädä nämä tutkimukset tähän. Kun ei kaikki ole vain yhtä isoja |O

Meillä onneks räkätauti alkaa helpottaa *kop kop*, johan sitä 6 viikkoo varmaan kestikin taas tällä erää.

Dooris: mä en nyt muista niitä päivämääriä, mutta jos sä kysyt toukokuulle sellasta lauantaita, että pääsisit itsekin?

Zeena+Aleksi (ensi viikolla 1-v :heart: )
 
Zeena no tuliko verikokeista vielä mitään tuloksia? meillä esikoisesta höösötettiin kauheasti kun on niin "pieni" ja vaikka koko ajan kulki omalla käyrällään tasaisesti, oli miinuskäyrällä. nyt eivät ole sitten Miskasta hösöttäneet kuin sillon alussa kun paino ei noussut ollenkaan. nyt kun imetys loppui niin poika on alkanut nukkua yöt läpeensä ja ruokaakin menee kiitettävästi, tosin ruokahalua alkoi olla enemmän jo kuukausi aiemmin :)
neuvola on maanantaina ja molemmat ipanat saa silloin vesirokkorokotteen.

Laylahilla hieno pudotus :flower: mulla on tippunut se 7-8kg mutta siihen nyt jämähti, tuli mukamas pakollisia juhlia ja muita :whistle: mulla on tavoitteena tiputtaa yhteensä 20-25kg tämän vuoden aikana joten kerkiäähän tässä B)
 
Kiitokset imetyskommenteista! Näyttää siltä, että poika ratkaisi asian ihan itse - viime yöstä lähtien ei enää ole suostunut ollenkaan tissille... saman tien lakkasi imemästä tuttia, pullauttaa sen vain pois. Tuttipullosta ja nokkamukista sentään on mennyt jonkin verran maitoa. Tämä varmaan liittyy juuri puhkeamassa oleviin ylähampaisiin ja/tai pieneen flunssaan, mutta taidan nyt käyttää tilaisuuden hyväkseni ja lopettaa kokonaan. Pitää varmaan kaivaa pumppu esiin, alkaa olla melkoisen täyttä rinnoissa.

Vuotaraaputin onpa hyvä, että siskon vauva voi paremmin!

Mavi miten pojalla on sujunut hoidossa?

Sairastaville jaksamista ja pikaista paranemista. Täälläkin poika nukkuu Panadolin voimalla, saa nähdä yltyykö flunssa vielä pahemmaksi.
 
Heips!

Tänne ei mitään erityistä. Tänään olin turnauksessa pelaamassa ja huomenna menen kans. Hyvin olivat pärjänneet täällä keskenään sen aikaa. Tuntui ihan hyvältä välillä olla jotain muutakin kuin vaan Äiti. Vaikka kyllä oli koko ajan mielessä, että mitenhän täällä pärjäillään, kun eivät kovin pitkiä aikoja ole vielä ilman minua olleet.

Dooris valitse sinä vaan joku sulle sopiva päivä tapaamiselle. Kun muille nähtävästi sopii melkein milloin vaan.

Vilijonkan Kasandralle hyvää synttäriä!

Niin ja Rva Pannuselle kiitokset uudesta pinosta!

Puella ja Otso huomenna jo 11kk
 

Yhteistyössä