Huhtikuiset 2018

Mulla jomottelee tosi satunnaisesti vasenta munasarjaa joka on mun ainut munasarja :) Pelottaa just noiden tuntemuksien takia ettei vaan ois kohdun ulkonen, mutta ainakaan vielä ei oo ollu mitään vuotoa eikä kipu ole ollut isoa, pientä nippailua vaan harvoin :)
 
  • Tykkää
Reactions: eva-maria
Oletteko te käyttäneet ovulaatiotestejä apuna? Ite käytin tässä kuussa ekaa kertaa ja tänään aikasintaan piti menkkojen alkaa. Toivon kovasti ettei alkais :/
Itse käytin koko yritysajan eli 4kiertoa ovulaatiotestejä :) Nyt tärppikerralla kun tikutin oviksen niin heti heiluteltiin peittoja tikutuksen jälkeen ja makoihin koko iltapäivän epätoivosesti jalat seinällä (ekaa kertaa nostin jalat tässä tärppikierrossa seinälle ja heti tärppäsi :D) Todellakin niistä ovistesteistä on iso apu :) jopa meillä mies on sitä mieltä että niistä on ollu apua :D
 
  • Tykkää
Reactions: eva-maria
Okei :)! Hyvä tietää. Ite siis varmaan turhaan elättelen toiveita että nyt ekalla kerralla olis onnistunu :/
Kerran olin raskaana pari vuotta sitten mut tuli keskenmeno. Toivottavasti sitä ei joudu enää ikinä kokemaan
 
Oletteko te käyttäneet ovulaatiotestejä apuna? Ite käytin tässä kuussa ekaa kertaa ja tänään aikasintaan piti menkkojen alkaa. Toivon kovasti ettei alkais :/
Käytin ovistestiä!! Hyvä että käytin koska edellinen kierto meni harakoille kun luulin että ovuloin aika aikaseen jo mutta ehei mulla on myöhäinen ovulaatio! Sain mä 14/28 lähes ovisplussan ja vain sinä päivänä peitto heilui kerran...menin heti suihkuun vielä kaikenlisäksi eli en nostellut jalkoja tai mitään...seuraavana päivänä kp 15 tuli vasta todel tummat viivat ja ovis olikin sitä seuraavana päivänä eli kp 16..tuli ihan veristä limaa ja runsaasti. Ihan ihme juttu että tulin yhdestä ainoasta peiton heilutuksesta/päiväpanosta raskaaksi! Mut on ne ovistestit vaan niin käteviä!ovishan ei ole heti kun plussan saat tikkuun vaan vasta 1-2 vuorokauden kuluessa...mutta silloin kun tikkuun tulee plussa ni viimeistään peitto heilumaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Laurenzia92
Okei :D
No jotain toivoa siis vielä on. Ite en vaan muista touhuttiinko vaan sillon ku sain plussan vai myös pari päivää jälkeenpäin mut no.. ens kerralla sen onnex tietää et monena päivänä pitäis jos nyt ei tärpänny. Ihmettelen vaan et miks mul on ollu jo monta päivää "menkkakipuja" mut ei oo vieläkää alkanu
 
Okei :D
No jotain toivoa siis vielä on. Ite en vaan muista touhuttiinko vaan sillon ku sain plussan vai myös pari päivää jälkeenpäin mut no.. ens kerralla sen onnex tietää et monena päivänä pitäis jos nyt ei tärpänny. Ihmettelen vaan et miks mul on ollu jo monta päivää "menkkakipuja" mut ei oo vieläkää alkanu
Mulla ei oo taas minkään sortin menkkakipuja...tällähetkellä ei mitään oireita...ja lähen töihin...rv 4+3
 
Heippa!

Täällä plussattiin tänään kp 32/28.
Tää oli kyllä yllätys itelle kun vauva ei ollut suunitelmissa nyt, mutta onneks iloinen yllätys. Isäkin oli vähän hämmästynyt mutta oti asian hyvin.
Epäilyt heräsi kun rintojen arkuus mennyt sietämättömäksi ja olihan nuo muutaman päivän myöhässäkin.

Aamusta päätin tehdä rfsu.n testin ja heti näky toinen viiva, eihän sitä sillon tajunnu. Hain vielä apteekista digi näyttö testin ja kun siihen pärähti raskaana 2-3 ni sit pääs itku ja huuto että en halua että mun alapäästä tulee meloonia.. :D
Tosiaan esikoinen nyt ois sitten tullakseen jos tulee.
 
Varovaisesti uskaltaudun mukaan! Ensimmäisen testin tein jo dpo8, haaleaa haaleampi viiva sai hätähousuilemaan, nyt jo ihan kunnon viiva. Nyt dpo13, rv4+0. Jännittää, pelottaa. Hailurainen haamu näkyi jo ajoissa, aikaisessa vaiheessa aamupahoinvointia.. Kyllä se on varhaisultraan mentävä!
Olen 27v, meillä on ennestään 4v poika ja 2v tyttö ❤
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu
Varovaisesti uskaltaudun mukaan! Ensimmäisen testin tein jo dpo8, haaleaa haaleampi viiva sai hätähousuilemaan, nyt jo ihan kunnon viiva. Nyt dpo13, rv4+0. Jännittää, pelottaa. Hailurainen haamu näkyi jo ajoissa, aikaisessa vaiheessa aamupahoinvointia.. Kyllä se on varhaisultraan mentävä!
Olen 27v, meillä on ennestään 4v poika ja 2v tyttö ❤
Onko sulla kuvia testeistä...
 
Kaksi viikkoa vielä neuvolaan, tuntuu ettei jaksais oottaa että tietää pienen olevan oikeassa paikassa (n) Tänään piti hädissään tehdä testikin ettei varmasti oo viivat haalentunu ja tasavahvaa sieltä onneks tulikin :love: Tänään siis 5+0 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81

Yhteistyössä