Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

Kiitos @Bluebelle! :love: Sitä odotellessa ja itseasiassa tämän viime öisen jäljiltä vois sanoa että ei kiirettä kun unet tosiaan niin vähissä... :ROFLMAO::poop: Ja sittenhän se varmaan alkaa kun oon kuoleman väsynyt mut hei, niitä hormoneja tässä vasta odottaakin kun muuttuu ihan superihmiseksi!!!:cool::LOL:

Mä makaan tässä sohvalla ja kuulostelen millon ensimmäinen kaksi - tai nelijalkainen tuskastuu ja marssii tänne äidin kainaloon toivottamaan huomenia... :love: Huokailuista päätellen tuo 10kk saksanseisoja ei enää hirveän kauan kestä paikoillaan tuolla...:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu
Erittäin hyvin nukkunut mamma täällä hei!
Meillä pojan aamuyön hepulin ja huutoitkun syyksi näytti paljastuvan pöksyt. Eilen laitoin vauvan nukkumaan pelkällä vaipalla ja bodylla. Siellä se nukkuu vieläkin, toki on syöty välillä mutta jatkettu sitten unia. Mahtavaa. On se joskus pienestä kiinni.
Harmi että jehovat kävi noin viidennen kerran tässä kahden viikon sisään, nukkuisin varmaan vieläkin... Voipi olla etteivät tämän aamun jälkeen enää käy :whistle: (mitään en sanonu...).
Tänään suunnitelmissa vaunulenkki ja ehkä vähän shoppailua. On niin nätti ilma.
 
Voihan uneton yö.

Makuulla supistaa niin lahjakkaasti ettei tule unista mitään, mutta kun nousee istumaan niin johan häviää kaikki olot :D mulla supistukset näyttää tuntuvan vaan selässä, pelkään etten tajua lähteä synnärille ajoissa (etenkin kun tarttee sen sektion
...) :D mut kaiken kaikkiaan, tulis nyt sit tai olis tulematta, tää välitila on tosi stressaavaa :cautious: kirkasta limatulppaa on tullut myös eilisestä saakka ihan riesaksi asti, joten elättelen edelleen toiveita josko jotain kohta tapahtuis :D ja mielellään niin, että merkit olis mahdollisimman selkeet, meillä on 45min synnärille:whistle:

Marsha, "mukelo" ja 38+2 (ikuisuus)
 
Huomenta vaan täältäkin...
Sinä sen @Marsha sanoit, tämä välitila on ihan hanurista.:( Mullakin supisteluja tuli eilen illalla jo vähän silleen rytmikkäästikin mutta kai ne jonnekin haihtui kun sain unen päästä kiinni ja nukuin sitten suoraan tuonne yli neljään (suorastaan ihme!). Useampana iltana on liikkeet aiheuttaneet suppareita ja tyyppi poraa päällään niin että pitää puhallella...
Nyt kaiken kaikkiaan vähän parempi yö takana, eilinen päivä oli kammottava kun oli paha olo ja kamala väsy, silti vaan taas lenkille hilpaisin.:D Joka päivä olen jotain tai kaikkia ( :whistle::love: ) "ässiä" kokeillut joten häätö on ainakin aktiivisesti käynnissä.:LOL: Pojat ovat syntyneet tästä kahden päivän päästä ja synnytykset käynnistyneet nyt 38+6 ja 39+0 eli huomenna joten jännän äärellä ollaan....;)

Mitenkähän täällä muut ketjussa olijat, onko vauvoja jo paljonkin?:love:

Jullispullis ja sinnikäs 38+6 :ROFLMAO::love:
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu
Tsemppiä loppuun @Marsha ja @Jullapulla :love: täällä ainakin seuraillaan ketjua edelleen aktiivisesti! Tuo pieni mies vaan tuntuu pitävän aika kiireisenä!

Huh, eka yö takana niin että hoidan yksin kaikki herätykset. Tämähän on varmasti suurimmalle osalle äideistä ihan arkea ollut koko ajan, mutta meillä on mies hoitanut tähän asti yhden yösyötön. Olen kyllä nauttinut siitä, että yöhön on sen avulla sisältynyt kaksi hiukan vajaa 4 h unipätkää, vähän eri meininki oli kavuta ylös kuudelta laittamaan tissiä suuhun :D tänä aamuna sitten meinasi vähän hermo olla tiukassa kun uni ei herralle maistunutkaan aamusyötön jälkeen. Ja nyt kuulostaa siltä, että ei ole bebeliinolla tyyny hyvin nytkään, eli ei muuta kuin vauvan hoitoon (y)
 
Meillä on mies nukkunut koko ajan olohuoneen sohvalla :ROFLMAO:
Me ollaan pojan kanssa valloitettu makuuhuone ihan täysin. Meillä kun menee ihan mystisesti nämä nukutaan-ei nukuta -yöt niin ainakin yksi saa nukkua kunnolla.

Tuon hyvin nukutun yön jälkeen tuli sellainen "samoilla silmillä uuteen päivään" -yö. Kattelin kuuden aikaan aamulla että mitä sitä turhaan yrittää nukkua kun ei siitä tule yhtään mitään. Eikun aamutoimet vaan käyntiin. Mies onneksi sitten otti pojan syötettynä ja vaipat vaihdettuna hoiviinsa niin mä nukuin muutaman tunnin sitten päivällä.

Eilen illalla ei meinannut pojalle taaskaan uni maistua. Heti alkoi hepulit ja kitinät kun laittoi boxiin (äp-laatikkoon) ja valot pois. Ratkaisuksi tuli mennä nukkumaan yöpöydän valo päällä! Kyllä oltiin hiljaa ja jossain vaiheessa sitten heräsin ja sammutin sen lampun :LOL:
Mä oon alkanu pitämään pientä muistikirjaa pojan tempauksista. Siis sellaiseen positiiviseen sävyyn. Tyyliin "tänä yönä et halunnut nukkua pimeässä, vaan halusit nukkua tunnelmavalaistus päällä".

Nimiäiskutsukortteja edelleen väsäillään ja nyt ottaisin vastaan kyllä jotain apua kun ei vaan pää leikkaa yhtään.
Kun ensinnäkin pitäisi painottaa, että kyseessä on oikeasti Juhlatilaisuus vaikkei pappia tulekaan (meiltä on jo kyselty että tullaanko juhlatamineissa vai arkivaatteissa :(...pojan ensimmäiseen juhlaan!)

Niin siksi pitäisi siihen kutsuun saada sellaista "vähän hienompaa" -juttua että meinisi sitten vieraillekin perille tilaisuuden luonne. Varmaan teetetään ihan kutsukortit ifolorilla.

Olen pyöritellyt seuraavia (sangen tylsiä kylläkin...)

"Meillä on ilo kutsua teidät poikamme nimenantojuhlaan"

"Ystävällisesti kutsumme teidät poikamme nimenantojuhlaan ja toivottamaan suvun uusi jäsen tervetulleeksi"

""Ystävällisesti kutsumme teidät poikamme nimenjulkistustilaisuuteen ja toivottamaan hänet tervetulleeksi ..."
:sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep:

Apua! o_O
 
@Sano Pirkka ainakin omaan järkeen menisi, että tyylikäs ja kauniisti muotoiltu kutsu indikoisi vähän parempaa seppälää edellyttävää pukeutumista juhlatilaisuuteen. Minusta kuulosti kauniilta kutsua läheiset toivottamaan pieni mies tervetulleeksi!

Itse mietin, että miten nimiäiskutsussa ilmaisisi, että ei tarvitse laittaa pukua päälle vaan siistit vaatteet riittää. Haluaisin kovasti tilaisuudesta rennon kahvittelun ilman sen suurempia ohjelmanumeroita. Jotenkin ei yhtään huvittaisi edes järjestää nimiäisiä, ollaan miehen kanssa edelleen ihan vauvakuplassa. kaikki yöt tuntuvat vielä sujuvan aika eri tavalla ja noiden valvottujen öiden päälle kyllä maailma tuntuu romahtavan. Sitten kun saa sen yhden 4-5 h pätkän nukkua, niin jaksaa olla paljon parempi äiti päivän kitinöissä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jullapulla
Maaginen 39+1 on täällä ja ei, tämä tapaus ei tule seuraamaan veljiensä jalanjälkiä vaan pötköttää sinnikkäästi yksiössään.:eek::love:
Eilen käväistiin taas liikehälyn takia käyrillä, asiat onneksi kunnossa!!(y)

Nautin siis mielettömistä kevätkeleistä, pitkistä lenkeistä (tänäänkin jo kaksin kappalein) ja vaikka päivettyneestä naamasta.:LOL:

Nimim. Ei koskaan vielä näin pitkään raskaana ja sinnikäs sissi 39+1 :whistle::love:
 
Meidän ihana pikkumies syntyi 14. päivä. :love:Rv 38+3 ja mitat 3390g ja 50cm. Koko raskausajan kestänyt hurja pahoinvointi loppui synnytykseen ja kyllä tuo perheen uusin rakkaus on ollut kaiken arvoinen. Nyt nautitaan vauva-ajasta ja itse koitan pikkuhiljaa saada yleiskuntoa nousemaan. Onnea tänne kaikille!:love:
 
Täällä ollaan jakauduttu! Pieni tyttö tuli maailmaan sektiolla 18.4, rv 38+3 :love: ja niinhän se meni miten pelkäsinkin - synnytys alkoi lapsiveden menolla ja niin sitä kiidettiin ambulanssilla sairaalaan :D supistukset alkoivat heti kovina ja 3-5min välein, harmi että mimmi oli väärinpäin. Olisi varmaan tullut aika vauhdikkaasti alakautta :)

Täällä yritetään nyt parhaan mukaan toipua, haava on kipeä ja tekeminen vaikeaa, mutta eiköhän se tästä :) imetys on vähän takkuillut, mitään ei tule, mutta onhan tässä aikaa :) vauva on tietysti maailman söpöin ja ihanin, miehen kanssa ollaan molemmat ihan hullaantuneita pienestä :love:
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu
Onnea @Marsha !
Tsemppiä imetykseen! Kyllä se maito alkaa sieltä tulemaan mutta voi mennä muutama päivä. Sitkeästi vaan. S-marketista ostin Medelan rintapumpun joka oli tosi hyvä ja pelasti monet imetyskerrat. Eikä ollut edes kallis.
Vauva jaksoi imeä niin vähän kerralla että otin loput aina pumpulla ettei ainakaan maidontulo lopu. Helpotti omaakin oloa ja pakkautuneita rintoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Jullapulla
Onnea @Marsha, ihanaa! :love:

Mullakin pumppaaminen auttoi hurjasti imetyksen alussa, etenkin kun vauva oli bilirubiinien takia niin laiska syömään. Muistaakseni maito nousi kolmantena päivänä synnytyksestä, ja kun kävin melkein joka syötön jälkeen sairaalassa pumppaamassa, niin parissa päivässä oli jo tilanne, jossa syötön jälkeen pumpulle herui vielä 100 ml. :LOL: Ymmärsin, että se olisi ensisynnyttäjälle alussa ihan kelpo saalis. Istuin siellä sairaalan lypsyhuoneessa ja katsoin puhelimesta kuvia ja videoita vauvasta, se auttoi herumiseen tosi paljon. :) Sen jälkeen ollaankin nyt kotona kärsitty enempi runsasmaitoisuudesta, suihkutissejä ei onneksi ole, mutta maitoa tulee vuolaasti ja vauva toisinaan luulee hukkuvansa siihen. :ninja: Aiheuttaa myös kovaa puklailua, onneksi nyt olen jo vähän oppinut miten toimia, että vauvan olo olisi parempi. En ole kotona pumpannut vielä lainkaan, täytyisi sitäkin tehdä, että saisi pakastimeen pienen varaston. Jos vaikka tässä keväällä jo kehittäisi jotain aktiviteettia koirien kanssa niin, että mies saisi rauhassa olla kotona vauvan kanssa ja maitoa olisi tarvittaessa saatavilla. Olen nytkin kyllä monta kertaa jo tehnyt pitkiä lenkkejä ilman vauvaa, mutta lähtenyt aina heti syötön jälkeen ja luottanut, ettei vauva heti herää vaatimaan isältä lisää ruokaa. Eikä ole herännytkään, vaan on kiltisti vetänyt muutaman tunnin päikkäreitä.

Aiemmin mainitsemani Carriwellin Comfort Bra on ollut öiden pelastus. :love: Ne on siis pehmoiset verkkoliivit, sukua niille sairaalan seksipöksyille, mutta pestävät. :D
Ostin myös ihan Prismasta sellaisen tavallisen yöpaitulin, josta leikkasin kaula-aukkoa isommaksi. Siinä on toimiva varustus öihin, ei hierrä eikä purista mistään. Nyt vaan haaveilen Lansinohin liivinsuojista, niitä oli sairaalassa ja ne oli kyllä parhaat! Natusanit on ihan ok, mutta Liberot näemmä ihan surkeita. Tai huonoa noissa molemmissa on lähinnä se teipin pienuus, eivät pysy hyvin liiveissä kiinni, kun niitä joutuu kuorimaan päältä ja takaisin monta kertaa päivässä. Liberot on myös ehkä materiaaliltaan vähän lötkömpiä, en osta niitä kyllä enää. Lansinohit on kyllä selvästi kalliimpia kuin nää muut (ja yksittäispakattujakin, mikä on kyllä turhaa jätettä), mutta täytyy miettiä raaskisinko silti ostaa niitä. Pientä arkiluksusta. :ROFLMAO:

Meidän typy on nyt 3,5 vko vanha. Hän ottaa jo hienosti katsekontaktia ja on parina päivänä päästänyt ääniä, jotka ei ole itkua eikä muuta kitinää, vaan jotain muunlaisen kommunikoinnin esiastetta. Hän tykkää näin aamupäivisin valvoa jo pidemmän parin tunnin pätkän, jolloin paras ja liki ainoa kelpaava paikka on äidin syli. :p On enemmän sääntö kuin poikkeus, että pääsen aamupesulle ja aamupalalle vasta 12 jälkeen, kun hän uudelleen malttaa nukahtaa päikkäreille. Meillä on ensi viikolla neliviikkoisneuvola jo aikaisin aamulla, saa nähdä miten selvitään sinne, kun tähän asti nää aamut on olleet niin hitaita. :ROFLMAO: Monesti pesitään peiton alla koko aamupäivä, välillä vähän torkutaan ja tankkaillaan ja ihmetellään toisiamme. Päivät kuluu ihan hujauksessa, vaikkei ihmeitä edes tekisi. Aika ihanaa tämä uusi arki kyllä on, tai ainakin tämä minityyppi, jonka kanssa sen saa jakaa. :love:
 
Lämpöiset onnittelut @IlonaSu ja @Marsha !!:love::love: Ja kivutonta ja nopsaa toipumista teille toivon, onneksi se vaavin tuijottelu ja nuuskuttelu saa pahimmat säryt unohtumaan!;):love:
@Korallikala ihanalta ja kovin tutulta kuulostaa teidän arki!:) Minäkin luotin esikoisen kohdalla etenkin siihen että maitoa tarvittaessa riittää ja käväisin (kun joskus maltoin) esim kaupungilla tms. Poikkeuksetta oli ukkeli nukkunut isänsä kanssa ja ehdin aina parahiksi tissin suuhun tunkemaan.:LOL: Kuopus oli vähän kinkkisempi mutta niin oli se imetyskin... nythän tuo 4,5v toivoo esim saunassa saavansa tissimaitoa pian maistella!:ROFLMAO: Hää onkii kyllä semmonen äitin lullukka edelleen että taidan olla peräkammarin poikaa kasvattamassa!:p:ROFLMAO::love:

Ai niin joo olen edelleen RASKAANA.... kuinka yllättävää.:eek: 39+3 mennään enkä tosiaan ole koskaan vielä ollut näin pitkään pullat uunissa. Hauskaa....not. Järjen vievää...jep. Päätin että lopetan tämän ruusukuvien maalaamisen pakolla; onhan tämä loppuaika melkoista selviytymistarinaa päivästä ja yöstä toiseen.:rolleyes: Mutta ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön jne jne kaikkia hauskoja sanontoja siihen perään...huooh.:ROFLMAO: Limatulppa alkoi irrota eilen ja epäsäännöisen säännölliset supistukset herättivät myös viime yönä. Hyvin hitaasti etenee siis toistaiseksi.....(n)
 
Mitä mieltä ootte tällaisesta valokuvaamisesta. Me ollaan miehen kanssa tehty yhteinen periaatteellinen päätös, että lapsen kuvia ei laiteta esim. Facebookkiin. Käytännössä lapsen kuvia voidaan ottaa ja lähettää isovanhemmille ja lähisukulaisille. Ei siis kavereille eikä mihinkään wa -ryhmiin tms. Ja tämä käytäntö on kerrottu myös em. ihmisille, ettei isovanhemmat sitten lähettele niitä kuvia eteenpäin tms.

Tässä on nyt käynyt kavereita ja sukulaisia kylässä ja kovin moni kavereista on ollut innokkaita kuvaamaan vauvaa ja tosi monta kertaa olen kuullut lauseen "lähetän tämän kuvan myös miehelleni kun se ei päässyt tulemaan" tai muuta vastaavaa.
Tai että "mä otan teistä kuvan" ja tämä kuva tulee sitten kyllä mulle whatsapilla mutta silti se kuva musta ja vauvasta jää sille kuvan ottajalle. Ja sitä kuvaahan voidaan näyttää sitten siitä kännykästä ihan kenelle vaan.

Ensinnäkin, mä en kuvaa kavereitten lapsia, koska no, ei mua kiinnosta ne niin paljoa. Miksi mä niitä kuvaisin? Se vähän ihmetyttää että joku on innokas kuvaamaan jonkun toisen lasta...

Onko tää nyt se kuuluisa "kiitos mutta ei kiitos, laita se kamera pois" -tyylinen juttu?
 
@Sano Pirkka Nuo on kyllä kinkkisiä juttuja ja valokuvausasia on aika pinnalla varsinkin kun lapsista kyse. Olipa se päätös mikä tahansa niin se on teidän päätös koskien teidän lasta ja muiden tulee nyt vaan kunnioittaa sitä. Minulla on monta kaveria, ystävää, tuttavaa, puolituttua molemmista "koulukunnista" tässä asiassa ja ainakin itse kunnioitan jokaisen sitä omaa päätöstä laittaa tai olla laittamatta kuvia someen tms.
Ei siinä pitäisi kellään mitään ongelmaa olla joten rohkeasti te vanhempien roolissa vaan kertomaan se oma kanta.:)
 
@Sano Pirkka Mä TODELLAKIN olen vielä täällä.....:cautious::LOL: Yhtenä isona, voihkivana ja kivuliaana kappaleena!!!:confused:
Eilisen superlenkin ja tämän päivän vain hieman lyhyemmän lenkin jäljiltä paikat on tuolla alhaalla niiiin kipeänä että toivon todella että tuo Panadol tuo vähän helpotusta. Nyt oli jo pakko nöyrtyä ja se ottaa...

Hehe, pojat on kovia ruikkimaan sitä "ilopissiään" vähän sinne sun tänne jo vauvana!:LOL: Tuttava oli puhdistanut napaa niin olipa tainnut lentää tippa, pari suuhunkin...:ROFLMAO: tekemällä oppii!:love:
 
Olen kuvausasiassa samaa mieltä kuin @Jullapulla, ei pitäisi kellään olla nokankoputtamista vanhempien päätökselle. Toisaalta oman stressin minimoimiseksi saattaisin noita "lähetän tämän kuvan myös miehelleni kun se ei päässyt tulemaan" -tapauksia katsoa läpi sormien. Jos nuo siis on tilanteita, joissa on kutsuttu pariskunta vauvaa katsomaan, mutta heistä vain toinen pääsee paikalle. Jotenkin näkisin, että jos tämä toinen henkilö olisi saanut nähdä vauvan livenä, niin miksei sitten kuvastakin. :) Mutta tosiaan, onhan se ihan vanhempien päätettävissä, tapoja ja linjoja on niin monenlaisia. Meidän linja on erilainen, vauvasta on ollut myös somessa muutama kuva. Silti muakin kyllä ärsyttää kun esim. äitini ottaa aivan surkealla vanhalla puhelimellaan suttuisia ja huonoja kuvia vauvasta ja näyttää sitten niitä ylpeänä kaikille tutuilleen. Näyttäisi edes mun ottamia ja lähettämiä, parempilaatuisia kuvia. :p

Meidän typyn bravuuri on alkaa kakata silloin, kun lasken hänet hoitoalustalle vaihtaakseni vaipan. Koska meillä on tosi pieni kylpyhuone, on vauvan hoitopiste tarvikkeineen saunan keskilauteella. :D Siellä on ihan oma tervaleppäinen tuoksunsa ja valaistuskin tietynlainen hämärä, ja tuntuu että vauva on ihan ehdollistunut tuohon ympäristöön ja monesti sinne joutuessaan alkaa ihan pakolla pynnätä kakkaa, vaikka ei vielä hetki sitten ollut sitä tekemässä. Tai jos ei heti hoitoalustalle laskiessa, niin sitten ainakin, kun on puhdas vaippa vaihdettu ja vaatteet saatu puettua päälle. Mutta onhan se nyt kai kivampi kakata puhtaaseen vaippaan. :LOL:

Mun pitäisi alkaa tutkia kudottuja kantoliinoja. Olen kanniskellut vauvaa Tulassa niin sisällä kuin ulkona, mutta etenkin sisäkäyttöön alkaa näemmä olla jo aika kuuma, nytkin täällä molemmat ollaan ihan hiki päässä ja vauvakin meinaa jos hermostua. En edes uskalla ajatella miltä tuntuisi, jos olisi lämmin. :ninja: Pakko siis saada joku viileämpää materiaalia oleva kantoliina, joku ihana pellavainen vaikka. :love: Olen kyllä kokenut tämän Tulan tosi helpoksi ja käteväksi, mutta eiköhän se liinailukin lähde sujumaan kun sitä vähän treenailee.
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu
Tadaa, kolme tuntia vuorokauden vaihtumiseen ja se ois 40+0 täynnä 25.4.2018. Ei merkkiäkään että mitään tapahtuisi. Alan luovuttaa.....o_O

Neuvolassakin heräsi hieman huoli vähäliikkeisyydestä. Sykkeellä reagoi "ärsytykseen" mutta unohtaa jostain syystä liikkua. Ukaasi tuli että suoraan vaan sairaalaan sinne tuttuun paikkaan (kahdesti jo siis käyrillä& lääkärin ultrassa käyty) jos liikkeitä ei kuulu. Uusi neuvola-aikakin varattiin ja sitten jos nään tämän pallon kanssa 41+5 niin suoraan yliaikaiskontrolliin sairaalaan. :unsure:

Uskotteko että on huumori vähän koetuksella kun yksi päivä tuntuu viikolta ja kipuja löytyy vähän vaikka minkälaisia...:cry: Nyt sitten vielä hieman huolta tuosta kyytiläisestä niin mieliala on kyllä huipussaan. En voi kuin toivoa, toivoa ja toivoa parasta ja että kaikki olisi kunnossa!!!!:love::(
 
@Jullapulla voi harmi että siellä joudutaan odottelemaan, uskon kyllä että ei ole mitään nautintoa! Toivottavasti pikku mukelo ymmärtää oven paikan mahdollisimman pian ja pienellä olisi kaikki kunnossa. Kaikki menee varmasti hyvin!

Selaan nykyään tätä palstaa lähinnä näin keskellä yötä vauvan syödessä rintaa :D muuten en kyllä pystyis hereillä. Varmaan voisi itsekin nukkua samalla kun syöttää, mutta tämä kaveri tuppaa unohtamaan syödä sitten itsekin. Plus rintakumin kanssa pelatessa pitää vähän enemmän katsoa et pysyy suussa. Muutaman kerran oon simahtanut sohvalle ilman kumilakanaa ja sitten onkin ollut maitoa muuallakin kuin vauvan mahassa :rolleyes: no, onneksi on aikaa siivoilla näin äitiyslomalla...
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu
Tsemppiä @Jullapulla! Voin kuvitella ettei olo todellakaan ole loistava, toivottavasti ei kovin kauaa tarvitse enää odotella. Jospa hän on vain täsmällinen tyyppi ja haluaa syntyä tänään. :)

Meidän kippuravarvas on tänään jo kuukauden vanha, hui miten aika rientää! Toisaalta tuntuu, että siitähän on jo ikuisuus kun siellä osastolla kökötettiin, toisaalta tuntuu, ettei siitä mitenkään voi olla jo kuukautta. Meillä on tänään neuvola, hauska kuulla miten hän on taas kasvanut. Vaatteista huomaa ettei 56 ole enää valtavan suuria, eli kyllä jotain tapahtuu, vaikkei sitä itse niinkään huomaa kun vauva on koko ajan niin lähellä.

Pääsin alkuviikosta myös näkemään miten tiheän imun kausi käytännössä toimii. :D La-su mini roikkui rinnalla koko ajan, ja vuorokausi siitä, niin rinnat oli taas pinkeät ja kivistävät. Hyvin meni tilaus perille. Nyt jo onneksi alkaa pahin helpottaa, mutta kaipaan silti sitä viime viikon fiilistä, kun rinnat ei koko ajan tuntuneet näin täysiltä. :ninja: No, kyllä se siitä tasaantuu taas. Sitä odotellessa tuntuu että täälläkin valuu puolet maidosta suupielestä pois, aina on molempien vaatteet ihan märkänä. :rolleyes: Mutta mikäs tässä vaatteita pyykätessä.
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu

Yhteistyössä